חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב נטופה לאטור נטופה אדום 2017, ו – דומיין נטופה אדום 2018, יינות מומלצים לכבוד הפסח תש"פ, שלדברי היקב מעניקים תמורה גבוהה לכסף.

יקב נטופה רואה עצמו כמקום של אנשים שאוהבים. אוהבים יין, אוהבים אנשים, אוהבים לארח ואוהבים לחיות. הם גאים במשפחה שלהם ונהנים לחלוק את ימיהם (וגם את לילותיהם) עם הקבוצה האדירה הזו. אם הם היו מציגים את התמונות של כל השותפים לדרך ולעשייה שלהם, הם היו נדרשים לדף שאורכו אין-סופי, והם אסירי תודה על כך. יקב נטופה מציע יינות איכות אלגנטיים, בסגנון העולם הישן, המאופיינים בגוף מעודן בעל ניחוחות וטעמים מורכבים. הכרמים של יקב נטופה נטועים באדמת עין דור שבגליל התחתון וגדלים בהם זנים מגוונים, כגון: סירה, מורבדרה, גרנאש, טמפרניו, טוריגה נסיונל, שאנין בלאן ורוסאן, זנים ים-תיכוניים שהתאמתם ל"טרואר" ממצה בצורה המרבית את איכות הפרי ואת תכונותיו. בשיפוליו של הר תבור, על אדמות קיבוץ עין דור, פועם לב העשייה של יקב נטופה. 120 דונם עם מגוון זנים שמוכיחים מדי בציר את התאמתם הייחודית לטרואר הגליל התחתון. השאנין בלאן שמקורו בעמק הלואר, ולאחרונה הרוסאן מעמק הרון, משמשים לייצור יינות לבנים זניים, השונים בסגנונם בנוף ארצנו. לצדם, הזנים הים-תיכוניים מורבדרה, סירה וגרנאש, יחד עם הטמפרניו והטוריגה-נסיונל האיבריים, מפיקים ממסכים אדומים עשירים ומורכבים, ובשנים ייחודיות אף משמשים לייצור יינות זניים. השנה, לכבוד הפסח בחרו אנשי היקב ביינות עם VFM גבוה, הכי חגיגי והכי מתאים לשולחן החג, גם אם מארחים גדוד וגם אם יושבים עם המשפחה הגרעינית המצומצמת. דומיין נטופה אדום 2018 – בציר חדש לסדרה שמוקדשת לכרם! הכרם, הפרי, הצבע הסגול, כולם מורגשים בו, יין נגיש וקלאסי לשולחנות החג. (מדליית כסף ב- BEST VALUE), לאטור נטופה אדום 2017 – הלאטור האדום הוא היין ראשון שאי פעם יצרו ביקב, והוא ה- essence, התמצית והזיקוק של יקב נטופה. האיזון, הקלאסיות, העולם הישן וניחוחות צרפת שבאים מהגליל התחתון.

יקב נטופה לאטור נטופה אדום 2017

רשמי טעימה שלי:  יין זה, בהשראת יינות עמק הרון, שפייר מיודובניק היינן כל כך אוהב, הוא תערובת מקסימה של סירה פיקנטי-טרוארי עדין ומלא מזג, בשילוב הטאנינים המלוחים של המורוודר שמוסיף לעומק ותבלין נוספים. היין מציג ניחוחות וטעמים של אוכמניות ותבלינים. החך המלא, הטאנינים אלגנטיים וגמישים, משלימים ברמזים של אלון צרפתי, המוביל לגימור ריחני, מתובל בעדינות ואלגנטיות.

סדרה: לאטור נטופה

ממסך אלגנטי של סירה ומורבדרה שמופק מחלקות בעלות פוטנציאל האיכות הגבוה ביותר ולאחר בצירים במועדים מותאמים. הסירה עם מאפייני הפירות האדומים והסיגליות ולצדו המורבדרה עם מעטפת אדמתית עדינה, ימשיכו להתפתח במשך 13 חודשים בחביות אלון צרפתי ולבסוף יהפכו ליין עשיר, מאוזן ואצילי.

תיאור היין על פי היקב: יין בעל גוף עשיר ואלגנטי וטאנינים נעימים

זני ענבים ואחוזים: סירה 70% מורווד 30%

שנת בציר: 2017

מומלץ לשתייה מ: 2019

מומלץ לשתייה עד: 2028

אלכוהול: 13%

זמן יישון: 13 חודשי השתבחות בעץ אלון צרפתי

שנת השקה: 2019

מתיקות: יבש

צבע: אדום

התאמה למנות: משתלב עם מנות בשריות ומאכלים עשירים.

מחיר מומלץ לצרכן: 90 ₪.

כשרות: בד"ץ העדה החרדית

יקב נטופה דומיין נטופה אדום 2018

רשמי טעימה שלי: יין מוכוון פרי. האף, רענן וטרי עם פירותיות בולטת קדימה, ניחוחות שופעים של פטל, תות ודובדבן בשלים, המובלטים על ידי רמזים של דובדבן ומתוק. החיך, חלק, עגול ומאוזן היטב, עם מרקם משיי וטעמי פרי אדום טרי ובוהק, המסיימים ממושכות עם רמיזה מנטולית משהו. תמורה טובה לכסף.

סדרה: דומיין נטופה

ממסך מענבי סירה ומורבדרה מציע ארומה עשירה של סיגליות ואוכמניות לצד רמזים אדמתיים עדינים. לאחר תהליך יישון מתון בחביות אלון צרפתי במשך 6 חודשים, מתקבל יין מאוזן ועשיר.

תיאור היין על פי היקב: גוף נעים עם ניחוח ותבלינים ארומטיים

זני ענבים ואחוזים: 50% סירה, 30% מורבדרה, 20% גרנאש

שנת בציר: 2018

מומלץ לשתייה מ: 2019

מומלץ לשתייה עד: 2023

אלכוהול: 14%

זמן יישון: 6 חודשי השתבחות בחביות עץ אלון צרפתי

שנת השקה: 2019

מתיקות: יבש

צבע: אדום

התאמה למנות: משתלב עם מאכלי עוף, בשר ומאכלים ים תיכוניים

מחיר מומלץ לצרכן: 60 ₪.

כשרות: בד"ץ העדה החרדית

יקב נטופה

טלפון: 04-6786454

דואר אלקטרוני: [email protected]

שעות פתיחה: ימים א'-ה': בתיאום מראש

יום ו': בין השעות 11:00-14:00

יום שבת: יקב סגור – מרימים רגליים ושותים כוס בירה

קרדיט צילום: יואב גורין.

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top