חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב הר אודם עם יין הדגל אלפסי לבן שרדונה ריזלינג ויוניה 2018, לצד יער אודם רוזה 2019, נביולו סירה 2017, ויין הקינוח ענבר signature לכבוד חג הפסח תש"פ

יקב הר אודם נוסד בשנת 2003 ע"י עידית ומיכאל אלפסי ומייצר כ-90,000 בקבוקים בשנה.
היווסדו הוא הגשמת חלום בו אהבה ליין, גידול חקלאי ועשייה יצירתית לוקחים חלק בכל שלבי היצירה. עשור וחצי לאחר הקמתו היקב משלב איכות וחדשנות יחד עם מסורת והקפדה ונחשב כאחד מיקבי הבוטיק הטובים ביותר בישראל עם שלל תארים מהארץ ומהעולם. הכל מתחיל במקום בו ההרים נושקים לשמיים, למולם נוף אין סוף, הנחלים זורמים מכל עבר והאוויר צלול ושקוף – שם שומעים את הטבע מדבר, רוקם להם חלום של הווה מלא משמעות וחיבור טבעי לשורש העשייה שלהם – יינות טעימים, משמחים ומדוייקים עבור כל אחד ואחת מכם. בצפון רמת הגולן, בלב יער אלונים בגובה של 1100 מטר מעל פני הים, שוכן יקב הר אודם. האקלים, הנוף ההררי, יער האלונים והכרמים הרבים הגדלים באזור מעניקים תחושת חופש אמיתית. "היקב עבורנו הוא הגשמת חלום של עשייה משפחתית. היינות נולדים מתוך אהבה, יצירתיות ומחויבות לאיכות היין הגבוהה ביותר". יקב הר אודם עם היינות המומלצים לשולחן הפסח מהיין למנה הראשונה וכלה ביין הקינוח המסיים את הארוחה חוגגים עליו עם כל המשפחה שכוכב הארוחה הוא יין הדגל אלפסי לבן שרדונה ריזלינג ויוניה 2018, לצד יער אודם רוזה 2019, נביולו סירה 2017, ויין הקינוח ענבר signature לכבוד חג הפסח תש"פ. יינות יקב הר אודם כשרים מבציר 2007.

יקב הר אודם יין הדגל אלפסי לבן שרדונה ריזלינג ויוניה 2018

רשמי טעימה שלי: באף, פירחוניות הדרית לבנה, יערת הדבש וניחוחות עשבוניים ופירותיים. חיך, "שומני ומלא", הוא ביתם של טעמים דבשיים של אפרסק, נקטרינה ומלון. נגיעות של מרירות, הן שחקן מרכזי בגימור "שמנמן". התערובת של זני הענבים יוצרת יין בעל מרקם הכולל שכבות של טעמי פרי אבן מורכבים, משמש מהויונייה ואפרסק מהשרדונה. הוא גם מציג מרקם משיי שופע, מהויונייה וסוג של קרמיות מהשרדונה. הסיד שולט בחיך העסיסי והיבש, נתמך בנוכחות תפוח ירוק, אגס, קיווי, מצד הריזלינג. והכול בהרמוניה מנוצחת היטב של יין נהדר ושופע רעננות וויטאליות. יופי של יין.

סדרת הדגל "אלפסי" – עשיית יין טוב זו מיומנות, עשיית יין משתבח – זו כבר יצירת אומנות בפני עצמה. סדרת אלפסי, הסדרה בה היין בבקבוק הוא יצירת אומנות בפני עצמו. יצירה שמייצגת את החיבור של המשפחה ליקב ולאדמת רמת הגולן, סדרה שמבטאת את החיבור של היינן לכרמים ולגפנים. היינות בסדרה הם יינות רציניים, עשירים ובוגרים, כאלה שאפשר לנהל איתם ועליהם שיח עמוק ולצלול  לתוך עושר הניחוחות והטעמים שהם מביאים. היינות מיוצרים מהענבים האיכותיים ביותר של היקב. יינות הסדרה הם יינות "גדולים" כאלה שזקוקים למספר שנות התיישנות כדי להגיע לשיאם.

כבוד ויוקרה זה לא עניין של צבע. הגיע הזמן להגיש אותם בלבן.אחרי 15 בצירים בהם ייצרנו את יין הדגל של היקב אלפסי כבלנד אדום בלבד הגיע הרגע להשיק לו אח לבן.

סוג היין: לבן יבש בלנד

תיאור היין על פי היקב: צבע היין ירוק בהיר עם נגיעה של זהב. אף עוצמתי של פרחים לבנים מעט יסמין. בטעם מורגש אגס, דבש ומינראליות של אבן גיר. גוף היין בינוני ופריך עם סיומת ארוכה.

הרכב זני: בלנד של 40% שרדונה, 30% ריזלינג, 30% ויוניה

בציר: 2018

אלכוהול:  14%

יישון: בחביות צרפתיות בנפח 400 ליטר 10 חודשים

תאריך ביקבוק: 8.2019

טמפרטורת הגשה מומלצת:  12°-9°C

כשר: כן. רבנות רמת הגולן, O.K, בד"צ מנצ'סטר.

מחיר מומלץ לצרכן: 180 ₪.

יער אודם רוזה 2019

רשמי טעימה שלי: באף, ניחוחות בולטים של דובדבן, פריחה סגולה, ותה צמחים. בחך, טעמים בגוונים עסיסיים של, דובדבן, נקטרינה, פטל שחור ואשכוליות, המשתלבים לקבלת רוזה עשיר בטעם מלא, עם חומציות מאוזנת. סיומת ארוכה ומשיית עם שזיף, דומדמניות שחורות, פטל ואננס. יין של רעננות קיץ. שפת הים, ומרפסת עם אבטיח וגבינה בולגרית.

סדרת יער אודם – כשאתם מחפשים יינות לפתוח איתם את סוף השבוע או לסגור את היום, כנראה שהיינות מסדרת יער אודם יהוו את הבחירה המושלמת. קלילים, יומיומיים, יינות המנגישים את האיכויות של יקב הר אודם בכל לגימה.

סוג היין: רוזה יבש בלנד

סדרה: יער אודם

הרכב זני: קברנה סובניון, מרלו, קברנה פרנק

בציר: 2019

תיאור היקב את היין: יין בעל צבע ורוד עדין. ליין ניחוח של פריחה אביבית וטעמים של תות שדה ואפרסק. יין צעיר ורענן.

אלכוהול: 13%

כשר: כן. רבנות רמת הגולן, O.K, בד"צ מנצ'סטר.

טמפרטורת הגשה מומלצת: C 8-12⁰

תאריך השקה: 5.2018

טמפרטורת הגשה מומלצת:  12°-9°C

מחיר מומלץ לצרכן: 65 ₪.

יקב הר אודם נביולו סירה 2017

רשמי טעימה שלי: צבע, כהה ועמוק, האף, מציג ניחוחות של זרעי שומר, פטל בר, פלפל שחור ודובדבן אדום. החיך, קל, נוגע בסוג של תיבול "חם". הטקסטורה, שזורה בפירות יער עסיסיים, עם ניואנסים של מוקה וליקוריץ. רשת של טאנינים משובחים, לוקחים עד לסיומת הממושכת.

סדרת הר אודם – שאלה פילוסופית: האם הגפן מתבטאת ביין, או שמא היין מבטא את הגפן? כנראה שהתשובה הנכונה היא גם וגם. בסדרת הר אודם המבוססת על איכות הפרי הטובה ביותר, מצליח אדם היינן לבטא באופן המיטבי את איכויות הגפנים אותן הוא מטפח בעצמו. הטיפול הצמוד בגפן  מאפשר ביטוי אופטימלי של הזן, הטרואר ויד האמן בכל אחד מהיינות בסדרה וכשאתם מחפשים יין שמחזיר אתכם הביתה, לנינוחות, לטעמים ולנופים המוכרים – כנראה שאחד מארבעת היינות בסדרה יענה לכם על הצורך.

סוג היין: אדום יבש בלנד

הרכב זני: 60% נביולו, 40% סירה

בציר: 2017

תיאור היקב את היין: צבע היין אדום רובי, בטעימה ניתן לחוש בדובדבן חמוץ, תות שדה, אדמה מכוסה בעלי שלכת רטובים. גוף היין בינוני עד מלא מאוד אלגנטי עם סיומת ארוכה. זן הענבים נביולו הינו מזני הענבים האצילים של איטליה. עיקר גידולו מתמקד באזור פיימונטה בצפון איטליה. שמו של הזן נגזר מהטרואר ממנו הוא מגיע. נביה באיטלקית הוא ערפל. הזן גדל בישראל במספר כרמים מצומצם ביותר (לנו ידוע על 3 בלבד).

אלכוהול: 15%

יישון: בחביות צרפתית  18 חודשים

מספר בקבוקים: 1627

תאריך ביקבוק:  7.2019

כשר: כן. רבנות רמת הגולן, O.K, בד"צ מנצ'סטר.

טמפרטורת הגשה מומלצת: C 16-18⁰

מחיר מומלץ לצרכן: 170 ₪.

 יקב הר אודם יין הקינוח ענבר signature 

רשמי טעימה שלי: אלה המכירים אותי, יודעים כמה אני אוהב את היינות המתוקים, שבאלכוהול מחוזקים, אלה שבמתיקותם מפנקים, בניחוחותם ובטעמם לא אחת מרתקים, ובימים של קור ובדד, בלגימתם הם אל חזה חם מתרפקים. השרדונה של הר אודם הוא כזה. הוא קודם כל מפתה. ומגרה וכולל צבע צהוב כתום בהיר, עם גוונים זהובים המדגישים את הקצוות. האף, האטרקטיבי, משחרר ניחוחות מרעננים, שמשתלבים עם דמויות הדרים בהירות, המספקות שפע של טעמי פירות יבשים לחיך. והסיום, מתוק ו"משביע". יין קינוח טעים זה, תוכנן לגרום לכם ליהנות עם שחרורו, ותקופת היישון הארוכה שלו הוסיפה והשביחה טעמים מורכבים, שבמתקתקותם מחבקים. הגישו כאפרטיף, או עם קינוחים ותתענגו על כל טעימה שצועקת: "תנו לי עוד, תנו לי עוד". וואו.

סדרת המתוקים – יינות שהופכים את החיים לטעימים ונעימים יותר

סוג היין: יין קינוח מחוזק NV

תיאור היקב את היין: יין זה הוא שילוב של חביות נבחרות משנים שונות שחברו לממתק עשיר עדין ומורכב. צבע היין ענבר (פשוט כשמו), בטעימה ניתן להבחין בשפע פירות יבשים, דבלים, קליפת תפוז וקרמל. יין חלק עם סיומת נעימה ומתמשכת.

הרכב זני: שרדונה

היין נוצר משלוש חביות מבצירים שונים שבמהלך היישון הפגינו אופי ייחודי מורכב ושונה ולכן נבחרו אחת אחת ליין מיוחד זה.

בציר: NV

אלכוהול: 19.5%

יישון: בחביות זמן ממוצע של 42 חודשים תחת כיפת השמיים.

תאריך ביקבוק: 8.2018

כשר: כן. רבנות רמת הגולן, O.K, בד"צ מנצ'סטר.

מחיר מומלץ לצרכן: 250 ₪. 

יקב הר אודם

אודם

פתוח בימים א'- ה' בין השעות 10:00-17:00

ביום ו' וערבי חג 10:00- שעה לפני כניסת שבת

שבת וחג סגור.
לתיאום ביקור או אירוע התקשרו : 04-6871122

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top