חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כ 2000 מבקרים בפסטיבל היין הבינלאומי 'טועמים עולם' של צור עולם של יין! פסטיבל 'טועמים עולם' הינו המקביל הישראלי לאירועי KFWE Kosher Food & Wine Experience

כאלפיים איש ביקרו השבוע (4.2.20) בפסטיבל פסטיבל 'טועמים עולם היין השנתי של "צור עולם של יין" בנמל תל אביב ונהנו מטעימת עשרות יינות חדשים שהושקו באירוע מכ-40 יקבים בינלאומיים מאירופה וארה"ב וניו זילנד. בנוסף נהנו המבקרים ממפגש עם ייננים ומנהלי יקבים מצרפת, ספרד, איטליה, פורטוגל, ארגנטינה, ארה"ב וניו זילנד שלחלקם זהו הביקור הראשון בישראל ומנות גורמה. אירוע יין זה, מקפל בחובו, מפגש מרשים של ייננים, בעלי יקבים, אורחים מחו"ל, עם ציבור רחב מאוד של שוחרי היין הכשר בישראל, כשחברת "צור עולם של יין" מעמידה כבכל שנה, שורה ארוכה ומאוד מכובדה של יינות יבוא כשרים לרבות יינות של יקבים ישראלים מקומיים המיוצגים על ידם. עלמות חן נאות הוצבו בכל עמדת טעימה כשלא אחת ניצבו על ידן הייננים, או בעלי היקבים מהארץ ומחו"ל, שמחים לארח, להתארח, ולהסביר על יינותיהם והכול במפגן עשיר ורב תוכן וטעמים כמו שרק: "צור עולם של יין" יודעים להעמיד. ובניצוחה של אשת יחסי הציבור טל מרום מלובץ, שכמו תמיד דואגת לקחת את האירוע לגבהים חדשים. אישית, צרמה לי הפעם נקודה אחת והיא אותה קבוצת "סלבריטים" בפרוטה ו"כוכבי אינסטגרם" מיותרת לחלוטין שחוץ מפרצוף מוכר ל-30-שניות ואיזה אאוטפיט צעקני, תרומתם בנוכחותם המופגנת לאירוע, או לציבור חובבי היין היא אפסית אם בכלל.   

גולת הכותרת בפסטיבל כך לדברי אנשי היח"צ, היתה ההשקה העולמית הראשונה לליין המוצרים הכשרים של הזמרת והראפרית ניקי מינאז'. המוצר, יינות בטעמים של חברת MYX – הפך לאחרונה לאחד המשקאות הפופולריים בארה"ב וכעת ניתן להשיג אותו בגרסה כשרה בישראל ובעולם. המשקה, המשווק בישראל על ידי צור עולם של יין, מיוצר בשלב הזה בשני טעמים בלבד: ענבים ואפרסק. מכיל 5.5 אחוזי אלכוהול ומגיע בבקבוקים קטנים של 187 מ"ל. את המוצרים ניתן לרכוש בחנויות המובחרות ברחבי המדינה.

ומאידך, לדעתי ולטעמי גולת הכותרת כתמיד הייתה היין ומאות בקבוקי היין שהגיעו מרחבי העולם מיקבי בוטיק ומיקבים גדולים ונחשבים, וכולם כמובן יינות כשרים והמבחר פשוט קצר מלהכיל את היריעה.

פסטיבל 'טועמים עולם' הינו המקביל הישראלי לאירועי KFWE Kosher Food & Wine Experience המתקיימים ב-6 ערים ברחבי העולם (לוס אנג'לס, ניו יורק, פריז, לונדון, תל אביב ומיאמי) ונחשב לאירוע טעימות היין והאוכל הכשר הגדול והיוקרתי ביותר בעולם.

הייננים מהעולם, שזהו ביקורם הראשון בישראל, מייצרים בדרך כלל יינות לא כשרים אך לאור הביקוש ביינות כשרים הבינו את האפשרויות הגלומות בשוק היין הכשר וייצרו במיוחד לקהל היהודי והישראלי ליין של יינות כשרים.

שלומי צור מבעלי "צור עולם של יין" ציין כי "שמחנו לראות את כמות המבקרים בפסטיבל שהגיעו להנות מיינות בינלאומיים המיוצרים על ידי מיטב היקבים באירופה, ניו זילנד ואמריקה. הצלחנו השנה להביא לפסטיבל ייננים ובעלי יקבים מובילים מצרפת, פורטוגל, ספרד, ארה"ב קנדה, ארגנטינה וניו זילנד שזהו ביקורם הראשון בישראל. חשוב לציין כי נרשמת עלייה מתמדת מידי שנה הן בייצור היין הכשר והן בצריכתו ברחבי העולם. השנה היא שנת שיא במספר היקבים המפתחים ליין יינות ומוצרים כשרים בעולם".

בין היינות הבינלאומיים שהושקו באירוע:

Herzog Reserve Quartet Red Blend
Herzog Lineage Momentus
Baron Herzog Jeunesse Belle Rouge
Terra di Seta Chianti Classico
Terra di Seta Assai Chianti Classico
Terra di Seta Chianti Classico Riserva
Terra di Seta Toscana
Elvi Sangria Sintonia White
Elvi Sangria Sintonia Red
Ramon Cardova Rioja Rosado
Ramon Cardova Rioja Crianza
Chateau Signac
Chateau De Parsac
Sancerre from Domaine De Panquelaine
Drappier Champange Rose Brut

בין היינות הישראלים שהושקו באירוע:

עמק יזרעאל מגידו, שילה סוד רזרב קברנה פרנק, שילה סוד רזרב פטיט סירה ושילה סוד רזרב פטי ורדו

בין היקבים הבינלאומיים שהשתתפו בפסטיבל:

Herzog – California;
Hagafen – California;
Chateau Lascombes – France;
Chateau Leoville Poyferre – France;
Chateau Le Crock – France,
Chateau Moulin Riche – France,
Chateau Fontenil – France,
Chateau Grand Puy – Ducasse – France
Les Roches De Yon Figeac – France
Chateau Mayne Guyon – France
Chateau Montiviel – France
Drappier – France;
Les Marronniers – France;
Barons Edmond & Benjamin De Rothschild – France;
Chateau Signac – France,
Chateau Montiviel – France,
Chateau Piada – France,
Chateau Roubine – France
Chateau Sainte Beatrice – France
Koenig – France;
Chateau Malartic Lagraviere – France ;
Chateau Giscours – France;
Domaine Ternynck – France
Domaine De Panquelaine – France
Domaine De Marronniers – France
Koenig – France
Herzog Selection – France
Bartenura – Italy;
Terra di Seta – Italy
Tzafona – Canada;
Goose Bay – New Zealand;
Elvi – Spain;
Ramon Caredova – Spain;
Porto Cordovero – Portugal

האירוע לווה במנות איכותיות ממסעדות כגון WINE&MEAT (הרצליה), סקיילין (ירושלים).

"צור עולם של יין" הינה חברה ליבוא ויצוא יינות ומשקאות אלכוהוליים כשרים, לישראל וממנה מכ-40 יקבים בארץ ובעולם (ביניהם מצרפת, קליפורניה, איטליה, ספרד, פורטוגל, ארגנטינה, קנדה, ניו זילנד ועוד). היינות המגוונים הן מבחינת זני הענבים מהם מופקים היינות, מקום ייצורם ותנאי ייצור הענבים והן מבחינת תהליך ייצור היין. נכון לשנת 2020 משווקים בחברת צור עולם של יין כ-200 סוגים שונים של יינות, ביניהם יינות רבים אשר זכו במדליות בינלאומיות ויינות של היקבים הנחשבים והיוקרתיים בעולם, שעברו תהליך הכשר מיוחד וביניהם Château Leoville Poyeferre, Château Giscours Margaux, Château Malartic-Lagravière,Barons E & B De Rothschild. בנוסף, משווקת החברה ליקרים ומשקאות אלכוהוליים ממיטב היצרנים בארץ ובחו״ל. בין המותגים השונים ניתן למצוא את המותגים Walders, Herman Jansen, Boondocks ,Lvov ,Bicerin, ,Schmerling's, Sabra, Myx, Shannon, King Of Knights, Ben Eideann, ועוד.

לחצו כאן לקישור לקטלוג המרשים של צור עולם של יין

קרדיט תמונת האורחים מחו"ל עם מארחיהם: רפי דלויה

כל השאר התמונות : דני רובין

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top