חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב 1848 מציע יין מתאים ליום הרומנטי "For Two – Special Occasion" – דור 6 פטיט סירה פטיט ורדו לקראת הולנטיין דיי שיחול ב – 14.02 

יינות דור 6 של יקב הפרימיום 1848, מבוססים על התפיסה שיש "להתאים את היין למצב הרוח, ולא לאוכל". אלו הם יינות לאירוע מיוחד. כל אחד מהם הוא בלנד ייחודי ומעניין שייערב לחיכם של מומחים וחובבי יין כאחד. ‘For Two’ מתאים לרגעים אינטימיים ביחד. ‘Party Time’ מתאים לחגיגה או מסיבה, מלאה בהפתעות. ‘Family Events’ מתאים לאירוע משפחתי שבו נפגשים דורות של אוהבי יין. לקראת הולנטיין דיי הלו הוא יום האהבה, שיחול ב – 14.02 יקב הפרמיום "1848" מציע יין מתאים ליום המיוחד – "For Two – Special Occasion" – דור 6 פטיט סירה פטיט ורדו, זוכה מדלית זהב בתחרות Berliner Wein Trophy, ו- זוכה מדלית זהב בתחרות Asia Wine Trophy.

רשמי טעימה שלי: צבע, סגול עמוק, עם שוליים בוהקים בגוונים ארגמניים. באף, ארומות של שזיף סגול ושחור בשל, פטל ונגיעות פלפל שחור, אלון קלוי עם טעמים עזים של שזיף ואוכמניות בעקבותיו. בחך, גוף מלא, עם טאנינים גבוהים, אך מאוזנים היטב. חומציות נוכחת, עם מורכבות ופרופיל מלא וגמיש. תחושת פה עשירה, עם רמיזות לאספרסו ושוקולד מריר בסיומת.

סוג היין: יין אדום יבש

שנת בציר: 2014

עשיית היין: הענבים שהגיעו ליקב בשעות הבוקר המוקדמות והקרירות הועברו מה"crusher" ישירות אל מיכלי תסיסה מנירוסטה מקוררים. לאחר השרייה קרה של שלושה ימים למיצוי עדין של הטעמים המצויים בקליפות הענבים, התירוש הותסס בטמפרטורה של 22-24 מע"צ על מנת לשמר את אופי הפטיט סירה והפטיט ורדו כל אחד בנפרד.

תיאור היין על פי היקב: היין בגוון סגול עמוק מלא טעמים פרחוניים ועדינים , בעל גוף עגול ורך עם סיומת מלטפת.

כרמים: מקור ענבי הפטיט סירה מהגליל התחתון. פסיפס ייחודי של אדמת בזלת בה משולבים חלקי סלע גיר מפוררים.
ענבי הפטיט ורדו נבצרו ממורדות המזרחיים של הרי ירושלים בגובה של כ- 600 מטר. אדמת הכרם מסוג "טרה רוסה" עם אבני בזלת.

  • אלכוהול: 13%
  • pH: 3.67
  • מתיקות: יבש
  • יישון בחבית: 16 חודשים

כשרות: רבנות מקומית, בד"צ העדה החרדית, בד"צ בית יוסף .O.U

טמפרטורת הגשה מומלצת:  16°-18°C

מחיר מומלץ לצרכן: 99 ₪.

יקב הפרימיום 1848

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top