חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ורוד, אלגנטי, ועם שני אוסקרים – יין Studio by Miraval Rose היין המושלם לונלטיין רוזה מיראבל סטודיו – יין חדש ומהולל בבקבוק מעוצב מהיקב של בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי

מה יותר רומנטי ב- St. Valentine's day מאשר לשתות יין רוזה Studio by Miraval Rose בבקבוק אלגנטי ומעוצב, שמיוצר בפרובנס שבצרפת – אשר בעליו של היקב הם צמד הכוכבים ההוליוודים הנוצצים בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי?

רשמי טעימה שלי: צבע, ורוד בהיר מאוד בגוונים חיוורים של סלמון. האף, בשומת ופרחוניות נעימה, מציג תווים ארומאטיים של פירות קיץ אדומים, נגיעות אפרסק בשל וקצת תבלין. בחך, מרקם משי וגוף נוטה לבינוני. אפרסק, ליים, מנדרינה מתלכדים בהרמוניה מנוצחת היטב. חומציות קלה ונוכחת מאוזנת בטעמי פריחת תפוז דם, תות שדה, אפרסק לבן ופירות יער אדומים. סיומת ארוכה ומדויקת נוגעת בתבלין ופרחוניות. פרובאנס כבר אמרתי?

  • יינן : Pierre Perrin
  • אלכוהול: 13%
  • סוכר שארי: 0.8 g/l
  • pH:3.45
  • טמפרטורת הגשה מומלצת:  6°-9°C
  • כשרות: לא

בשנת 2012 רכשו בני הזוג את Chateau Miraval Cotes de Provence ושנתיים אחר כך קיימו בו את טקס הנישואין המתוקשר שלהם. הכרמים המשובחים סביב היקב הסעירו את דימיונם והם חברו למשפחת ייננים ותיקה ומוערכת, משפחת פרין, אשר בבעלותם יקב נחשב בעמק הרון שבצרפת – שאטו דה בוקסטל.

שיתוף הפעולה הניב יינות איכותיים, שזכו לציונים גבוהים ממבקרי יין נחשבים בעולם. גם כשנפרדו, החליטו פיט וג'ולי להמשיך את שיתוף הפעולה היינני שלהם ולשמור על הטירה, כרמיה והיקב כנכס משותף לטובת ילדיהם.

הנוף בשאטו מיראבל עוצר נשימה. הכרמים בגובה 350 מטרים מפיקים ענבים באיכות מעולה ותהליך הפקת היין מלא יצירתיות והרמוניה, בהשראת הטבע שמסביב.

על היין

Studio by Miraval Rose – היין החדש מבית מיראבל אשר הגיע לאחרונה לארץ על ידי חברת "שקד" משפחה של מותגים, המפיצה הרשמית של היקב בישראל, הוא יין רוזה יבש משובח ומהנה ביותר, בעל אופי צרפתי קלאסי מעודן, רעננות נהדרת וניחוחות פרי עדינים לצד מורכבות מצוינת.

זהו יין בסגנון ים תיכוני, שעשוי מענבי סינסאו, גרנאש, סירה, רולה וטיבורן. הוא מיוצר בסחיטה ישירה כדי לשמור על הרעננות והעידון של היין. חלק מהיין תסס במיכלי נירוסטה וחלקו האחר במיכלי בטון ייחודיים המאפשרים מגע רב עם משקעי השמרים.

הבקבוק המעודן והאלגנטי נראה כבקבוק בושם. שמו של היין, Studio, הוא בהשראת השימוש הקודם שהיה לטירת מיראבל, כאשר היה בבעלותו של פסנתרן הג'אז הנודע  Jacques Loussier שהקים בו אולפן הקלטות, " label Studio Miraval", בו הקליטו את אלבומן להקות רוק נחשבות, ביניהן "פינק פלויד", "הקראנבריז" ו"הג'יפסי קינגס".

מחיר לצרכן: 95 שקלים.

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top