חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב היוצר מציג מוסקטו יין לבן עם מתקתקות מפנקת בבקבוק כחול לכבוד חגיגות סוף השנה האזרחית 2019

המוסקטו, הוא יין לבן עם טעם מתקתק, קליל, ריחני ורענן. היין מיוצר באזור Lazio במרכז איטליה, מזן מקומי של ענבי מוסקטו לבנים הגדל לאורך חופי Ulysses שבדרום Lazio. זן ענבי המוסקטו שייך לאחד מזני הענבים הוותיקים ביותר בעולם ויש הסבורים שבמקור מוצאו במזרח התיכון, והוא שימש לעשיית יין עוד בימי יוון הקדומה.
לשם בחירת הכרמים המושלמים שיביאו לידי ביטוי את חזונו, ערכו חיפושים באיטליה ואיתרו בין רומא לנאפולי את הכרמים המתאימים במדויק ליצירת המוסקטו המבעבע. בנשפים ובחגיגות סוף השנה האזרחית, נוהגים להשיק משקאות אלכוהוליים על מנת לסמל את רעננותה של השנה החדשה בטעמים של שימחה ואושר. המוסקטו של יקב היוצר מעניק תמורה הולמת של טעם ומחיר עם תחושה מפנקת ומענגת של הנאה.

אלכוהול: 6.0%

מחיר מומלץ לצרכן: 39.9 שקלים.

כשר: כן

יינות יקב היוצר מופצים ונמכרים ברחבי העולם ומהווים עדות וחותם איכות לתעשיית היין הישראלית. טעמו הנגיש של היין ומגוון הזנים קולעים לטווח רחב של קהלים ואוהבי יין מכל העולם משבחים אותו. זהו יקב משפחתי ותיק מהגדולים בישראל שנוצר משיתוף פעולה בין משפחת שור, משפחת הייננים הוותיקה בארץ, המייצרת יין החל משנת 1847, לבין פיליפ ליכטנשטיין, יינן צרפתי בעל שם עולמי שעלה לישראל עם החלום לייצר כאן יין איכותי.

להשיג בחנויות היין המובחרות.

יקב היוצר

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top