מערבבים את החבית! מותגי הבירה המוערכים: אפס פילזנר, ו- באדוויזר בודוואר מציגים במסגרת תערוכת הבירה Beers 2012

קוקטיילים על בסיס בירה – בירה בשילוב וויסקי משובח, ג'ין איכותי ומלא עשן מיתמר מהכוס…..בנימינה ספיריטס משיקה קונספט חדש ומיוחד במסגרת תערוכת הבירה  Beers 2012 קוקטיילים על בסיס בירה. הקוקטיילים, המבוססים על מותגי הבירה המוערכים: אפס פילזנר, ו- באדוויזר בודוואר, מציגים שיטות הכנה מתקדמות, ומציעים חווית בילוי חדשה לחובבי קטגוריית הבירה.

 

 

בנימינה ספיריטס – יציגו שלושה סוגי בירה: אפס פילזנר, באדוויזר בודוואר לייט ובאדוויזר בודוואר דארק לאגר– שהינה אחת מבירות הדארק לאגר הבודדות המשווקות בישראל! המבקרים גם יוזמנו לטעום את אחד מארבעת הקוקטיילים:

Smoking Gun  על בסיס בירה באדוויזר בודוואר דארק לאגר, בשילוב וויסקי ספירנגבאנק לונגראו CV  , מיץ קנה סוכר, ומלא עשן….

Bit Bud Forest  על בסיס בירה באדוויזר בודוואר, בשילוב ג'ין גיבונס, ומחית פירות יער ותותים

Tropical Beer  על בסיס בירה אפס פילזנר, וודקה פוליאקוב סילבר ומחית של פסיפלורה בננה ואננס

ניחוח ים תיכוני– קוקטייל הפתעה!

 

מותג הבירה התורכי אפס פילזנר- הינו אחד מנותני החסות הראשיים של משחקי היורוליג בכדורסל, והבעלים של  קבוצת הכדורסל אנדולו אפס. 

בירת הלאגר הקלילה והבהירה בעלת 5% אלכוהול, נחשבת לאחת מעשרת מותגי הבירה הנמכרים באירופה. בשנת 2006 הוכתרה המבשלה כמבשלה הגדולה ביותר בתורכיה והיא מחזיקה היום בכ 82% משוק הבירה המקומי. מידי שנה מייצרת המבשלה כ 33 מיליון הקטוליטר בירה.

 

באדוויזר בודוואר (Budweiser Budvar  ) הצ'כית, המוצבת בראש טבלת הייצוא של מותגי הבירה בצ'כיה- מושקת על שני טעמיה, גם בישראל. אל טעם הלאגר הבהיר, מצטרף עכשיו גם טעם הדארק לאגר, שניהם בעלי  5% אלכוהול, קצף סמיך ועשיר וניחוח עדין של כישות ופאצ'ולי. המבשלה מציעה 6 סוגי בירה ונמכרת ביותר מחמישים מדינות ברחבי העולם.

 

בנימינה ספיריטס הינה חטיבת האלכוהול והבירה של יקבי בנימינה, שהוקמה מתוך צורך להעניק מענה מקיף וכולל בתחום האלכוהול והבירות ולהשלים את פעילות היין הענפה של היקב. חטיבת בנימינה ספיריטס מחולקת לחמש קטגוריות מוצרים שונות, קטגוריית מוצרי ים תיכון- מוצרים שורשיים- ים תיכוניים, המהווים את קטגוריית מוצרי הדגל של החברה- ביניהם ניתן למצוא את תזקיק התאנים בוכא בוקובזה, קטגוריית הוודקה שבראשה מותג הודקה הצרפתי פוליאקוב, קטגוריית הוויסקי ובראשה הוויסקי הסקוטי לייבל 5, קטגוריית הבירות עם הבירה התורכית אפס פילזנר והבירה הצ'כית באדוויזר בודוואר וכן קטגוריית מוצרי אלכוהול משלימה.

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top