חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב דרימיה משיק יין לבן סוביניון בלאן 2018, וממליץ על יין אדום יין הדגל של היקב סְפָּר 2016, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תש"פ 2019

יקב דרימיה, הוא יקב ישראלי יוצא דופן, שנולד מתוך אהבה לאדמה ותשוקה ליין. היקב הוקם ביישוב סוסיא תחת השם 'שוקק' ב-2007 על ידי אלעד ונאוה מובשוביץ, והוא משלב בין מורשת בת שלושה דורות של חקלאים לבין חשיבה יצירתית וגישה חדשנית. כרמי היקב ממוקמים בחבל יתיר הנמצא באזור ספר המדבר בתנאי אקלים אופטימאליים, בגבהים של 882 מ' ו- 800 מ' מעל פני הים, דבר התורם לאיכות הפירות ולטעמם המשובח. המיוחד לכרמים בהר על ספר המדבר מעניק תנאים מיטביים לגפן, הבאים לידי ביטוי במזג האוויר המתאפיין בקרינה חזקה, הפרשי טמפרטורות בין היום והלילה ויובש – כל אלו משפיעים על הליך הבשלת הענבים. הגובה הרב והקור העז תורמים לתרדמת הגפן בחודשי החורף. בכל שנה מייצר היקב כ-12,000 בקבוקים, בשתי סדרות – סדרת הבסיס וסדרת הפרימיום סְפָּר. יקב דרימיה משיק יין לבן סוביניון בלאן 2018, וממליץ על יין אדום סְפָּר 2016, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תש"פ 2019.

יקב דרימיה סוביניון בלאן 2018

רשמי טעימה שלי: צבע, קש ירוק בהיר. ניחוחות בולטים של הדרים טריים ופרי טרופי. תווי ארומה של עשב טרי, עלים, ליים ותפוח ירוק. אלה עוברים על החך עם טעם טהור, נקי, פריך ומרענן, בגימור מינרלי, ארוך יבש ומענג. יין עם זהות ואופי משלו.

דרימיה הוא סיפור של מפגשים. הר ומדבר. אדם ואדמה. קרקע ושמיים. זוהי בשורה טובה. התחלה חדשה. יצירה והגשמה.

הרכב היין: 100% ענבי סוביניון בלאן

כרמים: רמת ערד בגובה 515 מטר מעל פני הים.

אלכוהול: 12.5%

טמפרטורת הגשה מומלצת: °9-12°C

כשרות: רבנות מקומית O.U. בד"ץ בית יוסף.

מחיר מומלץ לצרכן: 80 ₪.

יקב דרימיה סְפָּר 2016

רשמי טעימה שלי: צבע, כהה ועמוק עם גוון סגול בוהק. האף, מחמיא למגוון פירות יער כהים ובשלים. בחך, טעמי פרי שחור, קאסיס, שוקולד מריר, שזיף, ארז, ו- וניל, מתעכבים עוד ועוד. הגוף, מלא עם תווים בשלים וריכוז נהדר של טעמים נוגעים בקלייה ובסוג של ספייסיות נעימה שלוקחת עד לסיומת עם רמיזה מתקתקה, המזכירה פטל מיובש ודומדמניות אדומות. יופי של יין.

"סְפָּר הוא סיפור של בחירה. איכות והקפדה מידה ומעלה. יצירה והגשמה".

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: בלנד של 80% ענבי קברנה סוביניון ו- 20% ענבי פטי וורדו

כרמים: בחבל יתיר בגובה 884 מטר מעל פני הים.

התיישנות: 16 חודשים

אלכוהול: 14.5%

טמפרטורת הגשה מומלצת: °16-18°C

כשרות: רבנות מקומית O.U. בד"ץ בית יוסף.

מחיר מומלץ לצרכן: 160 – 180 ₪.

יקב דרימיה

סוסיא, ד.נ. חברון
055-8824369
[email protected]

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top