חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב NETA משיק NETA לבן 2018, ו – NETA אדום 2017, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תש"פ 2019

יקב NETA הוא ה"טייק אוף" של יקב כרמי יוסף ברבדו והעושים במלאכה ביקב זה הם זורי ארקין, ואיגי ויעל אלוני, כולם אנשי משפחת ברבדו שיצאו לסוג של "אקזיט", ובנו לעצמם יקב. "זהו יקב חדש, העומד בזכות עצמו, סגנונית, מחשבתית, עם תפיסה ייננית' בסגנון אחר משל ברבדו" אמר באירוע ההשקה איגי אלוני. הכיוון שלהם ברור. הם מכוונים ליינות נגישים, קלים, עשויים היטב, עם תמונת מחיר נכון לכרגע שתיתן לכם עודף נאה מ- 100 ש"ח, והם יודעים ורוצים למצוא את עצמם כחלק בלתי נפרד מהיינות הנמכרים במסעדות. יקב נטע משיק NETA לבן 2018, ו – NETA אדום 2017, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תש"פ 2019.

יקב NETA לבן 2018

רשמי טעימה שלי: אף, המציע את הניחוח העשיר בפירות הדר, ולימון פריך, המורגש בפירותיות ובעדינות טעימה שמאזנת יפה בין התווים הטריים העשבוניים והלימוניים של הסוביניון בלאן, לבין האופי האפרסקי הנעים והרענן של השרדונה, בהרמוניה ועדינות נעימה. תמורה נאה למחיר.

הרכב זנים:
היין הוא ממסך של הזנים שרדונה וסוביניון בלאן, תוך שמירה על רעננות פרחונית ותחושת פרי טרי, מלא חיים.
שרדונה 65% , סוביניון בלאן 35%

אלכוהול – 12%

PH – 3.5

על הבציר:
שנת 2018 הייתה טובה לגפני הענבים הלבנים, ההבשלה הייתה אחידה ומהירה , כך שהשרדונה נבצר בסוף חודש יולי ב 21.5 בריקס, ואילו הסוביניון בלאן נבצר בתחילת אוגוסט ב 21.5 בריקס גם כן.

ויניפיקציה ויישון:
שני הזנים הותססו בנפרד בטמפרטורה קרה 9-10 מעלות צלסיוס, שמטרתה תסיסה מאוד איטית ומבוקרת , שמירת ארומות הפרי ורעננות.

מאפייני היין:
יין בעל גוף קל ואלגנטי, פריך ורענן, האצילות האופייניות של השרדונה משתלבת היטב עם הרעננות הפרחונית של הסוביניון בלאן ליצירת יין מעודן, דק אך מלא נוכחות.

כשרות: מנצ'סטר – בד"צ איגוד רבנים .O.K ורבנות מקומית.

מחיר מומלץ לצרכן: 69 ₪.

יקב NETA אדום 2017

רשמי טעימה שלי: באף, עלי כותרת של ורד, טבק בציפוי וניל, דובדבן ועשבי תיבול בר. בחך, טעמים עסיסיים בהירים של פטל, דובדבן ותווים של פירות יער שחורים, לצד אבקת קקאו ושמץ של ליקוריץ. את ה- 14% אלכוהול, בהחלט ראוי קצת, לצנן טרם הגשה.

הרכב זנים:
היין הוא ממסך שמגוון מרכיביו כוונו לייצר יין קל לשתייה אך עשיר בצבע ובעל משרעת ארומתית פירותיות.
מרלו 50% , סירה 20%, פטיט ורדו 15% , פטיט סירה 15%

אלכוהול – 14%

PH – 3.8

על הבציר:
בציר 2017 היה חם מעל הממוצע אך למרבה המזל ללא מכות חום אשר גורמות לבעיות הבשלה, כך שהבשלת ענבי היין האדומים הייתה אופטימלית והתברכנו בענבים עם פרופיל ארומטי המאפשר יצירת יין מעודן בעל גוף בינוני. הבחירה בזני הענבים שלעיל והשילוב ביניהם העמיקה את היכולת לקבל את היין שיקב נטע מעוניין להציג לקהל שלו- יין נגיש לשתייה, כזה שאפשר לשתות אותו בכל עת ובעיקר – עם אנשים שאוהבים.

ויניפיקציה ויישון:
הענבים נבצרו בדרגת הבשלה בינונית ( בריקס 23-24 ) , לאחר השרייה קרה בטמפרטורה של 5-6 מעלות למשך 48 שעות, השרייה שמטרתה מיצוי צבע וארומות עדינות מהזגים, החלה התסיסה הראשונה. עם העלאת הטמפרטורה במכלי התסיסה בהדרגה עד ל 25 מעלות.
התירוש נסחט אחרי 14 ימי השרייה עם הזגים, והיין שהתקבל יושן במשך 6 חודשים בחביות עץ משומשות על מנת לקבל פרופיל ארומטי עדין.

מאפייני היין:
יין בעל מרקם חלק ורך, צבע אדום ארגמני מושך, מאופיין בססגוניות פירותית רעננה, עמוק ומלא רבדים. חינני ובעל הרמוניה נהדרת בין מרכיביו.
יין אדום שבהחלט ניתן לצנן וליהנות גם בימי הקיץ החמים שלנו.

כשרות: מנצ'סטר – בד"צ איגוד רבנים .O.K ורבנות מקומית.

מחיר מומלץ לצרכן: 79 ₪.

יקב NETA

רחוב הגפן 125

מושב קידרון

050-3375767

[email protected]

קרדיט צילום: אורי גרון

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top