חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב גבעות ממליץ על קברנה סוביניון 2017 לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תש"פ 2019.

יקב גבעות – הדור החדש של היינות הישראלים. "יין הוא שירה בבקבוק", אמר פעם הסופר רוברט לואיס סטיבנסון. היצירה של יקב גבעות שורשיה בני אלפי שנים, וכולה שיר הלל לאדמה הטובה של אזור השומרון. יקב גבעות שוכן בגבעת הראל אשר בלב השומרון, על מצוקי נחל שילה, כ-800 מ' מעל פני הים, באזור הררי בעל מסורת עתיקת יומין של גידול כרמים. השילוב המוצלח בין טרואר ייחודי, המאפשר גפנים איכותיות, לבין טכנולוגיה מתקדמת, מסייע ליקב לממש את חזונו לייצר יינות איכותיים בעלי אופי וטעם ייחודי. גבעות הינו יקב בוטיק משפחתי שהוקם בשנת 2005 ע"י איש העסקים אמנון וייס והיינן הראשי, ד"ר שיבי דרורי, אגרונום וחוקר בתחום הגפן והיין באוניברסיטת אריאל. המחקר שהוביל ד"ר דרורי חשף כ-60 זני ענבי יין ארץ-ישראליים עתיקים, לשם ייצור יינות מקוריים מזנים הגדלים בישראל בכלל ובאזור השומרון בפרט זה אלפי שנים. היקב מייצר כ-65,000 בקבוקים בשנה בלבד, במטרה להעניק תשומת לב אישית מרבית לכל בקבוק, תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים של איכות בתהליכי הייצור. יקב גבעות מתייחד בביצוע תסיסות ארוכות ואיטיות בטמפרטורות נמוכות מהמקובל וזאת על מנת להגיע למיצוי אידיאלי של הארומות שבעינב. בשיטה זו שמרי היין מקבלים זמן רב יותר לבצע את המרת הסוכר לאלכוהול בתהליך מתון, וכן ניתן זמן רב יותר לאנזימים הטבעיים לייצור תרכובות ארומטיות המתרכזות ביין ברמות גבוהות מהרגיל. יקב גבעות ממליץ על קברנה סוביניון 2017 לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תש"פ 2019.

יקב גבעות קברנה סובניון 2017

רשמי טעימה שלי:  צבע, אדום עמוק עם גוון סגול צלול בשוליים. אף, ניחוח של דומדמניות שחורות עשירות, תבלין עדין, עלה עגבניות ומגע של איקליפטוס. ההתבגרות של היין בחביות האלון הצרפתי ניכרת גם עם ניחוחות עדינים של ארז ושוקולד מריר. לחך, זהו יין בעוצמה רבה. יש לו טעמי פירות יער של דומדמניות שחורות וקאסיס בעלי אופי ייחודי, כמו כן ניכרות גם רמיזות עץ אלון עדינות, של קופסת סיגר ארז ותבלין. הטאנינים עדינים ואלגנטיים – סימן ההיכר של הזן. החיך מאוזן היטב, מורכב ומספק ונמשך בגימור הארוך. הרבה יין בלא הרבה כסף.

תיאור היקב את היין: אופי: פירותי, מאוזן וארוך

זנים: קברנה סוביניון עם מעט מרלו או פטי ורדו, אשר מוסיף פרי עשיר ומעדן את המבנה המוצק של הקברנה

כרמים: ההר המרכזי, גובה 900-700 מטר

חביות: 12 חודשים בחביות עץ אלון איכותיות

פוטנציאל יישון: היין מגיע לשיא כשנתיים לאחר הבציר ויוסיף להתפתח 6 עד 8 שנים נוספות בתנאים נאותים

התאמה למזון: משתלב נפלא עם מגוון מנות בשר בקר, עגל או טלה; לדוגמה, סטייק סינטה או שוק טלה בתנור

המלצת הגשה: לפתוח כשעה לפני ההגשה.

טמפרטורת הגשה מומלצת: להגיש בטמפרטורה של 18-16 C מעלות

בקבוק: 750ml

כשרות: הרב אלחנן בן נון – שילה, הרב מרדכי אונגאר, דומ"ץ, ניו סקווירא ניו יורק, OK

מחיר מומלץ לצרכן: ₪110.

יקב גבעות

מרכז המבקרים של יקב גבעות מציע סיורים מודרכים חווייתיים, המציגים את תהליך יצורו של היין, סרט מרתק ומקצועי, טעימות יין ממבחר יינות היקב.
הכניסה בתשלום ובתאום מראש בלבד.
שעות פתיחה:
ימים א-ה: בשעות 17:00 – 9:00
יום ו: בשעות 13:00 – 9:00

גבעת הראל, שילה
050-7250806

052-7757574

[email protected]

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top