חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב הרי גליל משיק גליל אלה 2016 יין בלנד אדום לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תש"פ 2019

בגליל העליון, סמוך לקיבוץ יראון גילו אנשי יקב הרי גליל, את יופיו של מפגש משוחרר עם הטבע. חווית המפגש הזו הולידה יקב חופשי ויצירתי בגישה ובעשייה שלו. אנשי היקב פועלים עם הטבע ויוצרים יחסים ברי קיימא עם האדמה והכרמים הצומחים מתוכה. חשוב להם לשמור על הקיים. לתת לחיים בסביבה לשרות. לתת חזרה. הטבע והאדמה הנם סלע קיומם, ומתבקש מהם באופן טבעי לעשות הכול כדי לשמור עליהם חיים ובריאים לאורך זמן. יקב הרי גליל חרט על דגלו להוביל את חזון הבר קיימא בכרמים, ביקב ובמפגש משוחרר עם הלקוח והם יותר מתמיד מזמינים אתכם להצטרף אליהם למסע מרתק וקרוב לטבע. יקב הרי גליל משיק גליל אלה 2016 יין בלנד אדום לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תש"פ 2019.

רשמי טעימה שלי: באף, ניחוחות של תותים מיובשים, שזיפים ופירות יער. החיך, בעל גוף בינוני עם תווי אגוז מוסקט טעימים, עלי ורדים, תבלינים ורמיזות פרי בהירות, של פטל ושזיף שחור, עם ניואנסים של סגול, פלפל שחור ואניס. חומציות נוכחת ומאוזנת היא עמוד השדרה של היין שנמשכת על החיך עד לסיומת.

סוג היין: בלנד אדום יבש

אזור גידול: הרי הגליל העליון

הרכב זני: 62 % סירה, 33% ברברה 5% פטי ורדו .

תהליך הייצור: תסיסה על קליפות בטמפרטורה של כ-°28 במשך 7-13 יום. תסיסה מלולאקטית מלאה,

התיישנות: כ- 12 חודשים יישון בחביות עץ אלון צרפתי.

הבציר: עונת הגידול שקדמה לבציר החלה בחורף גשום והגפנים התעוררו לקרקע רטובה ותנאים טובים לצימוח . האביב החל מוקדם יותר מרב העונות וכתוצאה ההבשלה הוקדמה ברוב החלקות. תחילת האביב התאפיינה בצימוח נמרץ של הגפנים ועומס רב על הכורמים לעמוד במשימות הגידול בעונה. לאורך העונה מזג האוויר היה מתון וללא אירועי קיצון. הבשלת הפרי הייתה אחידה ומתונה לאורך העונה. בציר 2016 היה הקצר ביותר בכל שנות היקב והסתיים לאחר 8 שבועות. האיכות מבציר זה מסתמנת כטובה במיוחד.

אלכוהול 14.5%

pH 3.53

אחסון ויישון: ישביח ויתיישן היטב במשך שלוש עד חמש שנים ממועד הבציר. יש לאחסן במקום קריר וחשוך.

טמפרטורת הגשה מומלצת: להגיש בטמפרטורה של 16°-18° C

כשר: למהדרין

מחיר מומלץ לצרכן 70 ₪.

יקב הרי גליל

קיבוץ יראון ד.נ. מרום הגליל ישראל 1385500
טלפון 04.6868748 | פקס 04.6868506
[email protected]

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top