חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

MAIN & VINE, WHITE ZINFANDEL, BERINGER – יין רוזה מיקב ברינג'ר – המשלב את עולם היין הלבן והאדום גם יחד.

יין רוזה מיקב BERINGER עשוי ענבי זינפנדל בסדרת Main & Vine המשלב את עולם היין הלבן והאדום גם יחד. ענבי זינפנדל הינם בעלי צבע אדום כהה והם משמשים לרוב לייצור יינות אדומים. אולם, בתהליך הייצור של White Zinfandel נעצר תהליך ההשריה בשלב מוקדם יחסית, פעולה שמובילה לטעמים רעננים וצבע ורוד מהפנט.

רשמי טעימה שלי: צבע, סלמון ורוד שוליים בוהקים בגוונים אדמדמים. באף, ארומות של תות ופטל לצד רמזים לפירות יער ופרחוניות רעננה. בפה, היין פירותי מאוד על הצד החנפן עם נגיעות של "תותי פרוטי" מתקתקות. הגוף בינוני. חמיצות מאוזנת. החיך, דומה לארומות. האלכוהול נמוך. יין של קיץ, מרפסת וים. שופע ויטאליות ורעננות.

Beringer Main & Vine White Zinfandel הינו אחד היינות המובילים של יקב ברינג'ר בכלל וסדרת Main & Vine בפרט.

בתהליך הייצור של White Zinfandel הדגש העיקרי הוא להדגיש את טעמי פירות היער האדומים, הדרים ומלון הן בארומה והן בטעם. בסוף התהליך מתקבל יין בעל תחושה צעירה ורעננה.

תיאור היין על פי היקב: 
צבע: ורוד סמוק.
ארומה: מלון, תותים והדרים. טעם: רענן וצעיר עשיר בטעמי מלון, הדרים ופירות יער אדומים.
טמפרטורת הגשה מומלצת: 8-10 מעלות צלזיוס, לצד מנות המשלבות עוף או שוקולד לבן.
אלכוהול: 10%
נפח: 750 מ"ל.
מחיר מומלץ לצרכן : 45-49 ₪.

כשרות: לא.

BERINGER

מ. אקרמן בע"מ עוסקת בייבוא והפצת משקאות חריפים ויינות מהגדולים והמובילים בעולם. החברה הוקמה בשנת 1963, על ידי מנחם אקרמן ז"ל, והיא נותרה בבעלות משפחתית תחת ניהולם של האחים אסתי ומיקי אקרמן. כיום, החברה הינה היבואנית הרשמית של יותר מ- 70 מותגי אלכוהול שונים, שמקורם באוסטרליה, ארצות הברית, צפון אפריקה ומדינות אירופה. לחברה צוות של כ-100 עובדים הפועלים בשני מוקדים: אזור התעשייה פולג, נתניה וחיפה. מ. אקרמן בע"מ פועלת לקידום תרבות המשקאות בישראל עם אירוח תחרויות בינלאומיות כגון Bacardi Legacy, חשיפתם של מוצרי פרימיום וסופר-פרימיום, קידום טרנדים בינלאומיים בתחום השתייה ועידוד הייצור המקומי.

אקרמן

09-8358930 

יד חרוצים 31, אזור התעשייה פולג, נתניה

[email protected]

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top