חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"הסקוטית" מבית ישרקו מרחיבה את קטגוריית הוויסקי ותשווק בישראל את אחת מחמשת יצרניות הוויסקי הגדולות בסקוטלנד WHYTE & MACKAY

"החברה הסקוטית" מבית "ישרקו", מרחיבה את קטגוריית הוויסקי ומשיקה בימים אלו בישראל את מגוון הוויסקי הסקוטי המשובח מבית וויט אנד מקאי – WHYTE & MACKAY. מזקקת "וויט אנד מקאי", הוקמה לצד נמל גלאזגו ב- 1844 ועד היום נשארה נאמנה למקימיה ג'יימס וויט וצ'ארלס מקאיי ולאופן תהליך הייצור בה, הפועל כבר למעלה מ- 160 שנה. המזקקה קיבלה בעבר מדליית זהב וזכתה בעיטור הגבוה ביותר בפסטיבל "וויסקי וסיגר" שבהוואנה ועוד.
המזקקה היא אחת מחמשת יצרניות הוויסקי הגדולות בסקוטלנד עם ייצור של כ 13 מיליון ליטר כל שנה.

ה'סקוטית' , תייבא ותשווק 5 מותגים שונים מהמזקקה :

WHYTE & MACKAY שקלטון – SHACKLETON

ויסקי בלנדד מאלט, בסגנון מתקתק ומעושן קלות. בשנת 1907 הורה ארנסט שקלטון לרכוש 25 ארגזים של וויסקי מקינליי היילנד מלט, כדי ללוות את מסעו לקוטב הדרומי. הוא מעולם לא השלים את המסע, אך הגיע עד כדי 97 קילומטרים מן היעד שלו, כאשר הבין , שהצוות שלו בסכנת חיים, החליט לחזור הביתה. מאחורי מחנה הבסיס שלו בקייפ רויידרס היו שלושה ארגזים של מקינליי שהכילו 11 בקבוקים, שהתגלו קפואים בקרח ב- 2007. סיפורו של שקלטון העניק השראה לוויסקי זה: המאסטר בלנדר ריצ'רד פטרסון עבד עם צוות ההצלה של מקינליי ויצר ויסקי מעושן במקצת, בעל טעמי שרי מתקתקים.
מחיר מומלץ : 209 ₪ , אלכוהול בנפח : 40%, בקבוק: 700 מ"ל

WHYTE & MACKAY טמנוולין דאבל קאסק – TAMNAVULIN DOUBLE CASK

ויסקי סינגל מאלט מתקתק עם גימור עשיר וחריף של שרי. בעל צבע ענבר . וניחוחות עשירים וחמימים של תפוחים, טופי ודבש עם מרציפן מתוק ורמזים מתוקים רעננים. הטעמים טריים, רכים עם אגס, אפרסק ואננס עם רמז לסוכר דמררה. ספייסייד במיטבו. לאחר שיפוץ ושדרוג מזקקת טמנוולין בשנת 2007 , עם ציוד טכנולוגי מתקדם וחדשני המייצר 4,500,000 ליטר אלכוהול בשנה. המים לויסקי מגיעים ממעיינות תת קרקעיים טבעיים. הדאבל קאסט מתיישן בחביות ברבן ובחביות שרי, לקבלת פרופיל הטעמים.
מחיר מומלץ : 169 ₪ , אלכוהול בנפח : 40% , בקבוק: 700 מ"ל

וייט אנד מקאי בלנדד – WHYTE & MACKAY TRIPLE MATURED

וויסקי בלנדד סקוטש המכיל מאלט וגריין וויסקי. הוויסקי הרמוני עם ניחוחות שזיפים מיובשים ונגיעות של עשן, שוקולד וביסקוויט. הטעם מזכיר תפוחים ירוקים וקרום לחם הסיומת חמימה, מתובלת ועשירה בטעמי פירות יבשים. בלנד של מאלט וויסקי מיושן וגריין וויסקי מיושן ש"מחותנים" שוב בחביות שרי גדולות, ליישון של שניהם יחד.
מחיר מומלץ : 105 ₪ , אלכוהול בנפח : 40% , בקבוק: 700 מ"ל

WHYTE & MACKAY ג'ון באר בלאק ריזרב – JOHN BARR BLACK RESERVE

ויסקי בלנדד סקוטש, המכיל מאלט וגריין ויסקי. טעם פירותי, עגול ובשל. הוויסקי בעל ארומות וניל ושוקולד חלב, תפוחים אפויים ומרציפן. כל אלה מתמזגים לניחוחות אפרסקים ואגסים, שעולים ומעשירים את האף. הטעם מזכיר תפוזים מסוכרים, סירופ תאנים וג'ינג'ר. כל רכיב מתוך ה- 30 הרכיבים בוויסקי זה נבחר בקפידה ועורבב בצורה מושלמת ע"י המאסטר בלנדר של ג'ון באר, שהוא דור שלישי ליצרני ומזקקי ויסקי.
מחיר מומלץ : 99 ₪ , אלכוהול בנפח : 40% , בקבוק: 700 מ"ל

WHYTE & MACKAY ג'ון באר פיינסט בלנד – JOHN BARR FINEST BLEND

וויסקי בלנדד סקוטש המכיל מאלט וגריין וויסקי. טעם פירותי, מתקתק וארומתי. לוויסקי בלנד ניחוחות פירותיים קלים, דבש וציפורן. ויסקי עגול וקליל בפה. הוויסקי מאחד מאלט וויסקי וגריין וויסקי ממקורות שונים בסקוטלנד. כל רכיב בוויסקי נבחר בקפידה ועורבב בצורה מושלמת ע"י המאסטר בלנדר של ג'ון באר, דור שלישי ליצרני ומזקקי וויסקי.
מחיר מומלץ : 79 ₪ , אלכוהול בנפח : 40% , בקבוק: 700 מ"ל
מחיר מומלץ : 105 ₪ , אלכוהול בנפח : 40% , בקבוק: 1 ליטר

בישראל משווק היצרן WHYTE & MACKAY, באמצעות הסקוטית, אשר נרכשה לפני כחמש שנים ע"י קבוצת טיב טעם שמיזגה את מלוא פעילות החברה הסקוטית לתוך חברת הבת ישרקו – מהחברות המובילות בשוק בתחום האלכוהול והיין, העוסקת בייבוא, שיווק והפצה של מותגי אלכוהול ויין מהארץ והעולם.

את מגוון הוויסקי WHYTE & MACKAY  – ניתן להשיג בסניפי טיב טעם, בחנויות מקצועיות
ומסעדות וברים נבחרים

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top