לקראת הסילבסטר, יבואנית האלכוהול אקרמן, משיקה בישראל מארז מהודר להכנת קוקטייל מרטיני רויאל.המארז מגיע בשתי מהדורות, המשלבות וורמוט מרטיני, יין מבעבע וכוס פלוט.

מהדורה אחת של המארז משלבת בין וורמוט מרטיני ביאנקו למרטיני ברוט מבעבע וכוס פלוט.  השילוב בין ניחוחות הווניל של וורמוט מרטיני ביאנקו לפירותיות המבעבעת של מרטיני ברוט יוצרים יחד קוקטייל קליל ועדין.

 

מהדורה אחרת של המארז משלבת בין וורמוט מרטיני רוסאטו למרטיני אסטי מבעבע וכוס פלוט. הייחודיות של וורמוט מרטיני רוסאטו העשוי משילוב של יין אדום ולבן ומיזוגו עם מרטיני אסטי מבעבע, יוצרים קוקטייל מתקתק וארומטי בעל ניחוחות פרי  בתהליך ייצור וורמוט מרטיני ישנו שילוב של עשבי תיבול ארומאטיים, פרחים מבושמים, פירות ריחניים, עצים אקזוטיים, שורשים נדירים ותבלינים מקסימים המעניקים את תחושת הטעם והריח הנפלאות והמרהיבות ביותר.

השאיפה של מרטיני למצוינות הובילה ליצירת יין מבעבע המיוצר לפי נוסחה סודית המאזנת היטב חמישה סוגים עיקריים של ענבים: מוסקט, שרדונה, מלווסיה,פרוסקו וברשטו. היינות המבעבעים מיוצרים לפי נוסחה מהפכנית אשר יוצרת משקה עם סוכרים טבעיים (ללא תוספת סוכר) ובעל אחוזי אלכוהול נמוכים  יותר (6%-9%)

 מחיר מומלץ לצרכן :130 ₪

ניתן להשיג בחנויות היין והאלכוהול המובחרות

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top