חזרתם ממסיבת סילבסטר, הראש כואב, החדר מסתובב והבחילות לא עוזבות אתכם….? טיפים להמנעות מחמרמורת באדיבות כספי משקאות חריפים וייגרמאייסטר

חזרתם ממסיבת סילבסטר, הראש כואב, החדר מסתובב והבחילות לא עוזבות אתכם….?

יגרמייסטר מסייע לכם לצלוח את חגיגות הסילבסטר בשלום ומציע מגוון טיפים להתמודדות ומניעת האנגאובר (חמרמורת)

 

ראש השנה האזרחית (הסילבסטר) המצוין ברחבי העולם וגם בישראל מאופיין בחגיגות מרשימות ובצריכת אלכוהול על כל צורותיו. על מנת להימנע מהתופעה המוכרת כהנגאובר (חמרמורת) אספו עבורכם ביגרמייסטר מספר טיפים להימנעות ולהתמודדות עם ההנגאובר. האנגאובר הוא למעשה התייבשות הנגרמת כתוצאה מהמאמץ של הגוף לדלל את כמות האלכוהול בדם. תסמינים נפוצים של האנגאובר הם סחרחורת, כאב ראש, בחילות וטשטוש.

 

חשוב להדגיש ולהזכיר כי אם בכוונתכם לחגוג את ערב השנה החדשה בשתיית אלכוהול, אנא מכם, אל תנהגו ברכב, קחו מונית או תנו מינוי לנהג אחראי שלא ישתה וידאג להחזיר אתכם הביתה בשלום!

הימנעות מההנגאובר

שינה: מומלץ לישון היטב ערב לפני החגיגות שכן הגוף מגיב טוב יותר לאלכוהול המצב של ערנות ולאחר מנוחה.

  • אוכל: מומלץ לאכול ארוחה מלאה ומאוזנת לפני השתייה. בעיקר מזונות המכילים ויטמין C המסייע בסילוק האלכוהול מהגוף. גם מאכלים שומניים מסייעים בעיכוב ספיגת האלכוהול בדם וכך למנוע את תופעת ההתייבשות.
  • קצת שתייה: מומלץ לשתות בקצב איטי ומווסת, לפרוס את המשקה על פני זמן רב על מנת לאפשר לגוף זמן לספוג ולעכל את האלכוהול. המרווח האופטימאלי בין כוס לכוס הוא 30 דקות.
  • נשנוש: מומלץ לנשנש במהלך הערב על מנת להמשיך ולרפד את הקיבה וכך לסייע למערכת העיכול.
  • עקביות: מומלץ להיות עקביים בסוג משקה – לבחור משקה אחד ולדבוק בו במהלך הערב. ערבוב סוגי אלכוהול שונים יגביר את הסיכוי להנגאובר.
  • מים, מים ועוד מים: על כל שני משקאות חריפים שאתם מחסלים, שתו רבע ליטר מים מינרלים (בקבוק אישי). הגוף משקיע כמויות גדולות של מים על מנת לפרק את האלכוהול. לכן, חשוב מאוד לשתות מים במקביל לשתיית אלכוהול על מנת למנוע התייבשות (ולהפחית את כאב הראש למחרת).
  • איכות זו לא מילה גסה: מותגים איכותיים מיוצרים מחומרי גלם טובים יותר, בשיטות ייצור משובחות וכמות הרעלים שלהם קטנה יותר משל מותגים נחותים. הדבר יבוא לידי ביטוי בעוצמת ההנגאובר בבוקר המחרת.
  • כשהטבע עושה את שלו: יכולת פירוק האלכוהול של נשים שונה מזו של גברים – גוף האישה מפרק אלכוהול בקצב נמוך יותר מהגוף הגברי ולכן נשים נוטות להשתכר מהר יותר מגברים.

 

היום שאחרי

לחשוב קדימה: יש להכין מראש למרגלות המיטה כשני ליטרים של מים ולשתות כמה שניתן לפני השינה. את השאר יש להשלים בבוקר.

  • בלי כדורים: למרות ההרגל לצרוך משככי כאבים כתגובה לכאבי ראש, במקרה של האנגאובר מומלץ להימנע מכך שכן הכדור מעמיס על הכבד האמון על פירוק האלכוהול ומקשה עליו את עבודתו.
  • מה לשתות חוץ ממים: מומלץ להימנע ממשקאות ממותקים, מוגזים וממשקאות המכילים חלב ולשתות תה עם ג'ינג'ר או מיץ לימון. גם מים עם כפית אבקת סודה לשתיה יכולים להקל על תופעות ההאנגאובר
  • אוכל: מומלץ לאכול ארוחת בוקר קלה המכילה ביצים וירקות.  

ושתהיה לכולנו שנה אזרחית חדשה מוצלחת ונטולת האנגאובר….

לבלי  ליצ'י

 מרכיבים:

 50 מ'ל אסקייפ ליצ'י
מעט אסקייפ קוקוס
מיץ קרנבריז למילוי הכוס

 אופן הכנה:

מזיגה ישירה של המרכיבים לגביע שמפניה המעוטר בכתר קוקוס .

קוקטייל מתקתק, המשלב טעמים נעימים עם מראה רומנטי של שלג.

 מרגריטה אסיאתית

 מרכיבים:

 50 מ'ל קוארבו אספסיאל סילבר
דש אסקייפ ליצ'י
דש ליים
קורט מלח/ או 2 טיפות טבסקו
50 מ'ל לימונדה

אופן הכנה:

 לנער היטב את המרכיבים בשייקר , ולמזוג על קרח כתוש בכוס מרגריטה .
לפזר מעט צ'ילי מתוק גרוס על הקוקטייל.

קוקטייל חמוץ מתוק,מיוחד מאוד אשר לוקח אותך ישר לדרום אמריקה

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top