חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

Matua Sauvignon Blanc 2017 ניו זילנד ביבוא של אקרמן לכבוד חג שבועות

יקב  Matua נחשב ליקב המוביל והמשמעותי ביותר בתעשיית היין הניו זילנדית. היקב עטור הגביעים והמדליות נחשב ליין המוכר והמצליח ביותר בניו זילנד. את הענבים מהם מייצרים את יינות היקב מגדלים באזורים שונים ברחבי ניו זילנד בהתאם לסוג הענבים והתאמה לאקלים המשתנה לאורך המדינה. האקלים המשתנה בין טרופי לארקטי לאורך המדינה המוקפת אוקיינוס הופכת אותה למורכבת ומתאימה לזני ענבים שונים היוצרים יינות בעלי עומקים וגווני טעם מגוונים.
סוביניון בלאן Matua Sauvignon Blanc הוא זן ענבים מיוחד ביקב  Matua והוא ההמלצה של היבואן אקרמן לכבוד חג שבועות.

יקב  Matua היו הראשונים לייצר יינות סוביניון בלאן על אדמת ניו זילנד כבר בשנת 1974. היין מיוצר היום באזור מרלברו, המעניק ליינות טעם רענן במיוחד עם גוונים טרופיים. הענבים נבחרים מיותר מ- 100 כרמים שונים באזור על מנת להבטיח את האיכות והמאפיינים של היין.

Matua Sauvignon Blanc 2017

רשמי טעימה שלי: רעננות זוהי מילת המפתח. ניחוחות ארומטיים עם רמיזות טרופיות על הספקטרום הירקרק עשבי תיבול מרווה ונגיעות מנטה. הפה, בעל מרקם נעים, טעים, מעוגל. טעמים טרופיים מרעננים וגימור מפתה. יין כייפי ומהנה.

כאשר הבקבוק בטמפרטורה האידאלית לשתייה, הסמל שעל גבי התווית הופך לכחול וכך ניתן לדעת מתי הכי מומלץ לשתות אותו.

צבע: צהוב בהיר עם גוונים ירקרקים.

ארומה: עשבונית של תפוחים ירוקים ביחד עם פירות טרופים.

טעם: קליל ומינראלי, עם ריכוז טעמים גבוה ומאפיינים של תפוחים ירוקים, אשכוליות וליים. ליין סיומת מתמשכת.

מומלץ להגיש בטמפרטורה של 8 – 10 מעלות צלזיוס C

התאמה לאוכל: לצד מנות מן הים, מאכלים אסייתיים וכאפריטיף.

אחוז כוהל: 13%.

נפח: 750 מ"ל.

מחיר מומלץ לצרכן: 70 ש"ח.

פקק: אלומיניום מכסובב

כשרות: אין.

מ. אקרמן בע"מ עוסקת בייבוא והפצת משקאות חריפים ויינות מהגדולים והמובילים בעולם. החברה הוקמה בשנת 1963, על ידי מנחם אקרמן ז"ל, והיא נותרה בבעלות משפחתית תחת ניהולם של האחים אסתי ומיקי אקרמן. כיום, החברה הינה היבואנית הרשמית של יותר מ- 70 מותגי אלכוהול שונים, שמקורם באוסטרליה, ארצות הברית, צפון אפריקה ומדינות אירופה. לחברה צוות של כ-100 עובדים הפועלים בשני מוקדים: אזור התעשייה פולג, נתניה וחיפה. מ. אקרמן בע"מ פועלת לקידום תרבות המשקאות בישראל עם אירוח תחרויות בינלאומיות כגון Bacardi Legacy, חשיפתם של מוצרי פרימיום וסופר-פרימיום, קידום טרנדים בינלאומיים בתחום השתייה ועידוד הייצור המקומי.

יקב  Matua

Jacksons Road, Marlborough, New Zealand [email protected]

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top