חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חגיגת טעמים, מוזיקה ויינות ביקב רקנאטי – דוכני טעימה, יינות משובחים, גבינות ולחמים מפגש עם יינני היקב ומופע של להקת אומה גומה בביצוע קאברים לשירים משנות ה-60 ועד שנות ה-80 En Primeur – טעימה ומכירה של יינות עתידיים מסדרת הדגל וסדרת הרזרב הים תיכונית יום שישי 31/05/19 בין השעות 09:00-14:00

עם בוא הקיץ ורגע לפני חג שבועות מגיעה גם המסיבה השנתית של יקב רקנאטי. בחצר היקב יפוזרו שלל עמדות טעימה בהן ניתן לטעום את יינות הסדרות הגבוהות של היקב. באווירה צוהלת לצלילי כוסות משיקות לחיים, יתקיים מופע של להקת אומה גומה שמבצעת קאברים לשירים באנגלית משנות ה-60 ועד שנות ה-80, דוכנים בהם יוגשו הגבינות המשובחות של משק 'יעקבס', נשנושי ירקות טריים, לחמים נהדרים ואפילו גלידה במהדורה מיוחדת מבית וניליה.

חובבי היין והאספנים ייהנו מהזדמנות חד פעמית לרכוש במכירה עתידית יינות שטרם יצאו לשיווק (("En Primeur", מספר חודשים לפני השקתם, במחיר זול בכ-35% ממחירם לכשייצאו לשיווק. בעקבות ההצלחה בשנה שעברה, יקבי רקנאטי מציעים השנה למכירה עתידית את כל היינות מסדרת הרזרב הים תיכונית מבציר 2018 (קריניאן פרא, מרסלאן, פטיט סירה וסירה) וכן את יינות הדגל של היקב: ספיישל רזרב אדום 2017 וספיישל רזרב לבן 2018 (רוסאן/מרסאן). כמו כן, תתאפשר רכישה של "מארז פארקר" בו 6 מהיינות שקיבלו ציונים יוצאי דופן של 90 ומעלה.

עלות הכניסה היא 60 ₪ לאדם ברכישה מוקדמת
והיא כוללת כוס יין איכותית במתנה.

לחצו כאן לרכישה מוקדמת באתר 

כניסה אחרונה בשעה 13:30. מספר המקומות מוגבל.

האירוע יתקיים ביקב רקנאטי,

רחוב גשר העץ 16, פארק תעשיות עמק חפר.

פרטים נוספים בטלפון 04-6222288 או במייל [email protected]יקב רקנאטי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top