חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לחיים , עיניים, כפיים! יקבי כרמל עולים בקמפיין 'פסיפס רגעי שמחה משותפים' בביצוע שיר מקורי של להקת התקווה 6 השיר נכתב במיוחד עבור הקמפיין ויכלול קליפ קצבי אשר צולם במרתפי היקב האותנטיים בזיכרון יעקב

כחלק ממסע הפרסום של יקבי כרמל המציג את רגעי השמחה המשותפים הכי ישראלים, לצד החיבור לאדמה לחומרי הגלם האיכותיים – הענבים, ולתהליך הכנת היין, היקב יוצא בקמפיין חדש תחת הכותרת 'פסיפס רגעי שמחה משותפים'. על הביצוע אמונים להקת התקווה 6 . האהובה והמצליחה , שנבחרה כלהקה הישראלית המושמעת ביותר באפליקציית SPOTIFY ב-2018.

תפתחו רמקולים ותלחצו על הקישור לקליפ

במסגרת הקמפיין, יעלה ברחבי המדיה קליפ קצבי המציג את תהליך ייצור היין האיכותי של יקבי כרמל, מהכרמים ועד היקב שבזיכרון יעקב הציורית, כשברקע יתנגן שיר אשר נכתב במיוחד עבור הקמפיין על ידי להקת התקווה 6 .

במקביל יושק קליפ רשמי לשיר "לחיי רגעים של שמחה" הכולל "פסיפס רגעי שמחה משותפים" אשר צולם ביקבי כרמל שבזיכרון יעקב. הקליפ יציג את הרגעים המרגשים בחיי כולנו, מהצעת נישואין וחתונה, דרך ברית מילה ועד חגיגות ניצחון הקבוצה האהובה, מסיבות שחרור וכל האירועים השמחים בחייו של כל ישראלי.

הלוקיישן המרהיב במרתפי יקב בזיכרון יעקב ,גרף התלהבות רבה מצד חברי להקת התקווה 6 שאף זכו לטעום את היינות המובילים של יקבי כרמל בזמן הצילומים החל מסלקטד הסדרה המובילה בישראל , פריווט קולקשן הסדרה המעוטרת, סדרת באזז המובילה את סגמנט המבעבעים ועוד.

רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל, אמר היום: "בקבוקי היין של יקבי כרמל נמצאים על השולחנות במרבית בתי האב בישראל בשגרה וברגעים מיוחדים, בחול ובחגים. השמחה של הכורמים ועובדי היקב מעבודתם מורגשת גם ביין וזהו כבוד גדול עבורנו לקחת חלק ברגעי השמחה של אזרחי ישראל כולם. שיתוף הפעולה עם להקת התקווה 6 הינו טבעי עבורנו שכן השיר שנכתב עבורנו במיוחד, מחזק את השמחה והחום הכל כך ישראל".

יקבי כרמל הוא היקב האהוב והמוביל בישראל מאז ועד היום, 137 שנים מבלי לפספס אף בציר אחד כל השנים. יקבי כרמל מטפחים כרמים במיטב אזורי היין בישראל, עם 108 כורמים, ומפעילים ארבעה יקבים: היקב המרכזי בזכרון יעקב, יקב אלון תבור בגליל, יקב קאיומי בגליל העליון ויקב יתיר בתל ערד.

היקב ההיסטורי הגדול של המדינה, שממשיך להשתדרג ולעבור מהפך בעשורים האחרונים ומייצר כיום יינות בסדרות שונות, מיינות שולחניים בסיסיים ועד ליינות סופר פרימיום, המייצגים את אזורי היין הטובים בישראל וזוכים להצלחות מקומיות ובינלאומיות רבות, ולפרסים ותעודות הוקרה בתחרויות בארץ ובעולם כולו. בין הסדרות המובילות של היקב: Selected, Private Collection, הסדרה האזורית ועוד…

בקבוקי היין שליקבי כרמל נמצאים על שולחנם של רבים  מבתי ישראל ובמשך כל השנים הם מחזקים את הרגשת השמחה, החום המשפחתי, הפתיחות והאופטימיות.

יקבי כרמל

כתובת: רקפת 1, שוהם
טלפון: 03-948-8888

תמונות התקווה 6 ביקבי כרמל:

אייל קרן צילום קולינארי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top