חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

HAPPY NEW YEAR – סוגרים את 2018 עם יין מבעבע, כשר ושמח!

חגיגות סוף השנה האזרחית הסילבסטר בפתח. כך גם הנובִי גוֹד (ברוסית: Новый Год, "השנה החדשה") החג של יוצאי חבר המדינות בפתח, והמשקאות המבעבעים, מהווים חלק בלתי נפרד מכל נשף מסיבה שמחה וחגיגה. האחים שקד, יבואן ומשווק היין הבעלים של רשת חנויות דרך היין, מציע לכם חגיגה מבעבעת בבקבוק ובתמורה נהדרת למחיר, עם קריצה חנפנית ומתקתקה המוגדרת "חצי יבשה" שתתאים עצמה למגוון רחב של מאכלים מסושי ועד לעוגת מסיבה או יום הולדת מארוחה ועד לקינוחים. Blue Nun משיקה מבעבעים קלים, כשרים ואלגנטיים לחגיגות ראש השנה האזרחית החדשה – המבעבעים האהובים של Blue Nun
מסורת ארוכת שנים היא לפתוח את השנה האזרחית החדשה עם נשיקה והשקה של כוסות יין מבעבע. בין אלפי היינות המיוחדים שמגיעים מרחבי העולם לישראל יש מבחר רב של "פתרונות מבעבעים" אך רק מעט מהם כשרים. ב-Blue Nun החליטו להיענות לצורך של הקהל הישראלי ולייצר במיוחד עבורו יינות מבעבעים כשרים, קלים ואלגנטיים לכל החגיגות של השנה. את היינות הכשרים ניתן לזהות לפי סמל הכשרות שמופיע על התווית והם נמכרים בחנויות היין המובחרות.

היינות החדשים הם בלו-נאן "ספארקלינג בלו" שמגיע בבקבוק מרשים כסוף-כחול, ובלו-נאן "ספארקלינג רוזה" שמגיע בבקבוק יוקרתי, כסוף-וורדרד.

בלו נאן FINEST SPARKLING מבעבע BLUE EDITION כשר  

יין לבן מבעבע חצי יבש, קל ומרענן. משקה זהבהב ומבריק, עם ארומות טרופיות ומתיקות עדינה ומאוזנת. היין מושלם לפתוח ערב חברתי, כאפריטיף המלווה רגעים מרגשים. להגיש קר, לשתות ביחד.

אלכוהול: 11%

טמפרטורת הגשה מומלצת: 8 – 10° C

מחיר מומלץ לצרכן: 55 ₪ בלבד.

בלו נאן SPARKLING ROSÉ מבעבע כשר

יין רוזה מבעבע, חצי יבש, קל ומרענן. המבעבע בוורוד, אלגנטי וארומטי הן בבקבוק והן בכוֹס, מושלם למנות פתיחה או להרמת כוסית לשנה החדשה. להגיש קר, לשתות ביחד.

אלכוהול: 11%

טמפרטורת הגשה מומלצת: 8 – 10° C

מחיר מומלץ לצרכן: 55 ₪ בלבד.

BLUE NUN

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top