חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

Castel Grand Vin 2016 יין שמביא עמו באזזזז ובשורה בעולם היין הישראלי

ה- Castel Grand Vin הינו היין האדום הראשון מבית יקב קסטל. בחודשים האחרונים, מי שחי ואוהב יין, לא יכול שלא לשמוע ,את הבאזזזז שמגיע מכיוון יקב קסטל. ומי שאוהב יין, ודאי כבר שמע או קרא, ממי שמבין וגם יודע יין, שהבציר של 2016 של יין הדגל Castel Grand Vin הוא משהו אחר, משהו שגורם ויגרום לאנשים לדבר על היין ולרצות לטעום ולרכוש אותו. והבאזזז סביב היין, רק הולך ומתעצם. ולפיכך, טוב תעשו, אם תתאמו לעצמכם ביקור ביקב קסטל. להתרשם מהיקב היפיפה הזה, מהאירוח ומהיינות הנפלאים ובטוחני, שאתם לא תצאו משם בידיים ריקות.

יקב Castel Grand Vin 2016

סוג היין: אדום יבש

זני ענבים: בלנד "בורדולז" עשוי מענבי קברנה סוביניון, מרלו, פטיט ורדו וקברנה פראנק.

כרמים: כרמי היקב בהרי ירושלים

תהליך ייצור: לאחר תסיסה במיכלי נירוסטה היין התיישן בחביות עץ אלון צרפתי, רובן חדשות, לתקופה בת 20 חודשים.

תיאור היין על פי היקב:
צבע: ליין צבע עמוק
ריח: ליין בוקה מורכז ומרוכז של פירות יער שחורים
טעמים: יין בעל גוף כבד, טאנינים רכים, חמיצות מאוזנת וסיומת ארוכה.

אלכוהול: 15%

כשרות: יינות היקב כשרים (לא מבושל)

רשמי טעימה שלי: האף, אלגנטי ומורכב. מציע ניחוחות מרתקים של קסיס ושוקולד כהה, מלווים ברמזים כפולים של כמהין ותיבת סיגרים, ליקוריץ, דובדבנים שחורים ודומדמניות שחורות, עם רמזים של אניס, קקאו, ו-וניל. הפה, עשיר. עמוק. עם אוכמניות, דובדבנים ורמזים לטבק, אדמתיות, וניל קלוי ונגיעה בעור. המכלול, מספק טעם חזק, אך מאוד מאוזן ומדויק, עם מיזוג מתוחכם ומרשים, שבין הפרי לאלון, באינטגרציה מושלמת.
יש בו ביין כל אותם האלמנטים העושים אותו יין גדול. ספינת דגל לכל דבר ועניין. יין, של אילן יוחסין ארוך ומשובח אצל משפחת קסטל. ואם אתם שואלים את עצמכם על שום מה ולמה הבאזזזז? ובכן, זוהי שנת הבציר המאוד מוצלחת, זו העקביות, האינדיבידואליות, האלגנטיות, העושר המשכנע, הטקסטורה, התחושה החלקה בפה, המציעה קטיפתיות רכה ונעימה, ומספקת איזון מדויק וגימור הרמוני וארוך. וואו איזה יין !

מחיר מומלץ לצרכן: 229.90 ₪.

יקב קסטל ביד השמונה הינו יקב משפחתי בבעלות משפחת בן זקן. סיפור הקמתו החל בשנת 1988, עם חלקת הכרם הראשונה ברמת רזיאל. כך, הפכה המשפחה לחלוצת אזור הרי יהודה, ליד ירושלים, המחדשת את המסורת העתיקה. כיום, היקב מייצר כ-300 אלף בקבוקי יין מדי שנה ומייצא 35% מהיינות ל-12 מדינות ברחבי העולם, והיינות זוכים במשך שנים רבות לביקורות מצוינות בארץ ובעולם (רוברט פרקר, Hugh Johnson, מבקר היין האנגלי, העניק ארבעה כוכבים ליקב, ואף בחר ב-Grand Vin לאחד מ-200 היינות האהובים עליו, מגזין היין הבריטי 'Decanter' בחר את היקב כאחד ממאה היקבים הטובים בעולם ועוד). יתרה מכך, לפני כשנה זכה בן זקן בתואר האבירות הצרפתי על פועלו בתחום היין בישראל וברחבי העולם.

כרמי היקב נטועים באדמת טרה רוסה, טיט ואבן גיר מנוקזת היטב ושוכנים במיקרו-אקלים ייחודי לאזור. הגפנים גדלות בצפיפות רבה ומניבות יבולים קטנים ואיכותיים הנבצרים ידנית ואילו היינות מתיישנים בחביות עץ אלון צרפתיות מובחרות לתקופה של עד שנתיים.

ימים ושעות פעילות

א׳ – ה׳ : 8:00 – 17:00
ביקורים, טעימות ואירועים בתיאום מראש בלבד.
שישי: בתיאום מראש.
שבת: סגור

יקב קסטל

Domaine du Castel

רמת רזיאל
הרי יהודה 90974
ישראל
טל': 02-5342249 
פקס: 02-5700995
 [email protected]

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top