חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

צור עולם של יין ממליצים על 2 יינות כשרים, רוזה ואדום, מפורטפוליו היינות העשיר, הכשר והאקלקטי שלהם: 2017 Les Lauriers Des Domaines Edmond De Rothschild – Rose, ו- ramon cardova rioja 2015 לכבוד ראש השנה וחגי תשרי

 מומלצים כאן לכבוד ראש השנה 2 יינות מתוצרת חוץ, כשמילת המפתח כאן היא כשרות. הבאה אחריה ובאותה נשימה, היא איכות. והבאה אחריה, היא תחרות על כיסו וחיכו, של צרכן היין הישראלי, ול"צור עולם של יין" יש מה להציע והרבה. "צור עולם של יין" היה חברה ליבוא יינות ומשקאות אלכוהוליים לישראל ממגוון מדינות בעולם ,ביניהן: צרפת, קליפורניה, איטליה, ספרד, פורטוגל, ארגנטינה, ניו זילנד, ועוד . כשכל היינות והמשקאות המיובאים כשרים למהדרין. "צור עולם של יין" מייבאת את רוב היינות מחברת "רויאל ויין" ששייכת לתאגיד המזון הכשר מהגדולים בעולם. ועוסקת ביבוא יינות ייחודיים אותם ניתן להפיק במיטבם מאזורים מסוימים בעולם. "צור עולם של יין" מביאה מגוון רחב ביותר של יינות מיוחדים מכל רחבי העולם לישראל. היינות מגוונים מאד הן מבחינת זני הענבים מהם מופקים היינות, הן מבחינת מקום ייצורם ותנאי ייצור הענבים והן מבחינת תהליך ייצור היין. וכן מגוונים מאד בסגנונות ובאיכויות ובהתאם לכך גם מחיריהם. כמו כן, יינות אלו זכו במדליות בין לאומיות ועמדו בקריטריונים המחמירים ביותר של שופטים בתחרויות בין לאומיות בהן השתתפו. וכן קיבלו ציונים גבוהים ביותר ממבקרי יין בכל רחבי העולם. "צור עולם של יין" מביאה לישראל יינות אלו כדי שגם הציבור בישראל יוכל לטעום וליהנות מיין משובח, איכותי, טוב וכשר. יין שכולם יוכלו לשתות.

2017 Les Lauriers Des Domaines Edmond De Rothschild – Rose

לה לוריה מדומיין אדמונד דה רוטשילד – רוזה

רשמי טעימה שלייין אלגנטי, טרי, פירותי, ורענן, עם חומציות מעוגלת. נפלא לשתות בחודשי הקיץ. צבעו בגוון אבטיח בהיר ולא בשל, עם גווני ורוד ואדום, צלול עם שוליים בוהקים. באף, פריחה לבנה, עם גרגרי יער אדומים פטל ודובדבן. בפה, פרי יער אדום, חמצמצות כשל פרי הרימון, איזון טוב. רמזים לפטל ולדובדבן אדום עם נימה מינרלית ברורה. הגישו מצונן.

מותג: ברון אדמונד דה רוטשילד

סגנון: יין רוזה יבש

זן: מרלו

אזור: צרפת

גיל גפנים ממוצע: גפנים בני 20 שנה

תהליך ייצור:
ענבי מרלו נבחרו ונקצרו בבשלות אופטימלית בעל מנת לתת ביטוי ארומטי מיטבי.
לאחר הקטיף, הענבים מועברים ישירות למכונת הסחיטה, המיץ המתקבל תוסס ומוכנס למיכלי נירוסטה בטמפרטורה נמוכה עד לביקבוק על מנת לשמר טעמי פירות טריים.

תיאור היין על פי היקב: 
יין טעים וקל לשתייה, בטעמי פטל ופירות הדר.

אוכל ויין:
טעים כאפריטיף או עם ארוחות קיציות קלות וסלטים.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 12 ° C

יישון:
5 חודשים במיכלי נירוסטה בטמפרטורה מבוקרת

אלכוהול: 13.5%

כשר: כן.

מחיר מומלץ לצרכן: 90 ₪.

ramon cardova rioja 2015

רישמי טעימה שלי: צבע, רובי נוטה לכהה. באף, ניחוחות פרי כהה ותווים פיקנטיים. פטל שחור, פלפל ווניל ורמזים לקקאו. בפה, פרי שחור. איזון טוב. טאנינים משובחים. הסיומת בינונית ומסתיימת ברמזים עשבוניים וגימור פרי בשל.

סוג: יין אדום יבש

זן: 100% זן טמפרנילו Tempranillo

מיקום: חבל ריוחה בספרד

צבע: צבעו אדום בוהק עמוק

 תיאור היין על פי היקב: ארומטי , בניחוחות פירות יער כהים מבושלים עם רקע עדין של וניל  עם תיבולי פלפל ועלי דפנה. טעמי עץ אלון ואגוז מוסקט, פרי ותבלין . גוף מלא, ארומה נקיה של עץ עם סיומת ארוכה.

טמפרטורת הגשה מומלצת: ° 16-18C

התיישנות: היין התיישן 7 חודשים בחביות עץ ועוד כ 3 חדשים בבקבוק.

רמון קרדובה הינו המותג הכשר של יקב רמון בלבאו בריוחה. היקב נוסד ב- 1924 בהארו, בירת תת האזור ריוחה אלטה, יקב אולטרה מודרני ונחשב לאחד מנושאי דגל המודרנה באזור ריוחה. היקב הוכתר כיקב השנה בספרד בתחרות IWSC לשנת 2014 .

כשר: כן

התאמה לאוכל: עוף פיקנטי, בשרים עשירים ומאכלים מתובלים.

מחיר מומלץ לצרכן: 80 ₪.

צור עולם של יין

"צור סוכנויות בע"מ"

 נוסד: 1985

מנכ"ל: צבי צור

טלפון: 03-6183937

פקס: 03-5793211
דוא"ל: [email protected]
אתר: www.zurage.com
כתובת: מנחם 21, בני ברק

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top