חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טמפו משיקה מארז חדש של בירת הלאגר האהובה "גולדסטאר" UNFILTERED: באריזת מינשא במחיר המשתלם ביותר ולראשונה עם בקבוקי 1/2 ליטר זכוכית של בירה גולדסטאר UNFILTERED

האריזה החדשה של גולדסטאר UNFILTERED המציעה לראשונה את הבירה האהובה בבקבוקי זכוכית 1/2 ליטר הניתנים לשימוש חוזר, היא הכי משתלמת מבחינת מחיר בירה לליטר: על כל 3 ליטר בירה הצרכן מקבל החזר כספי של 7.2 ₪ (החזר של 1.2 ₪ לבקבוק זכוכית 1/2 ליטר).

טמפו, יצרנית גולדסטאר – הבירה הנמכרת ביותר בישראל, משיקה מארז חדש של בירת הלאגר האהובה "גולדסטאר" UNFILTERED : אריזת מינשא בסקט נוחה ובמחיר המשתלם ביותר ולראשונה עם בקבוקי 1/2 ליטר זכוכית של בירה גולדסטאר UNFILTERED – המארז המשתלם ביותר וידידותי לסביבה.

גולדסטאר UNFILTERED , בירה לאגר כהה מעוננת, אשר הושקה ב-2013 כמענה לטרנד בירות מיוחדות ובירות קראפט, הינה בירה שבושלה על פי המתכון האהוב והאיכותי של גולדסטאר, אך אינה עוברת את התהליך האחרון של סינון לפני ביקבוק, מה שמאפשר לבירה לשמר את רכיבי הטעם והצבע המשובחים, ואף מעבה את טעמה הפירותי ואת כתר הקצף הסמיך שלה.

האריזה החדשה של גולדסטאר UNFILTERED המציעה לראשונה את הבירה האהובה בבקבוקי זכוכית 1/2 ליטר הניתנים לשימוש חוזר, היא הכי משתלמת מבחינת מחיר בירה לליטר, כי על כל 3 ליטר בירה הצרכן מקבל החזר כספי של 7.2 ₪ (החזר של 1.2 ₪ לבקבוק זכוכית 1/2 ליטר).

סגמנט הבקבוקים החוזרים בשוק הבירה בישראל בשנת 2016 היווה 40% מקטגוריית הבירה, לעומת 72% מקטגוריית הבירה בגרמניה, 53.5% מקטגוריית הבירה בבלגיה ו-48% מקטגוריית הבירה בהולנד.

למארז שישיית בירה 1/2 ליטר של גולדסטאר UNFILTERED

מחיר מומלץ לצרכן: 45 ₪.

ניתן להשיג את המארז החדש של גולדסטאר ברשתות השיווק ובחנויות המתמחות

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top