חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

CHIVAS REGAL MIZUNARA חטיבת האלכוהול של "טמפו" גאה להשיק לראשונה בישראל את הוויסקי הסקוטי הראשון בעולם המיושן בחביות עץ אלון יפני מסוג מיזונארה MIZUNARA ומיוצר בייצור חדשני

כ- 4000 בקבוקים מההשקה הראשונה בישראל של הוויסקי הסקוטי הראשון בעולם המיושן בחביות עץ אלון יפני מסוג מיזונארה MIZUNARA ומיוצר בייצור חדשני, קיבלה לידיה חטיבת האלכוהול של טמפו להפצה לשוק המקומי וזו כמות מכובדת ומחושבת שמכירה ויודעת להכיל את אהבתו של חובב האלכוהול הישראלי למותג CHIVAS REGAL הוויסקי הסקוטי היוקרתי המדורג מספר 1 בעולם. הוויסקי הזה נוצר בידיו המקצועיות והאמונות של Master Blender Colin Scott והושק לראשונה בשוק היפני כבר בשנת 2013. מכאן החל באזזז…וביקוש עולמי למותג החדש.

Mizunara –  ביפנית = Mizu מים, = אלון, ביפנית nara

תהליך הייצור הייחודי והחדשני של שיבאס ריגאל מיזונארה כולל יישון בחביות עץ נדירות מסוג מיזונארה, אשר נבנו מעצי מיזונארה הגדלים ביפן. Mizunara הוא סוג של אלון מקומי וייחודי הגדל ב-Hokkaido יפן, והידוע בעיקר בתכולת הלחות הגבוהה שלו. החביות הידועות בשל אופיין הנקבובי הייחודי הופכות את הוויסקי הזה לאחד מסוגי הוויסקי המבוקשים ביותר בקרב מומחים ואספנים.

חביות מיזונארה ידועות המגע העדין והייחודי שלהן, המשאיר חותם ייחודי על המרקם החלק, הארומה הייחודית והטעם העשיר המאפיין את הסגנון של שיבאס. שיבאס מיזונארה, הוא דוגמא נהדרת להשפעות היפניות הייחודיות על הארומות בשילוב עם נדירות המרקם החלק שהינו אופיו של בית שיבאס.

שיבאס מיזונארה, הוא הוויסקי הסקוטי הראשון בעולם אשר עבר סיומת מובחרת (FINISH ) בחביות עץ אלון יפניות מסוג מיזונארה. הוויסקי מורכב מתערובת נדירה של סינגל מאלטים שנבחרו בקפידה, והנו בעל ניחוח כובש ופירותי של אגס ותפוזים ומתהדר בטעם עשיר המלווה בנגיעות מתיקות של דבש ואגוזי לוז וגוון זהוב.

רשמי טעימה שלי: באף, קמות ובאות ניחוחות עסיסיים של אגסים ותווים כתומים של קליפת תפוז, עם נגיעות רמיזה לדבש ועקבות אגוזים עם הלגימה הראשונה. הפה, חלק ועגול עם נגיעות מתקתקות על הפאלט כמו מהדורת ה-12 שנים של שיבאס עם תחושות המזכירות את הוויסקי היפני yamazaki הסיומת ארוכה ומתמשכת מאוד מהנה וטעימה. לחובבי הוויסקי בכלל ולחובבים המושבעים של השיבאס ריגאל בפרט, נכונה כאן חוויה מלטפת ומענגת עם תמורה נהדרת למחיר.

צבע – נוצץ וצלול בגוון ענבר

אף – עשיר ופירותי עם רמיזות לאגסים ותפוזים

חיך – חלק ועשיר עם מתיקות של דבש ורמיזות של אגוזי לוז

סיומת – ארוכה ובלתי מתפשרת עם נגיעות של תבליני מיזונארה.

בקבוק: 700 מל"ל

אלכוהול: 40%

כשר: לא.

מחיר מומלץ לצרכן: 215 ש"ח.

להשיג בברים ובחנויות האלכוהול המתמחות

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top