חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב רמת הגולן משיק לראשונה בסדרת הר חרמון: הר חרמון רוזה 2017 במיוחד לקראת חג השבועות

יקב רמת הגולן נרגש להשיק יין חדש בסדרת הר חרמון הפופולארית – הר חרמון רוזה 2017 שיצטרף להר חרמון אדום, הר חרמון אינדיגו, הר חרמון לבן והר חרמון מוסקטו.
הביקוש ליינות קיציים מרעננים וקלילים יחסית, הולך וגובר. יין הרוזה מסדרת הר חרמון יוצא בתזמון מושלם כדי לתת מענה לביקוש – ממש לפני חג הביכורים וימי הקיץ החמים.

רשמי טעימה שלי: יין של חג שבועות. ללגימה עם גבינות, פשטידות וסלט פירות. יין של פריחת האביב וראשיתו של הקיץ. צבע ורוד צלול ועמוק עם שוליים בוהקים. באף, קמות ובאות ניחוחות מעולים של פירות אדומים, עם רעננות של דומדמניות שחורות ודומדמניות אדומות. בפה, על גבי החך מתגלים תווים פרחוניים עדינים של פירות טריים מפתחים גימור רענן עם רמזים טעימים של תות שדה. החומציות מאוזנת ותומכת. יופי של תמורה למחיר.

יקב רמת הגולן סדרת הר חרמון 

הר חרמון הוא חלק מרגש ומשמעותי בנוף של רמת הגולן. בכל עת ובכל עונה, ההנאה ממנו לובשת צורה חדשה, מתפתחת ומענגת.

סדרת הר חרמון מציעה יינות איכות נגישים ומלאי טעם, המעניקים חוויה מאוד מהנה, כמו קפיצה קטנה לפסגה.

סדרת הר חרמון מצטיינת בתמורה גבוהה בעד מחיר הוגן. רק לאחרונה זכה הר חרמון אדום מבציר 2016 בתואר 'הקניה הטובה ביותר' וציון 92 ממגזין Wine Enthusiast הנחשב.

יקב רמת הגולן הר חרמון רוזה 2017 מופק מענבי סירה הגדלים בכרמי היקב ברמת הגולן הקרירה. היין מציג שילוב מאפיינים ארומטיים של תות שדה, צמר גפן מתוק, פטל ופרחים, לצד רמזים לעשן ומינרליות. זהו רוזה המצטיין בצבע ורוד עמוק, בעל גוף קל עד בינוני, וטעם עשיר יחסית לז'אנר, כיפי ומרענן אשר מוכן לשתייה בעת שחרורו.

הר חרמון רוזה 2017 ישתלב נהדר עם מגוון טאפאסים מלוחים, גבינות, או סלמון צרוב ויהיה תוספת נהדרת לשולחן חג השבועות.

אלכוהול: 13.5%

כשרות: כשר למהדרין לכל ימות השנה ולחג הפסח. היקב מלווה מראשיתו על ידי הגאון הרב אברהם דב אוירבך שליט"א, רב ואב בית דין בטבריה. הוא נותן את תעודת הכשרות, הוא מפריש תרומות ומעשרות, והוא הפוסק של היקב, כל שאלה עולה על שלחנו.

היין יוצר בכמות קטנה יחסית והוא יימכר ברשתות השיווק, חנויות היין והמסעדות.

מחיר מומלץ לצרכן כ–40 ₪.

יקב רמת הגולן

ת.ד 183 אזור תעשייה קצרין 12900

טל: 04-6968420

פקס: 04-6962220

צילום: חגית גורן

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top