חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

Glen Grant 12 single malt וויסקי נהדר. תטעמו. ותראו כמה מהר הוא נגמר.

 חברת כספי משקאות חריפים, מייבאת לישראל שורה ארוכה ומכובדת של מותגי אלכוהול בינלאומיים. בימים האחרונים, טעמתי וויסקי סינגל מאלט 12 שנים של מזקקת הוויסקי GLENGRANT. מזקקת גלן גרנט, ממוקמת בסקוטלנד ליד Rothes, שהיא גם עיר הולדתו של הוויסקי הידוע בשם Glenrothes. הנהר Spey מזין את המזקקה. שני אחים ג'יימס וג'ון גרנט הקימו את המזקקה באופן חוקי בשנת 1840 אחרי ששנים קודם, עסקו בזיקוק בלתי חוקי. מזקקת הוויסקי GLENGRANT  נחשבת למפיק מאלט השלישי הגדול ביותר בסביבה, מיד אחרי Glenfiddich ו- Macallan מזקקת .Glenlivet מגיעה קרוב והיא הרביעית מאחורי מזקקת הוויסקי GLENGRANT . המזקקה, הייתה הראשונה שעשתה שימוש בחשמל במסגרת תהליכי הייצור. לא מעט מתחרים גדולים ביקשו לנכס לעצמם את המותג GLENGRANT ואחרי שנים של השתלטויות והחלפת בעלויות, ההשתלטות הסופית התרחשה בשנת 2006 כאשר Gruppo Campari קנתה את מזקקת הוויסקי GLENGRANT הזוקפת לעצמה את היתרונות של איכות מי הנהר Spey הסמוך ואת השימוש בדוודי זיקוק בעלי מבנה ייחודי של צוואר גבוה שעושים את הוויסקי לקל יותר ולבעל צבע בהיר יותר, כשבאמצעיתם של הדוודים יש התרחבות מיוחדת במבנה המעניקה שטח פנים רחב יותר למגע של הוויסקי. מזקקת הוויסקי GLENGRANT הייתה אחד המזקקים הראשונים לעשות שימוש בתהליך ה malting בתוף פניאומאטי.

single malt Glen Grant 12

רשמי טעימה שלי: 

מרכיבים: הוויסקי מיוצר משעורה המגיעה מאותם שדות ב"מוריישייר" כמו בתחילת דרכה של המזקקה.

צבע: זהוב/צהוב בהיר צלול. שוליים בוהקים.

אף: פרחוני. רענן. הדרי. קליפות תפוז ותפוח אדום. לצד חמאה ושקדים, דבר מאפה עם אבקת סוכר.

פה: עשיר. חלק. עגול. עמוק. ולא כבד. די קל לשתייה. מביא עמו מתקתקות מסוימת המזכירה תפוח אדום בשל ועסיסי. שקדים מסוכרים, דבש, קרמל, כשברקע צרור של שעורה ריחנית. מאלט ונגיעות וניל.

סִיוּם: משתהה, ברמז של טופי, מרציפן, מגע של שקדים.

אלכוהול: 43%

בקבוק: 0.75 ליטר

כשר: לא.

מחיר מומלץ לצרכן: 159 ש"ח.

אודות "כספי משקאות חריפים": חברה ליבוא משקאות מרחבי העולם, נוסדה בשנת 1909 על ידי יעקב כספי ועסקה בספנות, מסחר כללי וביטוח. כספי היא יבואנית ומייצגת של יצרני משקאות חריפים מן השורה הראשונה בעולם, ביניהם, טקילה קוארבו, קוניאק קאמוס, ליקר דבש ברניאגר, ליקר תפוחים באד אפל, סדרת הליקרים מבית לוקסרדו האיטלקי, משפחת פידג' בטעמים, וויסקי מולט סקוטי בלאקפייס ועוד רבים וידועים. החברה מפיצה את מותגי היבוא שלה לכל הסיטונאים, רשתות השיווק העצמאיות, חנויות הדיוטי פרי, חנויות יין ומשקאות חריפים, מועדוני לילה, בארים ופאבים בכל הארץ. כיום, נשלטת החברה ע"י מר אילן כספי, הדור השלישי למשפחה ומנוהלת ע"י מנכ"ל החברה מר אורן דנה.

כספי משקאות חריפים בע"מ

ההסתדרות 185 חיפה | טלפון: 04-8644428 | פקס: 054-8640771
[email protected]

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top