חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לראשונה בישראל טמפו תתחיל לייבא ולשווק בישראל את בירת החיטה של פאולנר Paulaner Hefe Weissbier Naturtrub בבקבוקי זכוכית חצי ליטר

בקבוק פאולנר חצי ליטרבהתאם לאופי הצריכה העולמי של בירות חיטה מעתה גם בישראל ניתן לרכוש את בירת החיטה הבווארית האלכוהולית הנמכרת ביותר באירופה Paulaner Hefe Weissbier Naturtrub בבקבוק 500 מ"ל. בקבוקי החצי ליטר של בירת פאולנר יימכרו בבודדים לצד בקבוקי 330 מ"ל ומארז רביעיות של בירת החיטה האיכותית. לראשונה בישראל: טמפו תתחיל לייבא ולשווק בישראל את בירת החיטה של פאולנר בבקבוקי זכוכית חצי ליטר.

פאולנר הוא מותג בירה בווארי המיוצר במינכן מאז 1634. פאולנר מייצרת מגוון גדול של בירות ביניהן לאגרים, ובירות מיוחדות כמו סלבטור ואוקטוברפסט.

בירת הדגל של המבשלה היא הפאולנר הפה וייסביר נטורטרוב Paulaner Hefe Weissbier Naturtrub – בירת החיטה הלא מסוננת הטבעית – בירת החיטה הבווארית האלכוהולית הנמכרת ביותר באירופה.

imagesששמאפייני בירת החיטה של פאולנר הם: צבע זהוב מעונן (לא צלול) ראש קצף גבוה ואיתן, טעם וריח מרעננים ומתקתקים המזכירים וניל, בננה ואף טופי. היא נעדרת מרירות כמעט לחלוטין ובעלת מיגוז גבוה מהמקובל בבירות אחרות. הבירה מוגשת בכוס גבוהה ייעודית של פאולנר המיוחדת לבירות חיטה.

בירה פאולנר נמכרת בעשרות מדינות ברחבי העולם, בין המדינות המוכרות את המותג ניתן למנות את כל מדינות אירופה, צפון אמריקה, דרום אמריקה, סין, סינגפור, תאילנד ועוד רבות אחרות. פאולנר נמכר בישראל החל ממרץ 2006 במזיגה ומספטמבר 2007 בבקבוקי 330 מ"ל וכעת גם בבקבוקי חצי ליטר.

מחיר משוער של בקבוק חצי ליטר בירת פאולנר: בין 11-13 ₪.

imagesניתן להשיג את בירת פאולנר בבקבוק חצי ליטר ברשתות השיווק, חנויות יין, חנויות נוחות ועוד.

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top