חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חברת "ספיריטים סחר" חתמה על הסכם שיווק והפצה עם יקב אלכסנדר

6

דן שקל, מבעלי החברה:" זיהינו יקב איכותי ויוקרתי שהתאים לפורטפוליו המוצרים שלנו ויחד נמשיך את החזון לקידום יין משובח בישראל"

חברת ספיריטים סחר, יבואנית וודקה ואן גוך, שקיבלה לאחרונה את הזיכיון ליבוא הוויסקי המוכר Sir Edwards, ממשיכה בהתרחבות וחתמה על הסכם, לשיווק והפצה בלעדיים של יקב אלכסנדר, מהיקבים היוקרתיים בישראל.

9

יקב אלכסנדר, הוקם בשנת 1996 על ידי יורם שלום ונושא את שם אביו- מורו והשראתו לעשיית יין, אלכסנדר שלום ז"ל. היקב ידוע בשל איכותו וזכה באינסוף פרסים מקומיים ובינלאומיים. ביקב, נמשכת מסורת עשיית יין בת 100 שנה שהחלה בתוניסיה שם ייצרו הסב ברונו והאב אלכסנדר יין ביתי.

היינן והבעלים , יורם שלום הוא שחתם על הסכם שיתוף הפעולה. היקב מפיץ כ- 60000 בקבוקים בשנה ב- 3 סדרות. הכרמים של היקב ממוקמים בגליל העליון והיקב נמצא בבית יצחק.

2

במסיבת עיתונאים וכתבי יין אינטימית ואישית שקיימו השניים יורם אלכסנדר ודן שקל במרכז המבקרים החדש של יקב אלכסנדר, ניכר היה על יורם שהוא מרגיש שהוא עשה "עסקה טובה" וקורת הרוח והחיוך לא משו מפניו לכל אורך הערב.

יש לכך לא מעט סיבות, היו אלה המארחים, האורחים, האירוע המתוקתק, מנות האוכל המדהימות שרקח שף איתי שלו שהוזמן במיוחד ליצור מנות שילוו סשן שלם של טעימת יינות ממבחר פורטפוליו יינות היקב מסוביניון בלאן לבן, דרך רוזה ורדרד, דרך יינות אדומים וכלה ביינות הגדולים והגרנד גדולים, שהיקב מייצר. זה היה ערב חוויתי שלא מזדמן לו לכתב ולחובב היין בכל יום ולו על שום הזכות הגדולה ולבטח מצב הרוח של יורם שלום שהביאו אותו לחלוץ וברוחב לב אני חייב לציין שורת יינות שאת טעמם לא ישכחו אורחיו להרבה זמן. ואני מרים כאן לכבודך יורם ולכבודך דן, כוס לחיים שאפו!

1

ביקב נפתח לאחרונה מרכז אירוח מפואר, המרכז יהווה מקום להכרת עולם היין בכלל ויקב אלכסנדר בפרט, במרכז יתקיימו סדנאות במגוון תחומים, ארוחות שף ועוד…

יינות אלכסנדר, יקב בוטיק המייצא  את רוב תוצרתו האיכותית לשווקים כשרים מעבר לים:  ארה"ב , מדינות מובילות באירופה וכעת גם ליפן.

3

על כן, החיבור לספיריטים סחר, מתאימה לאסטרטגיה אותה בנה יורם שלום עם השנים. הוא חיפש גוף שידע לעמוד בקריטריונים הגבוהים ביותר, שידעו לתווך את המוצר בצורה נכונה לשוק המקומי.

5

דן שקל, מבעלי "ספיריטים סחר": "שיתוף הפעולה בין יקב אלכסנדר ו"ספיריטים סחר",  מבוסס על חזון משותף לקידום יין משובח בישראל. אני גאה על שיתוף הפעולה עם היקב, זהו אחד היקבים האיכותיים והמקצועיים ביותר בישראל ואני שמח לצרף אותו לפורטפוליו המותגים שלנו. מטרת החיבור היא להפוך את היקב למותג ישראלי המסוגל להתחרות בשוק היין בישראל  המיובאים והמקומיים ולהפוך לגורם מוביל בענף."

7

יורם שלום, הבעלים של יקב אלכסנדר: " אני מאמין כי בחרתי בשותפים שידעו למנף את היקב, ומבינים את ייחודו. במשך שנים פיתחתי יקב איכותי שידוע ומוביל את שוק הפרמיום בישראל, יחד עם השותפים החדשים אני מאמין שנצליח לפרוץ קדימה ונביא את הבשורה של היקב למקומות נוספים."

8

חברת "ספיריטים סחר", מחזיקה במותג וודקה "ואן גוך" שהיא וודקה הולנדית מוערכת . וויסקי Old St. Andrews, וויסקי 357TAP  הקנדי שהושק לאחרונה, קוניאק המרי, הליקר הצרפתי לה בל סנדרין ופיתוחים עצמאיים במזקקות ויקבים בחו"ל  כדוגמת אמבורזיה- שיכר תפוחים  מבעבע וברנדי ז'אנ-זאק.

ללא שם

יקב אלכסנדר

ת.ד. 8151, בית יצחק 4292000
טלפון: 09-8822956
פקס: 09-8872076

דוא"ל: [email protected]

פייסבוק: Alexander Winery

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top