חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב שילה ממליץ על 2 יינות אדומים עטורי מדליות ושבחים כיינות לשולחן הפסח

secre_CS_00____13X18

היינן עמיחי לוריא ביקב שילה, מייצר כ- 70,000 בקבוקי יין בשנה. הענבים ליינות היקב, מגיעים מכרמים איכותיים הנטועים באזור שילה ובנימין וממקומות נוספים בארץ והכרמים פרושים כיום על למעלה מ- 150 דונם. הבסיס הטבעי ליקב שילה המודרני נשען על העובדה שיין, היה חלק מהמסורת היהודית ושפע הגתות העתיקות שנמצאו בשומרון וליד הישוב שילה הן ההוכחה לכך. סיסמת היקב היא: "שורשים קדומים – יקב עכשווי". 2 היינות שאני מבקש להמליץ עליהם עבורכם לשולחן החג, זכו כבר 3 פעמים במדליית זהב בתחרות היין הנחשבת "אשכול הזהב"…. הם גם זכו בציונים 90-93 בעקביות ממבקרי היין המובילים בעולם. מבקר היין הנחשב רוברט פרקר בקביעות מעריך אותם ככאלה שיש להם פוטנציאל התיישנות של 11-13 שנים לפחות. אין להתפלא איפה שהיינות כל כך מבוקשים בחנויות היין בישראל, הם פייבוריט מוביל אצל הציבור החרדי, והם נמכרים בווליום גבוה בחנויות היין בארצות הברית, כאן הם גם מככבים בתפריט של לא מעט מסעדות. אישית, אני אוהב את הקו המודרני לטעמי של יינות יקב שילה. את נוכחות הפרי העשיר והבשל ואת נוכחותו של עץ החבית המתאזן היטב בחומציות תומכת שלצד התיישנות בחבית ואלכוהול במעט גבוה לא אחת, מעניקים ליינות את כושר ההתיישנות הארוך ומכאן את השתבחותם על ציר הזמן.

יקב שילה סוד SECRET RESERVE  קברנה סוביניון 2013

באף, פרי יער שחור וכחול. דובדבנים, ואוכמניות ושזיף בשל עם סוג של ירקרקות. בפה, פרי עשיר נתמך בעמוד שדרה איתן מאוזן בחומציות טובה. היין יושן 18 חודשים בחביות עץ צרפתיות, חציין חדשות. הסיומת ארוכה מאוד מורגשת ונוכחת. 15.1% אלכוהול. מחיר לצרכן: 110 -130 ₪. כשר למהדרין לפסח ולכל ימות השנה. יין טוב. עשוי היטב. נעים ושתי ללגימה.

יקב שילה לג'נד LEGEND 2012

זהו בלנד העשוי 40% פטיט סירה, 31% פטי וורדו ו-29% שיראז. האף נפלא מלא רבדים של ארומות כהות של פרי יער שחור ובשל. הפה, ממשיך אחריו עם פרי בולט לפנים. החמיצות טובה, תומכת גוו, הטאנינים נוכחים לוקחים אותך גם לסיומת הארוכה. היין התיישן בחביות עץ אלון צרפתי ואמריקאי במשך 16 חודש. 8 חודשים כל יין בנפרד ו- 8 חודשים כבלנד של 3 היינות. יין אלגנטי. עשוי היטב. ליין 14.6% אלכוהול. מחיר לצרכן: 90 – 100 ₪. כשר למהדרין לפסח ולכל ימות השנה. יופי של יין.

יקב שילה

[email protected]

https://www.facebook.com/ShilohWine

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top