חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

 יקב גבעות יין קינוח מחוזק בסגנון פורט GOFNA FORTIFIED NV יין שעושה לך טוב על הלב וחם בבית החזה, כזה שאתה לוגם ומצקצק בשפתיים ושואל את המארח, "תגיד איפה אני משיג בקבוק יין שכזה".

gofna-fortified-nv

את האמת, שזה יין שצריך לפתוח כשקר בחוץ, ויורד גשם, ואתה מחפש לעצמך משהו מנחם, משהו מחמם. אבל היום בערב יש לנו אורחים. הבנים הגדולים מגיעים עם בנות הזוג, וסבתא לילי מגיעה עם המטפלת הצמודה, וזוגתי כבר יומיים לא יוצאת מהמטבח, והתנור לא מספיק להתקרר, כך גם אין מקום מרוב אוכל במקרר. ואחרי ארוחה טובה, אחרי ארוחה גדולה, נכון לסיים עם קינוחים, עם שוקולד מריר, גבינות חריפות ו"ריחניות", עוגת פירות, שקדים ואגוזים, ואליהם לחבר יין קינוח מחוזק בסגנון פורט שמביא את ארוחת הערב לפסגות של תענוג. ולכבוד הערב, פתחתי בקבוק כזה ששומרים לאירועים שכאלה, כזה שעושה לך טוב על הלב וחם בבית החזה, כזה שאתה לוגם ומצקצק בשפתיים ושואל את המארח, "תגיד איפה אני משיג בקבוק יין שכזה".

יקב גבעות יין קינוח מחוזק בסגנון פורט GOFNA FORTIFIED NV 

סדרת גופנה – הנה סדרת יינות הרזרב של היקב סדרת המיוחדים.
היא כוללת יינות אדומים בעלי איכות גבוהה, המיושנים לתקופות ארוכות, לרבות יינות זניים מעניינים.

הרכב הזנים: 100% מרלו

כרמים:

כרם גיורא – מרלו, גובה 700 מטר
כרם הר ברכה – מרלו, גובה 820 מטר

התיישנות: 36 חודשים בחביות עץ אלון איכותי

תיאור היין על פי היקב: רב עוצמה, עשיר ומורכב

התאמה למזונות: פירות יבשים, אגוזים, קינוחים מבוססי שוקולד

מספר בקבוקים: 900 בקבוקים

אלכוהול: 17.5%

טמפרטורת הגשה: C 14-16

ערך קלורי: 130 קלוריות ל-100 מ"ל

סוכר שיורי: 80 גרם לליטר

רשמי טעימה שלי:

צבע כהה בוהק כדובדבן שחור, שוליים מבריקים בצלילותם. באף, ארומות עשירות ובשלות של ליפתן של סבתא שזה עתה ירד מהאש, דומדמניות, קאסיס וליקוריץ, פירות יער בשלים מבושלים, שזיפים ומשמשים מיובשים ומתוקים, שקדים מרוסקים, בפה, פרי שחור, לצד עור לא מעובד, קרמל, משמש יבש. הגוף מלא. החומציות טובה, נוכחת תומכת ומאוזנת. זהו יין קינוח עשיר, מעורר תשוקה. הסיומת מורכבת, מתובלת,"חמימה" ונוגעת בטבק.

ת ע נ ו ג.

המלצת הגשה שהגיעה אלי מיודעי דבר שמכירים את היין הזה: "טוב תעשה אם תמזוג את היין הזה לתוך דיקנטר וממנו תמזוג אל הכוסות ואו לחילופין, תמזוג לכוסות, ותיתן ליין להיפתח, אתה תופתע מהתוצאה".

מחירו לצרכן: 120 ₪.

imagesיקב גבעות בע"מ

ת.ד. 393 קדומים 44856

טל: 097921292

[email protected]

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top