חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

Irish Pub Temple Bar מסתבר שאפשר לעשות שם אהבה!

את הבוקר קצת אחרי השעה 06:30, התחלתי עם הודעת WhatsApp מהזוגית. "בוקר טוב" היא כותבת. "מה שכחת"? היא מקשה עלי על הבוקר ושואלת. ומיד היא כותבת: "יום נישואים שמח"!  ואני, משפיל את מבטי, מחייך במבוכה, 33 שנים לך תזכור…אז הייתי חייב לפצות אותה להראות לה שאני אוהב, ולהישבע שלעולם לא לומר לה, שום דבר שפוגע, או כואב.

אתם יודעים מה? להתאהב, גורם לנו לכולנו, לעשות שטויות. אני לדוגמא, אפילו התחתנתי פעם. אל תשכחו החיים בזוגיות הם לא קופסא של שוקולד, הם יותר כמו צנצנת של פלפלים חריפים. כי מה שאתם עושים או לא עושים היום יכול לשרוף לכם את התחת מחר. אבל הדברים הכי יפים בחיים הם לא דברים. הם אנשים ומקומות ורגעים, ותמונות וזכרונות, הם רגשות וחיוכים וצחוקים. ואם אתם כבר פוגשים אותי באיזו שהיא מסעדה, ובעוונותיי אני נוהג לפקוד אותם והרבה ואתם פונים אליי ושואלים: "איזה גודל של מנה להביא לך? המלצתי אליכם היא כזו: "תמיד, תתייחסו אליי, כאל משפחה של ארבע.

את החגיגות הזוגיות שלנו והן לא מעטות, אנחנו נוהגים לעשות כאמור במסעדות.

רק שהפעם ביקשתי קצת לגוון ולקחת אותה למקום בו היא עוד לא הייתה. משהו עם מקום קצת שונה, עם אוכל ואווירה ותפריט, שמורכב מטעמים וניחוחות המתאימים ללוות בירה וצ'ייסרים.

רשת "Irish Pub Temple Bar", מונה 4 סניפים מאוד מצליחים. וכל סניף, הוא שחזור של פאב אירי. ברשת טמפל בר, מציעים לקהל מעל ל- 70 סוגי בירה שונים, 21 סוגי בירה מחבית מתוכם Belle Vue Kriek ו ארדינגר. ומידי חודש 2 בירות מחבית מתחלפות.

אנחנו, בחרנו בלי העדפה ספציפית, את הסניף במתחם סינמה סיטי שבגלילות.

יונתן, מנהל המשמרת, עלם חמודות בגיל של הבן האמצעי שלנו, קיבל את פנינו בחיוך שובה לב ומיד דאג לפנק אותנו בצ'ייסר קמפרי בשבילי וצ'ייסר וודקה אבטיח בשבילה.

היא הצמחונית, בחרה ב "פלטת ירקות" 35 ש"ח. צלחת שאיך שהיא הגיעה לשולחן שיחררה ממנה את המשפט הבא: "או, זה בדיוק מה שרציתי".

אחר כך היא הזמינה "אנטי פסטי" 39 ש"ח. צלחת ירקות אפויים בתנור עם שמן זית שום. ומי שאותי מכיר יודע שאת מה שהיא לא אכלה כמו תמיד, אני דאגתי לא להשאיר.

אני הזמנתי כוס בירה "סינגה SINGHA 5%" בירה תאילנדית "בלונדינית" זהובה ומרעננת, המככבת כאן כ"בירת החודש",

וכך נכתב על הבירה :  "רשת Irish Pub Temple Bar, רשת הפאבים האיריים האיכותית והגדולה בישראל,  תציע במהלך חודש אוגוסט , בירת לאגר תאילנדית singha בעלת צבע זהוב צלול, בירה קלילה מתאימה במיוחד לקיץ. הבירה מבושלת על פי שיטת הלאגר הגרמנית, כוללת סינון אינטנסיבי. מרכיביה – לתת זהוב מגרמניה , צרפת , אנגליה , הולנד ואוסטרליה , כשות מאזורים מובחרים בעולם ומי באר שטופלו בכדי להתאים מבחינה מינרלית .  כחלק מתפיסת עולמה, הרשת מקדמת מאז היווסדה את האהבה לבירה, תרבות שתיית הבירה ואלכוהול וחוויה אירית. מתוך כך מעניקה הרשת מדי חודש הזדמנות ללקוחות לטעום בירה ייחודית, המתווספת ל- 19 ברזי הבירה מחבית הקיימים".

ולצידה של הבירה, הזמנתי כמובן אוכל "תואם בירה" יונתן המליץ על נקניקיות עגל דשנות שהגיעו עם כרוב כבוש מבושל בבירה, צלוחית חרדל, כמה תפוחי אדמה קטנים עם עשבי תיבול. הנקניקיות הגיעו גדולות, עסיסיות, חמות במידה וממש טעימות.39/69 ש"ח.

בקשתי לעצמי גם מנה יפה וגדולה של כנפי עוף שהגיעו עם קראנצ'יות פריכה ומתפצפצת מאוד עסיסיות ודשנות עטופות ברוטב הבית שהיה מורכב מצ'ילי סמיך ומתוק ותוספות 39/55 ש"ח.

יונתן ניסה "לשכנע" את זוגתי על איזה תבשיל טוב של "קדירה צמחונית" או "פטריות ועגבניות חמות", מהתפריט המגוון, אך זו האחרונה כהרגלה נותרה עם הירקות בעוד אני מתענג מהנקניקיות והכנפיים, שהיו לי טעימים עד שבא לי לבכות.

אז מה? זה לא נחשב לארוחה? למשהו שמחבר את הזוגיות? המוסיקה עטפה את האווירה, וחרף העובדה שהיינו שם קצת לפני השעה 20:00 בערב, על הרבה שולחנות בפנים כבר התנוסס השלט "שמור" ולא מעט מקומות גם על הבר וגם מסביב כבר היו מלאים במבלים.  ואם גם אתם אוהבים או לפחות מאוהבים כמונו, תתתנו קפיצה לכאן ולא תתחרטו. כי אנחנו אהבנו. ובכלל, חשוב שתרשמו לעצמכם:

רשת הברים האיריים Temple Bar Irish Pub חוגגת את החג לאוהבים – ט"ו באב

עם הרבה בירה, אלכוהול משובח ואוכל טוב

צמד קוקטיילים הבית ב- 69 ₪ בלבד!

יום חמישי ה- 18 באוגוסט 2016

סניפי רשת Irish Pub Temple Bar 

סינמה סיטי, גלילות, רמת השרון, 03-6995536,

מתחם G, ויצמן 207, כפר סבא, טל. 09-7677575

סינמה סיטי ראשון לציון טל. 03-7165757

מתחם Cinemall, צומת לב המפרץ, חיפה.

טל. 04-8404460

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top