חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אביב ב – "206 גריל בר" – מסעדת "206 גריל בר" משיקה מנות חדשות ואביביות, סעודת בשרים זוגית במחיר מיוחד ותפריט אלכוהול משודרג ומוזל

לרגל האביב, מסעדת ׳206 גריל בר׳ משיקה סעודת בשרים זוגית עשירה. הארוחה מוצעת בימים א-ה החל מהשעה 17:00 וכוללת: 2 מנות ראשונות לבחירה : סלט עשבים, קרפצ'יו סלק, כרובית ברוטב קיסר ופרמזן חומוס 206 קלאסי. 2 מנות עיקריות לבחירה מהתפריט המגוון. קינוח זוגי 2 כוסות יין או בירה/ מחיר לארוחה זוגית – 206 ₪.

המסעדה ממוקמת ברחוב השחם 30 בפתח תקווה, אזור הומה בנייני משרדים ומסעדות מכל סוג. התחרות בין המסעדנים אולי קשה, אבל הבחירה עבורכם היא פשוטה. לכו איפה שטעים לכם. לכו איפה שמשתלם לכם. לכו איפה שהשירות שאתם מקבלים הוא ענייני, קשוב, זמין ונעים. החנייה נגישה במגרשי חנייה ממש צמודים, או ב"כחול לבן" במחיר חנייה עירונית סבירה.

עבדכם, הגיע מיד אחרי העבודה לדגום במיוחד עבורכם מה כדאי. אז את החומוס האגדי ששמו יצא למרחקים של 206 המיתולוגית לא אכלתי כי אני שומר דיאטה ובפיתות או בצק אני לא נוגע. אבל אתם, אל תרשו לעצמכם שלא לפתוח עם החומוס. לעומת זאת,

סלט הכרובית בטחינה, היה לא פשוט משיחוק אמיתי ועבדכם הקט הזמין אותו פעמיים. משהו בשילוב המרקמים הכל כך נכון שבין כרובית עשוייה היטב לבין טחינה הולך כל כך נכון שלא כדאי לכם לוותר על המנה.

מנת הקרפאצ׳ו הייתה עשירה והבשר רך וטעים. ויתרתי כאמור על הפיתות והלחם הטרי ואת כדורי הפלאפל החמימים ניגבתי בתוך הטחינה והכרוב.

כנפי העוף היו גדולות עשויות היטב רכות ובשרניות עטופות במעטה מתקתק מנה שאתה אוכל עם הידיים וממהר לנגב אותן במטלית לחה שממתינה ליד הצלחת. גם מהכנפיים הייתי בשקט מזמין עוד ועוד עם איזו בירה טובה.

את הסטייק אנטריקוט במשקל 350 גרם הזמנתי מדיום עם שעועית ירוקה. הוא הגיע גדול כמו שחלמתי שיבוא מוקף בשעועית ירוקה כמה פיסות קישוא ובצל על האסכלה. הבשר היה רך נימוך בפה עם טעם של בשר שרק ביקש ממני קמצוץ של מלח מלמעלה וכוס יין קברנה סוביניון של יקבי ברקן.

קינוחים אני לא אוכל אבל הדיל כאן שווה ומזמין לבוא. המקום מרווח. השירות מהיר וזריז. המוסיקה ברקע צעירה וקיצבית, ולא תצאו מכאן רעבים.

מנות חדשות ויצירתיות ברוח האביב נוספו לתפריט הקבוע, ביניהן: קרפצ׳יו סלק, סלט קינואה אדומה, סלט קיסר, קציצות עדשים על קינואה, כנפיים, סלט עשבים.

בנוסף, תפריט האלכוהול עבר שדרוג והוזלת מחירים והוא כולל בירות וקוקטיילים במחירים מוזלים במיוחד. בין הקוקטליים החדשים : מרגריטה אננס, מוחיטו קלאסיקו,  בליני קאווה ואפרסק גרין ג׳ין ג׳ין, קמפשיין, קאיפירושקה אבטיח וודקה, לימון ואבטיח (22 ₪)

מסעדת 206 גריל בר היא האחות הצעירה והתוססת של מסעדת 206 המיתולוגית בצהלה, אשר מהווה מזה שנים מוקד עלייה לרגל. היא ממוקמת במתחם הבילויים של פתח תקווה ומציעה מגוון רחב של בשרים ודגים איכותיים וטריים כמיטב המסורת של 206.

מסעדת 206 גריל בר חורטת על דגלה מספר עקרונות שלאורם היא מתנהלת לאורך השנים:

איכות ודיוק הנשמרים לאורך זמן, אירוח הלבבי ומקצועיות ושירות איכותי ללא פשרות.

תפישת העולם שלהם, המגובה בעשרות שנות ניסיון ואלפי לקוחות מרוצים, נובעת מאהבה אמיתית למקצוע וללקוחות.

206 גריל בר רקמה קשר הדוק עם עולם הספורט הישראלי ואירחה אנשים ואירועים מרגשים רבים לאורך השנים.

כמו כן, ב 206 גריל בר מתקיימים אירועים פרטיים ועסקיים מגוונים, מפגישה אינטימית ואירועים מצומצמים ועד לארועים גדולים  120 איש. מגוון תפריטים רחב החל מ 80 שקל לסועד. ניתן לקחת TA ולהנות משרות משלוחים באזור פתח תקווה ובקעת אונו בכל שעות הפעילות. בנוסף, כרטיס חבר מועדון כולל מגוון הטבות.

 206 גריל בר

כתובת : השחם 30, פתח תקווה

טלפון: 8206 * שלוחה 3 #

אתר : http://206-grillbar.rest.co.il/

פייסבוק : 206 GRILL BAR

אינסטגרם : 206grillbar

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top