חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"Salute 2015" – פסטיבל יין בחיפה !

חברת E&M בניהולו של שגיא אפשטיין תקיים את פסטיבל היין Salute 2015  בין התאריכים 18-19 בפברואר 2015 בחיפה (מרכז הקונגרסים) בין השעות 18:00-23:00. במסגרת הפסטיבל יציגו כ-25 יקבים מגוון סוגים של יינות שונים ואתם כולכם מוזמנים.

אורחי הפסטיבל אשר יבקרו במקום יקבלו גביע יין זכוכית יוקרתי ויוזמנו לטעימות של כ-120 סוגי יין שונים.

במקום תיערך מכירה של יינות במחירים ייחודיים לפסטיבל, וכן דוכני גבינות, שמן זית, דים-סאם, מאפים ועוד וכל זה בלווי מופעי ג'אז ומוסיקה לטינית אשר ילוו את הפסטיבל לאורך כל הערב,

כמו כן יתקיימו בכל יום שתי הרצאות בנושאי יין שונים, הקהל מוזמן לשמוע את ההרצאות ללא תשלום (מותנה ברישום במקום).

הפסטיבל מיועד לקהל חובבי יין, קהל צעיר ובוגר, מהמגזר העסקי, המגזר פרטי, אנשי מלונאות, בעלי מסעדות, אנשים איכותיים אשר אוהבים ויודעים להעריך יין וגם לקהל אשר מעוניין להכיר את עולם היין.

שגיא אפשטיין בעלים של החברה המפיקה ומארגנת את הפסטיבלים אומר: "אנו רואים בחשיפה והגדלה של תרבות צריכת היין בארץ נושא חשוב ומטרה הכרחית ופועלים לקידום הנושא לטובת כל אוהבי היין, הקהל שיגיע לפסטיבל יוכל ליהנות מיין משובח, מאווירה שמחה ותוססת ובו בזמן גם להעשיר את הידע בנושאי תרבות היין.

רקע:

חברת E&M בניהולו של שגיא אפשטיין מקיימת את סדרת פסטיבלי היין Salute מזה 7 שנים

תרבות היין בארץ הולכת ומתפתחת מידיי שנה כמו גם הגידול בקניה ובתוצרת היין של היקבים

עם השנים רכשה סדרת פסטיבלי היין Salute קהל מבקרים רב שהולך וגדל כל פסטיבל. כמות הקהל שמגיעה לאירוע בן יומיים נעה בין 4,000-5,000 מבקרים.

השנה תקיים החברה סדרת פסטיבלי יין בערי מפתח לתרבות היין ברחבי הארץ: בנוסף לפסטיבל בחיפה, בבאר שבע – רחבת עופר גראנד – 25-26.3.15, באשדוד – רחבת פארק אתגרים – 29-30.4.15  בתל אביב – מתחם התחנה – 13-14.5.15  וברעננה – פארק רעננה בחודש יוני 2015.

E&M יזמות פרויקטים והפקות

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top