חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מעתה תאמרו : "יקב מורלי" שם חדש ויינות חדשים על מדפי חנויות היין המובחרות

חברת השיווק וההפצה "אלרן יין" של אלי פרץ קיימת מזה כ- 6- שנים, שבמהלכן קידם, שיווק ודחף קדימה אלי פרץ, יקבים ישראליים שאל יינותיהם הוא התחבר. כיום, משווקת חברת "אלרן יין" את היקבים: "דדה", "אסף" ו-"בן זימרה". וכאן, גם הגיע המקום, להגשים חלום אישי ופרטי של אלי פרץ לעשות לו לעצמו יקב משלו.

וכך, לפני כחודשיים, ויחד עם איתי תמיר מהישוב גבעת ישעיהו בחור דתי שומר מצוות, הקים אלי פרץ יקב ושמו בישראל יקב מורלי. יקב הנושא את שם משפחת אימו של אלי טרום נישואיה, משפחת מורלי. השם של היקב אליבא ד-אלי פרץ הוא גם פרגון אוהב למשפחה, שעל שמה נקרא היקב. אחד היינות הנושא את השם אלברטו הוא מחווה וזיכרון עד לאלברטו אחי אימו של אלי, שנהרג במלחמת 6 הימים. כיום, מייצר היקב יחד כ- 3,000 בקבוקי יין כשכולם בהווה וגם בעתיד יהיו מבוססי בלנד. 3 היקבים ש "אלרן יין" מייצג עד עתה, מייצרים יינות עשויי ענבים מצפון הארץ גליל ורמת הגולן ואילו הענבים ליינות של יקב מורלי יגיעו מהרי ירושלים ומטה יהודה. יין מורלי טומן בחובו דורות רבים של מסורת משפחתית. תחילה, יוצר היין בספרד הרחוקה על ידי הסבא רבא של המשפחה למטרות קידוש ולצריכה עצמית. בתקופת גירוש ספרד נדדה המשפחה לאיטליה ובנו של הסבא רבא שיפר את היין באמצעות טכנולוגיות מתקדמות עד לשלב בו השתקעה המשפחה בישראל. כיום, נין המשפחה מייצר בארץ יינות מענבים איכותיים המושפעים מהמסורת המשפחתית תוך שימוש בזני איכות ובטכנולוגיה חדשנית.

היינות:

יקב מורלי יין לבן חצי יבש 2011– יין זה הינו בלנד של ענבי סובניון בלאן, ריזלינג ופרנץקולומבר מכרמים מובחרים בהרי ירושלים ובגליל העליון, פירותי, ומרענן!

מחירו לצרכן 69 ש"ח.

היין כשר.

 

 

 

 

 

יקב מורלי קברנה סוביניון רזרב 2009– יין אדום יבש המורכב מ-100% ענבי קברנה. היין התיישן 18 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי. יין אלגנטי ועשיר עם סיומת ארוכה ונעימה.

מחירו לצרכן 109 ש"ח.

היין כשר.


 

 

 

יקב מורלי אלברטו 2010 – יין אדום יבש, המורכב מבלנד של פטיט סירה, פטיט וורדו, שיראז וקברנה פרנק מכרמים מובחרים בהרי ירושלים והגליל העליון.  היין התיישן שנה בחביות עץ אלון צרפתי. בלנד ייחודי, מאוזן עשיר ופירותי.

מחירו לצרכן 89 ש"ח.

היין כשר.

 

  היינות כשרים למהדרין בהשגחת הרבנות מעלה אדומים.

אלרן יין

נוסד: 2007
מנכ"ל: אלי פרץ

טלפון: 050-3333625
פקס: 02-9927927
דוא"ל: [email protected]
כתובת: עמק הזיתים 6 בית שמש

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top