חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב כרמי יוסף ברבדו משיק לכבוד פריחת האביב חג שבועות ובואו של הקיץ 2 יינות זניים רוזה 2017 ו- שרדונה 2017

יקב כרמי יוסף BRAVDO, הוא יקב היושב בלב כרמיו, ליד הישוב כרמי יוסף, בשיפולי הרי יהודה, על אדמת גיר כבדה ועשירה באבן. כל מגוון יינות היקב מופקים מענבים הגדלים בכרמים הסובבים את היקב Estate Winery
יינות BRAVDO, הם פרי ידע מצטבר של הייננים פרופ' בן עמי ברבדו ופרופ' עודד שוסיוב:
מן הכרם – לבקבוק, החל מהיכרות עמוקה עם כל חלקה וטיפול חקלאי מוקפד, ועד ליצירה של יינות איכותיים. יקב כרמי יוסף ברבדו משיק לכבוד פריחת האביב חג שבועות ובואו של הקיץ 2 יינות זניים רוזה 2017 ו- שרדונה 2017.

יקב כרמי יוסף BRAVDO רוזה 2017

רשמי טעימה שלי: הצבע צלול מבריק בגוון ורדרד עם שוליים בוהקיםאף, שמביא עמו ניחוח פרחוני, פירותי ומתקתק, כולל פטל, תות, אשכולית אדומה וגרגרי יער. הפה, מרענן. יבש. פירותי על החך, עם חומציות טובה וסיומת מהנה. יין של קיץ, ושקיעות, גבינות בולגריות, אבטיח וסלט פירות.

הרכב זני: היין עשוי על טהרת ה- 100% ענבי מרלו.

תיאור היין על פי היקב: היין פירותי ועשיר, בעל גוון וורוד מעודן. BRAVDO רוזה 2017, מתאים כל כך לימי הקיץ החמים, "יין שובב עם קריצה קלה". הצבע, הטעמים, הארומה – סיבה טובה להנאה צרופה!

תהליך הכנת היין: הפרי נבצר בשעות הלילה. בתהליך הריסוק, התירוש בא במגע קצר של כשעתיים עם הקליפות, עד הסחיטה והפרדת הקליפות מהתירוש. לאחר תסיסה קצרה בטמפרטורה נמוכה, על מנת לשמר את טעמי הפרי והארומה, התקבל ה- BRAVDO רוזה, יין שובה לב ומרענן.

אלכוהול: 13%

מחיר לבקבוק: 80 ש"ח.

כשר

יקב כרמי יוסף BRAVDO שרדונה 2017

רשמי טעימה שלי: צבעו זהוב, צלול וחד עם שוליים בוהקים. באף, אשכולית ולימון ופרי הדר עסיסי שבולטים וממשיכים גם בפה בחבילה רכה, עם חומציות טובה, הרמונית, מאוזנת, עם מרקם רך נעים וטעים. שרדונה של "עולם חדש" עם סיומת טובה וארוכה. 

הרכב זני: היין עשוי על טהרת ה 100% ענבי שרדונה.

על היין: בעל גוון זהוב עמוק וצלול. ארומת פרי עוצמתית, אננס, אשכולית, פירות טרופים וניחוח וניל עדין. היין בעל חומציות קלה מאוזנת גוף וטאנינים רכים.  היין צפוי להתפתח היטב בבקבוק במהלך שלוש עד שש שנים.

תהליך הכנת היין:

היין יוצר בתהליך ייחודי המשלב חקלאות אינטנסיבית בכרם ושיטת ויניפיקציה המביאה למקסימום את ארומת פרי השרדונה. ענבי השרדונה מכרם היקב עברו טיפול בעקת מים לפני הבציר להעצמת ארומת הפרי, טיפול הניתן לכל ענבי היקב. מיץ הענבים צונן במהירות בטמפרטורה נמוכה ועבר הליך שיקוע של 24 שעות בקור להרחקת חלקיקים.

המיץ הצלול תסס כחודש תסיסה איטית וקרה במיכל נירוסטה עד לכ-9 אחוז אלכוהול ולאחר מכן שני שליש הועברו לחביות עץ אלון חדשות לסיום תסיסה כהלית ומלולקטית תוך ערבוב משקע השמרים במשך שלשה חדשים (סורלי).

עם סיום התסיסה  בוצע תהליך התיישנות על גבי השמרים למשך 3 חודשים. בתום התהליך מוזג היין מהתהליך  ה"סורלי" עם היין מהתסיסה הקרה. התוצאה היא יין בעל דגש פירותי וחמאתי כמיטב המסורת של יינות "ברבדו".

אלכוהול: 12.5%

מחיר : 90 שקלים

כשר

 השרדונה של ברבדו זכה במדליות וציונים לשבח בתחרויות ברחבי העולם, וגם בתחרות הבינלאומית היוקרתית שרדונה דה מונד  chardonnay du-monde, הנערכת מידי שנה בצרפת

את היינות – ניתן להשיג בחנויות היין ברחבי הארץ וביקב: פרטים נוספים: 050-2207022 או באתר היקב www.bravdo.co.il

יקב כרמי יוסף ברבדו

מרכז המבקרים הפסטורלי נמצא בלב הכרמים שמול היישוב כרמי יוסף על כביש 44, בין כרמי יוסף לפדיה.

ופתוח בימי שישי בין השעות 11:00 – 14:00,  במהלך ימי השבוע בתאום מראש. בימי שבת היקב סגור. עלות הביקור ביקב היא 50 שקלים לאדם.

קרדיט צילום: אייל גוטמן 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top