חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מינוי חדש ביקבי כרמל יפתח פרץ מונה ליינן ראשי ביקבי כרמל

יקבי כרמל, היקב הגדול בישראל, מודיע היום על מינוי של יפתח פרץ ליינן הראשי ביקבי כרמל.
יפתח פרץ בן 44, נשוי ואב לשני ילדים, תושב טבעון ובעל תואר בייננות וניהול גפנים מהפקולטה לחקלאות viticoltura de enologiaבאיטליה.

את דרכו המקצועית החל פרץ באיטליה ביקב Monte Rosa ולאחר מיכן ביקב Poderi di San Pietro, ועם חזרתו לארץ ב- 2006 הצטרף לצוות הייננים של יקבי כרמל ולאחר כשנתיים מונה ליינן אחראי ביקב בזיכרון יעקב.

במהלך 5 השנים האחרונות שימש פרץ כיינן ראשי ומנהל המחלקה החקלאית ביקב בנימינה. במסגרת תפקידו ביקב בנימינה הוביל את פעילות הייננות במקצועיות רבה תוך שיפור איכות היין.

נדב ארנס ארד, מנכ"ל יקבי כרמל בירך את יפתח פרץ: “יפתח מביא עמו ניסיון ניהולי ומקצועי עשיר בעולמות היין והגפן, הכרות מוקדמת עם החברה, המוצרים והאנשים שלנו. יפתח מגיע אלינו עם הרבה אמונה ולהט להמשיך ולקדם עם צוות הייננים את העשייה הרבה בהתאם לאסטרטגיה וליעדי החברה. יפתח יכנס לתפקידו החדש בימים הקרובים ובמהלך החודש הקרוב יבצע חפיפה עם ליאור לקסר".

עוד הוסיף ארנס ארד: "בהזדמנות זו אני רוצה להודות שוב לליאור על תרומתו הרבה ליקבי כרמל ולאחל לו המון הצלחה בכל דרך שיבחר וליפתח, איחולי השתלבות מהירה והרבה הצלחה והנאה בתפקידו החדש."

בהצלחה יפתח ידידי!

צילום: אייל קרן צילום קולינארי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top