חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב הפרימיום 1848 גאה להשיק את שרדונה דור 7 מבציר 2016 – במארז חגיגי – לכבוד 70 שנים לעצמאות ולתפארת מדינת ישראל, לכבוד חג השבועות הקרב ובא

בשנת 1848, עם חידוש היישוב היהודי בירושלים, יצחק גלינא-שור פתח את היקב הראשון בארץ ישראל, במרתף הצמוד לכותל המערבי בירושלים. יינות היקב האיכותיים זכו למוניטין בקרב הקהילה היהודית של אותה תקופה, ונמכרו מבית לבית. בעת מאורעות תרפ"ט, נאלצה משפחת שור לנטוש את היקב אשר בעיר העתיקה ולהקימו מחדש מעל לבריכת אגירת מים בבית ישראל שבירושלים החדשה.

במהלך שמונה דורות מאז מיסודו, יקב "1848" המשיך לצמוח ולזכות בהכרה באיכות יינותיו, עבר מספר משכנים, אך שמר על מסורת ייצור יין כדרך חיים. יקב 1848 הוא חלוץ תעשיית היין הישראלית בהבגרת יינות בחבית, הראשון להקמת קו מילוי בקבוקי יין והמוביל את הענף במיתוג יינות איכות כמוצר סופר פרימיום.

כיום, היקב משלב את הידע והניסיון שצבר במשך השנים יחד עם טכנולוגיות ייצור מן המתקדמות בעולם. צוות מקצועי של ייננים בינלאומיים, אגרונומים וכורמים מובילים את יקב "1848" למצוינות תוך חזון להתפתח כאחד מיקבי העלית האיכותיים באזור.

ביקב "1848" מאמינים, שהתווית משמשת ככלי עזר לחובבי היין. התווית צריכה לתת את התשובה לאיזה סגנון יין אני רוכש, או מדוע היין הזה טוב במיוחד. הכיתוב גם אמור להסביר את פירוט הזנים, זמן השהות בחבית, לתאר את בשומות וניחוחות היין וההתרשמות ממנעד הטעמים שהיין מותיר בפה. אנו הוספנו שלושה מדרגים המכוונים את הצרכן בבחירת היין.

במעלה הדור

יקב "1848" מייצר יין מזה 8 דורות, ההולך ומשתפר עם הידע והניסיון הרב הנצבר. על התווית מופיע דור היין, המעיד על איכות הענבים, תהליך ההפקה, מורכבות ואופי היין, המשפיעים בסופו של דבר על רמת מחיר הבקבוק.

לכבוד 70 שנים לעצמאות מדינת ישראל, לכבוד חג השבועות הקרב ובא, יקב 1848 גאה להשיק את המלך של היינות הלבנים: שרדונה דור 7, יין לבן יבש, עוצמתי עם טעמי יישון, מבציר 2016.

רשמי טעימה שלי: צבעו כעין הקש. צלול עם שוליים בוהקים. באף, פרחוניות לבנה לצד פרי בשל, רמיזה לעץ אלון רך בניחוחותיו. בפה, נוכחות נאה של פרי לצד חמיצות טובה ותומכת. הגוף קל עד בינוני, חלק ומאוזן. טעמי פרי עסיסיים ובשלים של אגס ותפוחים, עם ניחוחות של אגוז מוסקט, וניל ואננס. התוצאה הנה, יין מושקע, חלק ומלוטש, "עולם חדש", אלכוהולי, מורכב ועשיר, עם גוון טרופי שאין להכחישו. אהבתי.

סוג היין: יין לבן יבש

הרכב היין: יין זני העשוי על טהרת ה- 100% ענבי שרדונה

תיאור היין על פי היקב: יין לבן בצבע קש בהיר עם ארומות של אגס בשל, הדרים, עישון קר ומינרליות נעימה. היין בעל טעמים עשירים של אגוזים קלויים, אפרסק לבן ואננס. ליין גוף מלא ופריך עם סיומת לימונית מרעננת וארוכה.

התיישנות: היין תסס בחביות עץ אלון צרפתי בנות 400 ליטר, והתיישן על משקעי השמרים "sur lie" במשך 10 חודשים.

אלכוהול:  14.8%.

על הכרם: היין מופק מענבי כרם שרדונה הממוקם בהרי יהודה במורדות המזרחיים של הרי ירושלים.

על עשיית היין: הענבים שהגיעו לרמת הבשלה אופטימלית נבצרו באמצע חודש אוגוסט 2016 בבציר ידני לילי לתוך ארגזים קטנים של 8-10 ק"ג ועברו סחיטה עדינה של אשכולות שלמים. היין תסס בחביות עץ אלון צרפתי בנות 400 ליטר, והתיישן על משקעי השמרים במשך 10 חודשים.

כשר: כן.

מחיר מומלץ לצרכן:119 ש"ח.

לדברי אילן אסולין, יינן יקב 1848: "אנו גאים להציג את השרדונה, דור 7, היין החדש שלנו המצרף לנבחרת היינות הלבנים המצוינים שלנו. גם השרדונה, כמו שאר היינות שלנו, עומד בסטנדרטים הגבוהים והבלתי מתפשרים של יקב 1848 ואני צופה שיהיה יין הדגל מבין היינות הלבנים של יקב 1848."

השרדונה דור 7 מצטרף לנבחרת היינות הלבנים המצוינים של היקב:
דור 2 | רוזה
דור 2 | שרדונה סוביניון בלאן
דור 4 | שנין בלאן
דור 5 | זנים לבנים- זכה במקום הראשון עם היין "זנים לבנים" במדליית זהב בקטגוריית היינות הלבנים של תחרות Terravino 2017.

אודות יקב 1848:
יקב 1848, שחוגג השנה 170 שנות יין משובח, הינו יקב עלית המייצר יינות איכותיים שקנו להם מוניטין רב וזוכים בפרסים בינלאומיים. משפחת גלינה שור שומרת על מסורת ייצור יין במהלך שמונה דורות כדרך חיים, כך שהיקב מוביל את הענף המקומי ביינות סופר-פרימיום. צוות מקצועי של ייננים בינלאומיים, אגרונומים וכורמים, מובילים למצוינות חסרת פשרות ומשלבים את הידע והניסיון שהיקב צבר במשך השנים יחד עם טכנולוגיות הייצור המתקדמות בעולם.

יקב הפרימיום 1848

טלפון: 1-800-801848

כתובת: ת.ד- 41073 ירושלים

אתר: http://www.1848.co.il/
אימייל: [email protected]

צילום: אייל קרן צילום קולינארי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top