חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תכלה שנה וקללותיה תחל שנה וברכותיה פותחים שנה ביקב וילה וילהלמה

במהלך שלושת הימים של סוף השבוע הקרוב חמישי-שישי-שבת ה- 22-23-24.11.2011 מקיים יקב וילה וילהלמה שבמושב בני עטרות על יד יהוד אירוע הפנינג המוני של פתיחת השנה החדשה של היקב לאוהבי היין והחיים הטובים.

המתכונת מתחלקת כמו כל הדברים בצה"ל, גם ביקב, לשלוש חלקים והם: "יום רביעי – פתיחה במרתף", "יום חמישי – טוסקנה בבוקר" ו-"יום שבת -נשף בשרים וחביות".

במסגרת הימים הללו יינתנו לחברי מועדון הלקוחות של היקב הנחות והטבות שבחלקם יחולקו שוברי הטבה ייחודיים, החזרים כספיים על דמי הכניסה בעת רכישת יין, "סייל הטיפה האחרונה" מכירת חיסול של בקבוקי יין שונים במחירים מפתיעים.

במתחם הוילה יופעלו אטרקציות הכוללות ביקור בחדר החביות – ביקב הוקם חדר חביות מרשים ורחב ידיים הכולל כ- 160 חביות עץ אלון המרוכזות בחלל אחד, כל זאת בכדי להעניק טיפול טוב יותר לתהליך היישון הארוך הנמדד גם במספר שנים, המאפיין את יינות היקב. מאחר והיקב אינו כשר, הפעם תינתן הזדמנות נדירה לגעת בחביות היין ואף לטעום ישירות מהן כחלק מהאירוע המיוחד.

בחלקו התחתון של המבנה הטמפלרי האוטנטי שבו מתגוררת משפחת גולדמן ובמקום בו בשעתו היה חדר הטעימות הקטן והאינטימי, שוחזר מרתף יינות שחושף שחזור של המרתף הטמפלרי המקורי אשר שכן במקום בתחילת המאה הקודמת.

חשיפת קירות האבן, האווירה המסתורית וריחות הטחב של בטן האדמה הינם מסע עוצמתי למחוזות זמן אחרים בדיוק כמו שאנשי היקב מבקשים גם לקחת אתכם בעת שאתם טועמים את היינות המתיישנים שלהם.

במרתף הולך ונרקם ממש בימים אלה, "מקדש יין" של היקב שנועד לשמירת אוסף יינות הארכיון של היקב שיוצגו מאחורי ויטרינה שקופה.

אז המוסיקה כבר החלה, האורות נדלקים, האורחים נאספים, המטעמים כבר נאפים, נחתכים, מוגשים והנה הבקבוק הראשון כבר עומד להיפתח.

יקב וילה וילהלמה

מושב בני עטרות

039721988

WWW.VILLAWILHELMA.CO.IL

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top