חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מיטבול גריל בורגר Meatball Grill Burger – "רביעיות בחמישי" – מסעדה שהיא WOW !

7מסעדת מיטבול גריל בר בראשון לציון הנה מסעדת דיינר אמריקאי או לפחות כזו השואבת השראה מז'אנר זה על הצד החיובי של העניין. המסעדה מתמחה בבשר. היא החלה את דרכה בשנת 2007 בתוך אותה סימטה שכיום בחזיתה פונה אל הכביש הראשי ממוקמת המסעדה מאז 2009. ניכר על בעלי המסעדה והשף שהם אוהבים להתעסק בבשר ובכל הכרוך בכך. עם יינות או אלכוהול. או המבורגרים אימתניים שמתחילים ב- 180 גרם ויכולים להגיע לשיא המקומי כרגע העומד על 2,300 גרם שאכל במקום סועד אחד ועד היום לא בטוחים שהוא הגיע בשלום הביתה. תפריט רביעיות בחמישי שעוד מעט אספר לכם עליו נועד לאפשר לאוהבי הבשר המושבעים גוון אחר בדמותם של מנות בשר ייחודיות ומשובחות. הקהל כולל צעירים ומבוגרים הכל מהכול.

הגענו בערב חמישי סמוך לשעה 19:00. חניה מצאנו חיש קל, ועשינו את פנינו למסעדה. במקום אותה שעה, ישבו כמה חבר'ה על הבר, מספר זוגות לצד שולחנות, ומשפחה עם 2 ילדים, הייתה עסוקה עד למעל לראש בשולחן עמוס בכל טוב.

3פתחנו בברוסקטה שהייתה מורכבת מבשר סינטה כבוש ביחד עם קצת תערובת עשבי תיבול ירוקה ופיקנטית שכללה כוסברה ופטרוזיליה ומעט צ'ילי חריף זה הגיע על טוסטים קטנים מתובלים בשמן זית ושום נוגעים בחריפות נעימה ופותחת תיאבון.

2פטה הכבד שהגיע אף הוא לצד טוסטים קטנים היה עשוי היטב, רך, נימוח, טעים, עשוי כטארין לבטח עם הרבה חמאה, לצד ריבת בצל טעימה להפליא, כאן איש לא חס על בריאותכם או מדדי הכולסטרול שלכם וזה טעים בדיוק כמו שזה נשמע ונראה.

1קרפצ'ו הסינטה היה טעים, הוא נעשה עם בשר טרי ואיכותי חתוך דק דק כשמעליו מיץ לימון, שמן זית, מלח וגבינת פרמזן מגוררת ממעל. שתיתי לצד המנות הראשונות קוקטייל צ'ילי צ'יל עם וודקה אסאי, פרוסות צ'ילי דקיקות יורד ושורף בגרון שנותן סוג של קיק עם תחושה של אני רוצה עוד. בעוד זוגתי מתענגת על קוקטייל ירקרק בשם ליידי גורדון עשוי על בסיס ג'ין, ליצ'י וקיווי עם פרוסת מלפפון ירוק לעיטור, משקה עם קצת יותר עידון ומתיקות.

7עברנו לעיקריות וזו למעשה גולת הכותרת של הארוחה. הגיע נתח בקר ישראלי פריים ריב מובחר עם עצם נתח יפיפה, עסיסי, משוייש, עשיר בעוצמת טעמים של אנטריקוט משובח, אני מעריך בעין משהו כמו 650-800 גרם, רך, עשוי במידת הגשה מדיום, אדמדם מבפנים, הנתח נחתך בפנינו על ידי רועי מנהל המשמרת המקסים שעובד במסעדה "רק" כ-5-שנים, והוא יודע פשוט לדקלם ואני חייב לציין שהוא עושה את זה בהתלהבות ובתשוקה יתרה את כל תפריט המסעדה.

8חתיכות הבשר שנחתכו, הונחו בו במקום על פלנצ'ה לוהטת ( תיזהרו על הידיים זה חם אש) שעליה כבר רחשו שיני קונפי שום, מה שמאפשר לסועדים לאכול בניחותא ולהתענג על כל מנת בשר ללא חשש חלילה שהוא יתקרר.

אליו נוספו נתחי בשר הנקראים כאן "שרשרת פילה" עם רוך, מעט שונה, שופעת עסיסיות וטעם בשרי דומיננטי עמוק. זוגתי אכלה "פלטת אדמה" שהייתה מורכבת מזר ברוקולי גדול וירוק, לצד שומר, ובטטה, ושני חצאי לימון, הירקות היו עשויים קלות בתנור, גירוד קל של גבינת פרמזן, מעט טימין ארומאטי וזילוף מיץ הלימון מעליהם הוסיף להם רעננות, נגיעה של חומציות, וביחד הרמוניה של טעמים.

6רמי מנהל המסעדה הרגיש צורך וראה לנכון מה שלגמרי הוכיח את עצמו להציע לנו ולמזוג יין אדום. מנוט,קלו מרטינט מפריורט ספרד. היין היה פשוט טעים ופירותי וגם אצל זוגתי תחושת החוויה הייתה זהה.

9בעוד אני "מתמודד" לבדי עם מנות הבשר האימתניות, זוגתי ביקשה סוג של סלט. סלט העגבניות שהגיע היה טרי עכשווי וניכר עליו שניקצץ ונחתך במיוחד לבקשתה ובעבורה. הוא הכיל עגבניות, פרוסות בצל סגול, פטרוזיליה, פרוסות דקיקות של צ'ילי ירוק, מעט שום, מלח פלפל והמון רעננות ודיוק של מיץ לימון.

11בעוד אני מפלס לה את פיסת בשר האנטריקוט האחרונה מהעצם, הגיע רועי אל השולחן והפעם עם שדרת טלה. גם כאן, איש לא טרח לחסוך מאתנו את העונג הבא, ושדרת הטלה שרמי הגדיר אותה כ"קטנה" הייתה להערכתי בסביבות ה- 650 גרם ובי נשבעתי, שדקות ארוכות קודם, כבר הודעתי לרמי מנהל המסעדה ולרועי מנהל המשמרת שלבשר נכנעתי, אבל הם התעקשו לספר שהטלה כבר היה על האש ולא הייתה לו שום כוונה לחכות לאורח.

רמי, חתך לפרוסות את שדרת צלעות הטלה, מותיר כל פיסה שחתך אדמדמה ורכה מנימוחות. הוא הניח את פיסות הבשר שוב על פלנצ'ת ברזל לוהטת הניח לנו על השולחן והודיע לנו חגיגית "בזמנכם". הצלעות נעשות בתנור, ומסיימים אותם על הגריל עם מרינדה שמכינים במקום. הנתח עסיסי, עם טעמים יותר חזקים. או-אז, בדיוק בזמן הנכון ( בפעם השנייה ) רמי הגיע עם יין אדום פטיט סירה של יקב ויתקין ומזג לנו אל הכוסות.

10זוגתי הרגישה צורך עז להוות יריב שקול עבורי והיא שוב ביקשה משהו ממגזר הירקות, רועי המקסים רצה להציע צ'יפס תפוחי אדמה עם שום, אבל זו האחרונה "התעקשה, על ירוק של ירקות" ואליה הגיע סלט כרוב עם נבטים מנת סלט יפה שהכילה כרוב, נבטים, בוטנים, גזר ופטרוזיליה בויניגרט לימונים ורמיזה מתקתקה.

כאן המקום לציין, שמנות ההגשה ולא רק לנו הן מנות גדולות, נאות, ומזמינות.

12לקינוח עבדכם הקט אכל מלבנים קטנים של קרם ברולה קפוא עם קוקוס ופירות יער חמצמצים. על התה והקפה ויתרנו. לגמנו שוט קצר עם קש של אספרסו קר מועשר עם מעט וודקה מעוטר בראש קצפת ופולי קפה. את הטלה שלו לא יכולנו ארזו לנו יפה בשקית TAKE AWAY ואני שמח לבשר לכם שעד שתקראו את הכתבה, הטלה כבר לא איתנו.

WOW. איזו ארוחה. איזה שירות. איזה אוכל. איזו חוויה.

אל תלכו למסעדה הזו. פשוט תרוצו. חניה אגב, בשפע.

מיטבול Grill&Diner בערב נתחים מיוחדים :"רביעיות בחמישי"

פריים ריב, שרשרת פילה, טיבון וצלעות כבש

 מיטבול Grill&Diner בקונספט מיוחד של ימי חמישי.

סופהשבוע מגיע ובין שלל המסעדות והארוחות, החליט הצוות המופקד על חידוש, גיוון ורעננות ללכת צעד אחד קדימה ולצאת בקונספט מיוחד המדגיש את נתחי הבשר המיוחדים – "חשבנו גם על קונספט השרינג והבילוי המשותף ונקדיש ערב אחד בשבוע לארוחה בארבעה".

3 מנות ראשונות לבחירה:

  • קרפצ'יו הפוך
  • קזבלנקה סיגר
  • פטה כבד
  • שיפודי פרגית במרינדה אסיאתית מתקתקה
  • ברוסקטה
  • חציל קלוי בטחינה ירוקה

3 נתחים מיוחדים לבחירה במשקל כולל של 1.5 ק"ג:

  • פריים ריב – נתח אנטריקוט מובחר על עצם
  • שרשרת פילה
  • טי-בון
  • צלעות כבש

פלטת אדמה – ירקות שורש (ברוקולי, בטטה ושומר) צרובים בלהבות ומוגשים על פלטה חמה

 + תוספת אחת לבחירה

**מחיר הארוחה – 200 ₪ לסועד

מסעדת מיטבול Grill&Diner השוכנת בראשל"צ היא סטייק האוס המעוצבת בסגנון דיינר אמריקאי. המסעדה חרטה על דגלה שלושה מוטיבים עיקריים:בשר, שירות ואווירה תוך הקפדה על איכות הבשר. בימים אלו, יוצאת ה"מיטבול" בתפריט עסקיות עשיר, רב גוני ומשתלם עם מנות מיוחדות שניתן למצוא רק ב"מיטבול". בתפריט ארוחה לכל סועד/ת החל מ"מיטבול ביס" וכלה בארוחה קרניבורית עשירה ומלאה. במסעדת המיטבול Grill&Diner ניתן למצוא, תפריט עסקיות צהריים מגוון ומאתגר המוגש בכל יום החל מהשעה 12:00 ועד השעה 18:00 בימי שישי  בין השעות 12-17:00.

לאחרונה חודשו מס' מנות בתפריט:

יטבול קומבינציה" 350 גרם של בשר בקר וכבש, שום קונפי ועשבי תיבול מוגש על מצע פירה עם טופ של גבינת עיזים וללא לחמניה . מחיר המנה 85 שקלים או 87 שקלים בעסקית עם מנה ראשונה ושתייה.

פלטת "אדמה" : ירקות שורש, ברוקולי, בטטה ושומר – 45 שקלים. הפלטה מומלצת גם ליד מנת בשר עשירה כגון: בוצ'ר, סטייק אנטרקוט/סינטה/פילה ועוד.

מגוון מרקים: ברוקולי, בטטה, דלעת, מרק בצל, עגבניות, אפונה, עדשים.

מסעדת מיטבול קיימת כ-13 שנים ומנוהלת על ידי 2 שותפים :השף, לאוניד גיטלין ונדב ליכטנשטיין.  המסעדה שהחלה את דרכה כמקדש המבורגרים מופלאים, גדלה והוסיפה להשתבח עם הזמן. "מיטבול" בולטת במגוון מנות יוצאות דופן המושכות אליה קהל קרניבורים מכל קצוות הארץ.

imagesמיטבול גריל בורגר Meatball Grill Burger

דרך המכבים 8 ראשון לציון

03-964-6468

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top