חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב מונטיפיורי ממליץ על רוזה 2016 לכבוד שלחן הפסח

rose 16 13X18כ- 100,000 בקבוקים בשנה מייצר יקב מונטיפיורי ותסכימו איתי שזה לא מעט. זה נשמע גם הרבה יותר טוב לדעת שיקב שעשה את הבציר הראשון שלו ב- 2010, מכר בשנה שעברה כ- 70,000 בקבוקי יין חצי מהם לשווקים בחו"ל. אין זה סוד, שיקב מונטיפיורי מייצר את יינותיו תחת קורת הגג של יקב מוני תוך שימוש בציוד ובמיכון הטכנולוגי המתקדם והמודרני של יקב זה, כשעל ייצור היין ממונה כיום היינן של יקב מוני ששון בן אהרון שאותו מלווה סם סורוקה היינן כיום של יקבי ירושלים ומי שהיה מופקד מתחילת הייצור על היינות של יקב מונטיפיורי כשאת הקו הנקי והמאוזן של יינות היקב מתווים ארנון גבע, אדם ורייצ'ל מונטיפיורי (אב וביתו), הבעלים והשותפים. ליקב מונטיפיורי מרכז מבקרים חדש אותו הם חנכו לאחרונה והוא נמצא ביפו ברחוב יועזר, בסמוך ל"דוקטור שקשוקה" ומאוד ישמחו לארח אתכם כאן לטעימות ולרכישת יין בתיאום מראש. יקב מונטיפיורי ממליץ על רוזה 2016 לכבוד שלחן הפסח

יקב מונטיפיורי רוזה 2016

סוג היין : יין סמוק רוזה יבש

מרכיבי היין : 70% ענבי קריניאן 30% ענבי מרלו

תיאור היין על פי היקב : מונטיפיורי רוזה הוא יין סמוק בעל צבע וורדרד יפיפה. גוף היין בינוני. ארומות עדינות של פרי יער אדום בשל. חומציות מצווינת מאזנת וסיומת נקייה ומרעננת.

רשמי טעימה שלי : יין קל רענן של אביב וקיץ. באף, פרחוניות לצד רעננות של תות שדה ודובדבן אדום. בפה, חומציות תומכת ומאוזנת. עגלגלות וסיומת טובה. אצלנו בבית, הוא ליווה בצאת השבת פלטה של סושי. וחגיגת הצבעים שילבה ארומות וטעמים.

כשרות : כן.

אלכוהול : 13%

מחיר לצרכן : 70 ש"ח.

מונטיפיורי לוגו

יקב מונטיפיורי

מרכז המבקרים

יועזר 7 יפו 

03-534-2247

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top