חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

BEST VALUE 2017

בסט ווליו צילום דיוויד סילברמן

רוצים לשתות יין מעולה בחג הפסח ולא לשלם הרבה?
בתאריך ה-14.3 יתפרסמו תוצאות התחרות BEST VALUE 2017 אשר תכריע מהם היינות המעניקים את התמורה הטובה ביותר למחירם.

אתר היין המקצועי Sommelier.co.il מקיים זו השנה התשיעית ברציפות את תחרות  BEST VALUE, הנה תחרות יין שנתית הנערכת לקראת חג הפסח ומדגישה את נושא התמורה למחיר. התחרות מעניקה מדליות ליינות הטובים ביותר עד מחיר של 79 ₪ בקטגוריות שונות ובהם: יינות לבנים, אדומים, זניים, בלנדים וגם קטגוריה של יינות עד 50 ₪ בלבד.

טעימת היינות תתפרס על פני יומיים בתחילת חודש מרץ בתאריכים ה-7-8.3. כל היינות יבדקו בטעימה עיוורת על-ידי צוות שופטים הכולל את אנשי המקצוע הטובים ביותר בענף היין הישראלי: ייננים, סומלייה, עיתונאים, וטועמים מקצועיים.

ליינות הזוכים תוענק מדליית BEST VALUE אשר מודבקת על בקבוקי היין.

תוצאות הזוכים יפורסמו און-ליין באתר Sommelier.co.il ביום שלישי ה-14 במרץ בשעה 11:00 בבוקר.

מר צחי דותן, מנכ"ל המועצה לגפן יין:
"השנה הייתה שנת בציר מצוינת הן מבחינת יבולים והן מבחינת איכות ונקלטו למעלה מ-50 אלף טון ענבים. חג הפסח מהווה כשליש ממכירות היין השנתיות בישראל ומעניין יהיה לראות מה ישתה עם ישראל בחג. למרות שהצרכנים עדיין במובהק מעדיפים יינות אדומים אנחנו ערים למגמה בשנתיים האחרונות של צמיחה בביקוש ליין לבן וכל הענף נערך בהתאמה עם נטיעות חדשות של זנים לבנים".

אבי בן עמי, עורך ומנהל התחרות:
" תחרות BEST VALUE מעמידה במרכז את הסדרות הנמוכות וסדרות הביניים, יינות המיועדים לשתייה יומיומית, שהם לב העשייה של היקבים בישראל. מבחינה צרכנית, לתוצאות התחרות משקל רב מאחר והם בגדר המלצה אובייקטיבית המיועדת כמעט לכל בית בישראל, במיוחד ערב חג הפסח."

מסיבת  היין של BEST VALUE תתקיים, באולם האירועים של 'הוסטל אברהם' בתל אביב (לבונטין 21), בערב שלפני ליל הסדר, ביום ראשון ה-9.4 18:00־23:00, הכניסה והטעימות במחיר סמלי: 30 ש"ח (כולל כוס יין). במסיבה גם ניתן יהיה לקנות יין לחג במחירים סבירים (25-79 ₪), ובהם חלק גדול מהיינות הזוכים בתחרות Best Value.

צילום: דייויד סילברמן

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top