חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסעדת Le Bistro Bar בחולון מתחדשת עם "תפריט ספיישלים"

מתחם "עזריאלי" בחולון, המוקף בארבעה בנייני משרדים, שדרות מסחר, חניון תת קרקעי בן 4 קומות, ומספר לא קטן של מסעדות שנועדו "לשרת" ולתמוך בעובדי הקומפלקס הענקי הזה כמו "קפה לנדוור", "קינג-ג'ורג", "ריבר נודלס בר", "קפה קפה", "שיפודי ציפורה" "אוסקר ויילד" "מק-דונלדס" ועוד. מה מביא עובד מאחד הבניינים, או אותנו תל-אביבים מושבעים שכמונו, להגיע אל המתחם הענק ולהיכנס למסעדה ספציפית, מבלי ממש להסס או להתלבט לרגע. "Le Bistro Bar" ביסטרו בר פתוח 7 ימים בשבוע והוא ממוקם במרכז "עזריאלי" ברחוב הרוקמים 26 בחולון. בשעות הבוקר, הוא מתפקד כבית קפה, בסביבות 12:00 כשעובדי מתחם המשרדים הענק יוצאים לצהרים, המקום הופך לבית קפה, מסעדה, ביסטרו בר, ומכאן אל הערב ואל הלילה, ועד לשעות הקטנות ועד ללקוח האחרון שקובעים את עוצמת המוסיקה, ואת קצב זרימת האלכוהול על השולחן או הבר, בהתאם למצב רוחם, דרישתם, או כיף הבעלים. בכדי שלא תצטרכו להתלבט ולהסס החליטו בעלי הLe Bistro Bar לרענן ולהתחדש ולגוון את הקיים והמסעדה מציעה ״תפריט ספיישלים״ חדש. ומי נכון יותר מאשר עבדכם וזוגתו שהגענו לכאן בערב מוצ"ש לטעום במה מדובר. המתחם היה הומה קהל, מלא משפחות עם ילדים, ומבלים, מילאו את המסעדות ואת רחבות המסחר נהנים מרוח ערב קלילה שהחזאי מספר שהגיעה ממצרים. גם מסעדת Le Bistro Bar המתה בסועדים מבלים, ונהנים. עם אווירה נעימה ומאירה פנים.

יוסי מנהל המשמרת קיבל אותנו בסבר פנים מחייך ומזמין, וסתיו המלצרית, מונתה להעניק לנו שירות אישי מהיר קשוב ונעים.

זוגתי כהרגלה על הצד הצמחוני והשומר דיאטה, בחרה ב"כרובית מטוגנת", זו הגיעה מעוטרת בפרחי כרובית מטוגנת, קוביות עגבניות ובטחינה. מנת פתיחה טעימה עשויה על המקום.

מכאן, היא המשיכה עם "סלט ירוק" שהכיל עגבניות שרי, גבינת מוצרלה, נבטים, מלווים ברוטב בלסמי. את רצועות הבצל האדום הכלולות במנה, היא ביקשה לקזז, כי היא צריכה עוד הערב להתנשק.

אני שאחר כך ינשק, כהרגלי בחרתי בכל מה שמגרה את החך, ממלא את הבטן, ומכיל ים ויבשה.

מנת פירות הים נקראת ״רדיאטורי״ זו הגיעה לוהטת, והיא כללה פסטה, ספרתי בשבילכם לפחות 10 שרימפסים רכים וטעימים, ולא מעט פרוסות קלמרי רך ובשרני, אלה שחו ברוטב טעים ועבדכם הציף הכול מלמעלה בשתי צינצנות של גבינת פרמזן, כי אני עם העיניים הגדולות שלי, צנצנת פרמזן אחת לא הספיקה לי. המנה הייתה מה-זה משביעה וטעימה וחיסלתי את כולה.

את האמת, הייתי צריך לעצור כאן, או לעשות בחירה שונה, או הפוכה, כי כל אחת משתי המנות הללו, תוציא אתכם מהמקום שבעים ומרוצים או כמונו מפוצצים, אבל אני כהרגלי אוהב לאכול ולטעום מהכול ואז…הזמנתי המבורגר הנקרא ״פאט בוב״, זהו המבורגר אימתני הכולל: 250 גרם בשר אנטריקוט הניטחן במקום עשוי לבקשתי במידת מדיום, ועליו מונחת ביצת עין נוזלית, רצועות של בצל, פרוסות של עגבניות, פטריות, חסה, ופרוסות לאורך של מלפפון חמוץ, עם רוטב הבית, ועל ידו 2 תוספות האחת סלט חסה ירוק, והשנייה צלחת פירה תפוחי אדמה. 2 חצאי הלחמנייה של ההמבורגר היו בטעם נהדר של חלה של שבת עם רכות ונגיעת מתקתקות. את צלחת הפירה לא יכולתי אפילו לחלום להתחיל לאכול או לטעום על יד, מאחר וגם בשתי כפות ידיי הגדולות יחסית התקשיתי להכיל את היקף ההמבורגר ותכולתו העבה על מרכיביה, שטיפטפו אל הצלחת. איזה יופי של המבורגר, טעים, משביע, עומד בזכות עצמו, עשוי היטב ומעניק תמורה מעולה למחירו.

להטיב את הגרון, הזמנתי כוס מיץ תפוזים טרי שנסחט במקום וזוגתי התפשרה על דיאט ספרייט. מה להגיד לכם? יצאנו שבעים, אך מפוצצים…!

מסעדת le bistro bar, ממוקמת במתחם עזריאלי בחולון, מצרפת לתפריט העשיר והאהוב של המקום, תפריט של מבחר מנות ספיישל מיוחדות:

ממולאי הבית – עלי גפן/חציל/כרוב/פלפל ממולא באורז מתובל. מוגש על מצע ציזיקי/טחינה.

דג אמנון אסייתי – פילה אמנון עם ירקות מוקפצים ברוטב אסייתי, בליווי בטטה קריספית, עירית ושומשום קלוי. בליווי סלט ירוק.

מוקפץ עם אנטריקוט – נתחוני אנטריקוט עם ניוקי, תרד, חמוציות, אגוזי מלך, עירית וגזר, ברוטב חמוץ מתוק.

טקסס צ'יז טוסט – כריך פתוח עם רוטב הבית, חזה בקר מעושן, עגבניות חריפות, בצל מטוגן ומלפפון חמוץ, מוקרם עם גבינת מוצרלה ופרמז'ן. בליווי סלט ירוק.

מחבת פירות ים – שרימפס, קלמרי, ניוקי ועגבניות שרי, ברוטב חמאה, יין ושום.

בוסטון סטייק – נתח סינטה בחמאת שום ומרווה. בליווי סלט ירוק.

לצד הספיישלים, מוזמנים הלקוחות להמשיך וליהנות מתפריט עשיר של ארוחות בוקר ומנות ראשונות, מבחר המבורגרים מבשר אנטריקוט בשילוב תוספות ורטבים שונים, רשימת עיקריות שכוללת בין השאר פסטות תוצרת בית ברטבים שונים, ניוקי ערמונים, רביולי 4 בטטה כתומה, שלל סלטים בשילובים שונים, פיצות אישיות שנאפות במקום, סטייקים, שניצלים ועוד ועוד.

בשעות הצהריים מוגשות ארוחות עסקיות החל מ-35 שקל. ליד תפריט האוכל אפשר ליהנות מתפריט של אלכוהול עשיר, יינות ישראלים משובחים, יינות איכותיים מיובאים, קוקטיילים מכל הסוגים, בירות פופולריות ובירות בוטיק.

בתפריט הביסטרו קפה מוצעת רשימה ארוכה של מאפים מלוחים ומתוקים במילויים שונים. לצד המאפים מוזמנים הלקוחות ליהנות מקפה איכותי וממבחר משקאות חמים נוספים.

LE BISTRO BAR 

פועלת 7 ימים בשבוע, החל מהשעה 8:00 בבוקר ועד אחרון המבקרים.

כתובת: רחוב הרוקמים 26, חולון. במקום ניתן לקיים אירועים עד 100 איש.

לפרטים נוספים ולהזמנת מקומות: http://lebistro.rest.co.il/

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top