חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יינות רקנאטי כובשים את ארה"ב! 13 יינות מצטיינים של יקבי רקנאטי בסקירת יינות ישראל של מגזין היין האמריקאי Wine Spectator ובהם ציון 91 כפול: ספיישל רזרב לבן 2014, וקריניאן פרא רזרב 2014

גאווה ישראלית: בגליון החדש של מגזין היין הבינלאומי, Wine Spectator, קיבלו 13 יינות רקנאטי ציונים גבוהים במיוחד. היינות שקיבלו את הציון הגבוה ביותר הם קריניאן פרא, יין שכבר משנת הבציר הראשונה סומן על ידי מבקרי היין כ"יין מדהים", וספיישל רזרב לבן 2014, בלנד נהדר של רוסאן ומרסאן. בגליון שפורסם בתחילת החודש הוקדשו מספר עמודים לטעימה מקיפה של היינות הישראליים שניתן להשיג בארה"ב. יינות רקנאטי המצטיינים עקפו 110 יינות ישראליים אחרים והתמקמו בעשרת הגדולים. יינות נוספים של היקב קיבלו אף הם ציונים בולטים: 4 יינות עם ציונים מעל 90 נקודות, בהם ספיישלרזרב אדום 2013, והיין החדש והמסקרן של היקב, מראווי 2014.

יקב רקנאטי, השוכן בעמק חפר, הוקם לפני כ-16 שנה והוא בבעלותם של לני רקנאטי ואורי שקד. ביקב מיוצרים כמיליון בקבוקים בשנה של יינות איכותיים מזנים שונים, בהם זנים ייחודיים ומפתיעים אשר נמכרים במסעדות ובחנויות. יינני היקב הם גיל שצברג, עידו לוינסון וקובי ארביב. לאחרונה החל היקב בבניית מתחם היקב החדש בפארק התעשייה דלתון.

לני רקנאטי, מבעלי יקבי רקנאטי: "את ההישג הגדול ביותר אפשר לזקוף לזכותה של תעשיית היין הישראלית בכללותה, אשר מתפתחת, מתעצבת ומקבלת אופי וייחוד משלה, כאלה שהצדיקו בעיניי המו"לים של המגזין היוקרתי wine spectatorלהקדיש את כתבת השער ליינות ישראל, טעימת מספר חסר תקדים של יינות וסיקור נרחב ומקיף שמשתרע על חלק נכבד מהגיליון או כפי שביטאו זאת עורכי המגזין עצמם: Surprising Quality From an Emerging Region"

 נועם יעקובי, מנכ"ל היקב: "אנו גאים לגלות כל פעם מחדש את הציונים הבולטים וההערכה של מבקרי היין בעולם ליינות יקב רקנאטי, ושמחים על האפשרות לחדש ולרגש גם בישראל וגם מחוצה לה, עם יינות ישראליים איכותיים לשתייה ולשמירה. הציון הגבוה שניתן לספיישלרזרב הלבן הוא חידוש מרגש במיוחד – זהו ביטוי מובהק לתפיסה הייננית ולהשקעה ביינות מזנים ים תיכוניים – פילוסופיה ייננית שאותה יקב רקנאטי מוביל בגאווה".

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top