חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב רמת הגולן גאה להמליץ: "ירדן" קברנה סוביניון 2013 – חוגגים 30 שנים ליין שהוביל את מהפכת האיכות בישראל!

יקב רמת הגולן, לא נותן לי לצערי, לטעום מיינות הדגל בסדרות הגבוהות שלו, ובאמת שאין לי גם כל כוונה, לפנות לחנות היין ולשלם מאות שקלים על אותם יינות, מבלי שנתאפשרה לי ההזדמנות לטעום אותם, להתרשם מהם, לפחות דקה אחת קודם, ולפיכך, אני טועם עבורכם את היינות שכולכם יכולים להרשות לעצמכם לרכוש מבלי להסס. יקב רמת הגולן, משיק את ירדן קברנה סוביניון 2013 ומציין בכך 30 שנים מאז צאתו של היין לראשונה מבציר 1983. ירדן קברנה סוביניון הוא היין האדום הראשון שהשיק היקב, ואיכותו אוששה את התיאוריה כי אזור רמת הגולן הוא אזור מצוין לגידול יין. הפילוסופיה מאחורי יצירת היין הייתה ליצור יין מקומי איכותי ומהנה. אה-מה-מה, ישנו פתגם ידוע שאומר: "סוס מנצח לא מחליפים", אני לגמרי מתחבר לזה, זאת בהנחה שאתם מבקשים לעצמכם כל הזמן את אותו היין, באותה שבלונה, באותו מתכון, באותה נוסחא מנצחת. ועל זה כבר נאמר: if you'd have been there, if you'd have seen it, i bet you, you would have done the same

ירדן קברנה סוביניון 2013 מיוצר מענבים שנבצרו ממספר כרמי הקברנה הטובים ביותר של היקב ברמת הגולן וכרם אחד בגליל העליון. היין התיישן במשך 18 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי, מהן 40% חדשות.

התאמה לאוכל: היין ילווה נהדר סטייק אנטריקוט צרוב, צלעות טלה על הגריל, שוק עגל צלויה או בקר סטרוגנוף פטריות עשיר.

על ייחודיות שנת בציר 2013: החורף של בציר 2013 היה רטוב ומוקדם מהרגיל והאביב החמים אחריו נתנו הרגשה לבציר מוקדם מהצפוי. החודשים הקרירים של יוני ויולי הובילו לבצור דווקא שבוע אחד לאחר המועד הרגיל. שאר עונת הבציר המשיכה להיות קרירה למדי. תופעה נהדרת שאפיינה את בציר 2013 הייתה החוסר במזג אוויר קיצוני – חם או קר. התוצאה הייתה הבשלה יפהפייה, ובציר שהסתיים בדיוק בזמן בסוף אוקטובר. לסיכומו של עניין, הבציר היה נהדר עם יינות מעולים.

על אזור הגידול: הגליל הוא אזור הגידול הצפוני ביותר בישראל ונחשב הטוב ביותר לגידול ענבי יין. בתוך אזור גידול זה, רמת הגולן היא החלק בו הטמפרטורות הן הקרירות ביותר והענבים באיכות הגבוהה ביותר. הכרמים על רמה וולקנית זו גדלים מ- 400 מטר ועד 1,200 מטר מעל פני הים והגבוהים שבהם פוגשים שלג בחורף.

רשמי טעימה מטעם היקב: ירדן קברנה סוביניון 2013 : מציג ניחוחות בשלים של דובדבן ואוכמניות, יחד עם  מאפיינים של טבק מקטרת, תה שחור ורמז לעשבי תיבול טריים. זהו קברנה קלאסי, עשיר ומורכב, הניחן בגוף מלא וסיומת ארוכה. ירדן קברנה סוביניון מבציר 2013 מהנה לשתייה בעת שחרורו. בתנאי אחסון נאותים היין ישתבח משמעותית לאחר מספר שנים של התיישנות ויהיה נהדר לשתייה גם בעוד 15 – 10 שנים מהבציר ואף יותר.

רשמי טעימה שלי: רציתם קברנה סוביניון "עולם חדש" "גברי וישראלי"? מצאתם. גוף בנוי היטב. אלגנטיות. נוכחות עץ באיזון מצוין. רמיזה למתקתקות קלילה ונעימה. בהחלט יין עשוי היטב, עם פוטנציאל התיישנות והשתבחות מוכח בשנים. אה-מה-מה, ישנו פתגם ידוע שאומר: "סוס מנצח לא מחליפים", אני לגמרי מתחבר לזה, זאת בהנחה שאתם מבקשים לעצמכם כל הזמן את אותו היין, באותה שבלונה, באותו מתכון, באותה נוסחא מנצחת. ועל זה כבר נאמר: if you'd have been there, if you'd have seen it, i bet you, you would have done the same

להשיג בחנויות היין והחנויות המובחרות.

מחיר כ- 125 ₪.

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top