חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סוגרים חודש ביקב שורק: "יקב שורק בית ספר לעשיית יין", פותח את שעריו לקהל הרחב בכל סוף שבוע אחרון בחודש, עם פעילות חווייתית חדשה מעולם היין. החודש הקהל מוזמן לחגיגה של פעם בבציר ביקב שורק! שישי ה- 26/8 בשעות 09:00-13:00 ושבת ה- 27/8 10:00-14:00

זה מספר שנים שמסורת חדשה ביקב שורק – מושכת אליה קהל רב וצמא לטעום משקה שהוא בין מיץ ענבים ליין. צעיר, מתוק, רענן, תוסס ואלכוהולי, אותו ניתן לשתות אך ורק ביקב בזמן הבציר.

בעולם מכירים את המשקה בשם Federweißer,

בארץ אנשי יקב שורק, קוראים לו "יינוקא".

מקור השם  Federweißer בגרמנית "נוצה" או "לבן", מהמראה של השמרים המושעים במשקה. זהו יין בעיצומה של התסיסה, לרוב עם 4%-10% כוהל, מוגז עם שארית סוכר ועננות לבלבנה של שמרים. זהו יין טעים מאין כמותו בתסיסה פעילה והוא חי ונושם.

שותים אותו בפסטיבלי בציר באזורי יין ב- דרום מערב גרמניה, שוויץ, לוקסמבורג, אוסטריה, בוואריה, סלובקיה, צ'כיה וצרפת וזו כבר מסורת שניתן לטעום אותו גם בארץ, ביקב שורק בית ספר לעשיית יין.

בואו ליהנות מחוויית יין חדשה!

בכל שנה מאות יצרני יין, שותים את ה "יינוקא" תוך כדיי עשיית היין האישי שלהם במסגרת קורסי עשיית יין ביקב שורק בי"ס לעשיית יין.

המשפט שאנו שומעים מהם לא מעט " אם רק היה אפשר להשאיר את היין כמו שהוא עכשיו" … כמובן שאי אפשר, אבל בהחלט ניתן לנצל את ההזדמנות ולשתות את היינוקא ביקב שורק בסופ"ש הקרוב.

 עונת הבציר נכנסת לשיאה ביקב שורק ואתם מוזמנים לבקר, לטעום וליהנות מה- יינוקא . בסופ"ש פתוח ביקב יוצעו יינוקא יינוקא רוזה ו – – יינוקא אדום. ומובטח שיהיה לכם המון לטעום.

שישי ה- 26/8 בשעות 09:00-13:00 ושבת ה- 27/8 10:00-14:00

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top