חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב טפרברג בפעילות On-Line אינטראקטיבית – חווייתית לראש השנה! היין טפרברג – העיצוב האישי, שלכם!

בקבוק היין המעוצב עם תווית שעל גביה תמונה והקדשה אישית הינו מתנה מפתיעה ומקורית המתאימה לחג ולארועים מיוחדים עבור בני משפחה וחברים יקרים. הפעילות המתחברת לערך הליבה של יקב טפרברג: "משפחתיות". 

לקראת ראש השנה, יקב טפרברג מציע פעילות עיצובית מפתיעה ומרגשת ובמסגרתה יוכלו גולשים לעצב תוויות יין אישיות בהן יופיעו תמונות משפחתיות וברכות חג שיודפסו על גבי בקבוקי היין של היקב ויגיעו אליהם, תחת המסר "כל בקבוק הוא חלק מהסיפור שלנו"

יקב טפרברג, שנוסד בשנת 1870, בבעלות משפחת טפרברג, מבטא הלכה למעשה את ההיסטוריה ומייצג את משפחת טפרברג ועברם המפואר– סיפור חמשת דורות המשפחה ביקב.

רועי הראל, מנהל שיווק  יקב טפרברג: "לקראת ראש השנה 2016, אנו שמחים להציע ללקוחותינו אפשרות להעניק מתנה מפתיעה ומקורית למשפחות וליקיריהם. עיצוב תווית היין האישית מאפשר לנו לשתף את הצרכנים בסיפור המשפחתי המופלא של היקב, כאשר החיבור הוא שלכל משפחה יש סיפור משלה. כפי שהסיפור ההיסטורי של חמשת דורות היקב מופיע על כל בקבוק ובקבוק, כך אנחנו מזמיניםכל בית בישראל להציג ולספרגם הוא את הסיפור המשפחתי שלו על גבי בקבוקי יין".

איך זה עובד?

הגולשים מוזמנים לעצב בקבוק אישי עבורם או עבור קרוביהם כמתנה לחג. כל שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר ייעודי לפעילות:

לחצו כאן!

לבחור יין מבין היצע של 3 יינות איכות, להעלות תמונה משפחתית, לערוך אותה על גבי הבקבוק הנבחר, לכתוב ברכה קצרה ולאשר.

מבחר היין:

שלושת היינות המוצעים בפעילות הינם מסדרת IMPRESSION – רוזה, קברנה סוביניון וקברנה סוביניון-מרלו. מדובר בסדרה קלאסית, היינות מיוצרים מכרמים באזורי שפלת יהודה ונחל אילון ומורכבים מזני יין מובחרים, שהתבגרו בחביות עץ אלון למשך כ-6 חודשים, עד ליצירת יינות איכותיים ובעלי פוטנציאל השתבחות. היינות מסדרה זו נעימים לשתייה ומזמינים, גם בהיותם צעירים. היינות מאופיינים באיזון בין עושר פרי לבין ארומה עדינה של חביות עץ האלון.

כמה עולה ומתי יגיע?

  • הפעילות תחל ב- 7/8/16 ותסתיים ב- 31/8/16.
  • עלות כל בקבוק יין מהבקבוקים, הינה 48 ₪ כולל מע"מ ופיקדון ולא כולל דמי משלוח.
  • ניתן לבצע איסוף עצמי של הבקבוק/ים שהוזמן/ו מהאיירפורט סיטי או לקבל במשלוח בעלות של 40 ₪ כולל מע"מ (ללא תלות במספר הבקבוקים שיוזמנו – בין אם הוזמן בק' אחד ועד 12 בקבוקים)

אספקת הבקבוקים באמצעות משלוח לכתובת המזמין תתבצע עד לתאריך ה-15/9/16.

זה סיפור על ייעוד. על תכלית. על אמונה.
סיפור על איש צעיר, חדור חזון והתלהבות, שכנגד כל הסיכויים צולח מסע רצוף תלאות המסתיים בעיר העתיקה בירושלים, בה הוא מקים יקב קטן, שהופך להיות פרויקט חיים השזור בחיי חמישה דורות.

זה סיפור על החיבור לאדמה, על אהבת הכרם.
על השמחה הגלומה בכל אשכול, בכל בציר, בכל פעם מחדש. זה סיפור על נחישות והתמדה, על עמידה מול קשיים ואתגרים, על ערכים ואהבת האדם.

זה סיפור על משפחה. משפחה חמה. שורשית, מלוכדת.
משפחה המעניקה כוח ועוצמה, שנמצאת שם תמיד, שתומכת ומלווה, ברגעים הטובים, וגם ברגעים הטובים פחות.
זה סיפור על יושר. על צניעות. על אמונה בצדקת הדרך.

זהו סיפורו של יקב טפרברג.

יקב טפרברג

דור חמישי לאהבת יין

  • ת.ד 669 ד.נ שמשון 99803 צרעה

  • טלפון: 02-9908080

  • אימייל: [email protected] 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top