חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אהבה בבית היין מעברות – מיליון פעמים כבר אמרתי אוהב, יותר מזה אי אפשר

יש האומרים שאת חג האהבה היהודי חוגגים על מנת למחול, לחבר בין בני הזוג ולחזק את הקשרים ושט"ו באב מסמל גם את ראשיתה של תקופת חשבון הנפש והחזרה בתשובה.

אני באמת לא יודע, אם חיפשתי סליחה או מחילה או חזרה בתשובה אני כן יודע שאני בעד חיזוק הקשרים, ליטוש הנדרים, הידוק החיבורים ובכלל לאהוב.

בבית היין בקיבוץ מעברות ביקשו וגם הצליחו ריבה וברוך וולף הבעלים להעניק לאורחיהם פינה שקטה ורומנטית באווירה כפרית לערב אהבה עם תפריט מיוחד המוקדש לחג האהבה.

זוגתי פתחה עם קרפצ'ו פטריות העשוי משישה שבעה סוגי פטריות לצד גבינת סינט מור רוטב של פסטו ובלסמי מנה מאוד מיוחדת.

אני לקחתי פטה כבד עם ג'לי של יין מרלו מחוזק בענבים אמיתיים מזן קברנה סוביניון לצד תאנים שלמות טריות.

לעיקרית בחרתי בפאייה פירות ים עם זעפרן , בייבי קלמארי, חצי סרטן מולים ושרימפס.

זוגתי הצמחונית לקחה פסטה על בסיס חמאה עם ארטישוק ואספרגוס ועשבי תיבול.

לקינוח חלקנו גם סלט פירות טרופיים עם כדור סורבה גלידת תות וקולי מנגו.

וגם קרם ברולה קלאסי עם תאנים.

את התפריט רקח ביד מקצועית אמונה ועם המון אהבה כך מסתבר, השף רועי אגאי שעבד בשלוש השנים האחרונות בקופי בר בתל אביב, לפני כן למד ב"בישולים", והשתלם בסדנאות ובקורסים וכיום הוא אחראי על תפריטי השף במסעדה שכבר הפכה מזמן למוסד קולינארי המציע לצד מסעדה ובית קפה גם חנות יין מקצועית צמודה ועתירת מגוון עשיר.

הופיעו שתי עלמות חן יפיפיות מתוך הרכב של שלישייה הנקראת "מרטיני" ( 0546464221) מנגנות מוסיקה קלאסית ופופולארית לייט. לעיתים הן מנגנות נעימות ולהיטים מוכרים לקבלת פנים ולעיתים מדובר בשואו רב קצב הכולל מוסיקה קלאסית המעובדת לגרסת רוק ופופ. הטריו מורכב משלוש כנריות והן מרגו, אלונה וריטה. הבנות שעלו לפני שנים מברית המועצות החלו את לימודי הנגינה בכינור בארץ מוצאן והמשיכו אותם כאן בארץ. מרגו ואלונה, מנגנות יחד כבר כשש שנים ולפני כשנה ויותר הצטרפה לצמד כנרית שלישית ושמה ריטה והצמד הפך לשלישייה. הבנות הן בעלות הבית של עצמן, הן האחראיות על הנהול השיווק הפרסום וכמובן הנגינה והמופע. הן שולטות בחן רב ובמקצועיות בכינור והופעתן נעימה אלגנטית וקצבית כאחד במופע מלוטש.

לכל אורך הערב הקפידו המלצריות החינניות להציע לנו יין ואלכוהול כך שהתחלנו בסנגרייה, עברנו לקוקטייל מרטיני על בסיס אבטיח ומלון, המשכנו בקאווה מבעבעת וסיימנו עם יין אדום.

"תגידי, מי יכול לאהוב אותך יותר?
תגידי, אם יש עוד אהבה במקום אחר?
תגידי, כבר ניסיתי הכול זה לא עובר
תגידי, לי רק אם אפשר לאהוב יותר".

(מילות שיר יוסי גיספן)

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top