חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

MOOD" – WHAT EVER YOU CHOOSE" סדרת חטיפים – נישנושים מגניבים שיעסיקו לכם את הפה

אני אשקר, אם אכתוב לכם שהייתי לאחרונה באיזה שהוא בר. ממרומי גילי ונטיית חיכי דווקא ליין, תמצאו אותי פחות מבלה את שעות הפנאי שלי בברים מתפנק על איזו בירה, או מתענג על "שוט" של אלכוהול. מאידך, בניי הצעירים, נמצאים בדיוק בגיל הנכון ואצלם זה תמיד גם ה- MOOD הנכון, ללכת לשבת באיזה בר עם חברים "לדפוק" את הראש, ו"להעביר" את הלילה, ככה בסבבה עם החברות והחברים. אין מצב שאתם יושבים בבר או במועדון לילה, יושבים "על הדלפק", או לצד השולחן, אתם מזמינים משקאות אלכוהוליים, בירות, לפעמים והלוואי גם בקבוק או כוס של יין טוב, צוחקים, משוחחים, "מסתלבטים", שותים, שולחים לצדדים מבטים, ואתם לא מחפשים איזה משהו ככה "לנשנש" על יד, או לצד, מה שאתם שותים. פשוט אין מצב. וזה חייב להיות טעים, וזה חייב להיות מתאים. מחשבה לא מעטה הושקעה בפיתוח המוצרים ואפילו במארזי הפלסטיק האטומים כקופסת שימורים אבל כזו שקופה ולא חלילה וגם אם נופלת לריצפה ושבירה, אז תרשו להציג בפניכם את הבאזזז הבא של מועדוני הלילה, הברים ומוקדי הבילוי ( כבר עתה המוצרים נמצאים בלמעלה מ- 200 נקודות מכירה והזרוע נטויה. המוצרים מתאימים ליקבים ולחנויות יין והם כשרים בד"צ העדה החרדית) ואני מבטיח לכם שאתם תיכנסו ל MOOD.

משקאות אלכוהוליים מלווים באופן מסורתי אוכל. בעוד שהמשקאות האלכוהוליים כמו יין, בירה וויסקי זמינים תמיד, האוכללעיתים לא זמין . הרעיון מאחורי ייצור הבוטנים והאגוזים בסדרת MOOD הוא לאפשר לאוהבי האלכוהול לנשנש עם השתייה חטיף בטעמים בין לאומיים וכך להשלים את חווית השתייה בכל עת.

הבוטנים והאגוזים ארוזים בצנצנות איכותיות שהולחמו עם סגר "פתח קל" כדי לאפשר פתיחה נוחה אבל גם כדי לשמור על טריות המוצר לאורך זמן. לכל צנצנת מצורף מכסה אתו אפשר לשמור על טריות המוצר גם לאחר הפתיחה.

בסדרת  MOOD 4 מוצרים ייחודיים:

GOOD MOOD

אגוז פקאן מצופה בשומשום : מתאים ליין אדום, וויסקי, קוניאק

COOL MOOD

בוטן מתוק מלוח: מתאים ליין לבן, בירה בהירה ולוודקה

בוטן מצופה חריף בטעם קייג'ון : מתאים לבירה, טקילה, וודקה

בוטן מצופה מפולפל בטעם ברזואלה: מתאים לבירה, טקילה, וודקה

מחיר לצרכן : 18.90 ₪

מיוצר על ידי שקרצי בע"מ

הפצה מוטי מורדכי, להזמנות: טל כהן מנהל מכירות טלפון: 0505600112

 

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top