חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"הסקוטית" מבית ישרקו משיקה בישראל: קוניאק הארדי המוצע בשלוש דרגות התיישנות X.O, V.S.O.P, V.S איזה יופי של קוניאק אמיתי עם תמורה מענגת ושוות כסף

במשך שנים, היה לבית הקוניאק HARDY סטייל משלו, מתקתק ועגול, כפי שהיה אהוב על האנגלים עוד במאה ה- 19. העשייה כיום, מבוססת על הסטייל הזה, אך עדיין מעדיפה, שימוש מתון ומדוד בעץ. בית הארדי HARDY חייב את שמו לג'נטלמן אנגלי אמיתי בשם אנתוני הארדי, שחי במאה ה-19. כמו ג'נטלמנים אחרים בזמנו, גם הוא אהב לצאת מדי פעם מלונדון האפרורית. כך הוא הגיע לצרפת ולשארנאט, בה הוא נהנה במיוחד מהקוניאק. כל כך נהנה עד שבשנת 1863 החליט להקים בית קוניאק משלו. הוא שינה את שמו לאנטואן, לקח את התרנגול הצרפתי בתור סמל לבית שלו, והשאר היסטוריה. כ- 80 שנים חלפו ובשנת 1981, התבקשו בני משפחת הארדי לייצר קוניאק יוקרתי במיוחד עבור השוק האמריקאי. לשם כך, נבחר קוניאק מחביות מיוחדות, והוא מולא בקאראפים מיוחדים שעוצבו עבור הבית ע"י אמני זכוכית גדולים כמו דאום, לאליק, ואחרים. כיום, מנהלת את הבית הגברת בנדיקט הארדי, דור חמישי למשפחה.

קוניאק HARDY בדרגת (V.S.O.P (Very Special Old Pale עם בקבוק מצודד קוניאק אמיתי מאזור קוניאק בצרפת France, Cognac, Grande & Petite Champagne שיושן 8 שנים בחביות עץ אלון (פעמיים מינימום היישון המותר לקוניאק תחת החוק הצרפתי)

רשמי טעימה לדרגת ה – V.S.O.P :

משקה נהדר, המעניק חלקלקות קטיפתית ומשיית במורד הגרון לא לפני שאתם מתענגים על האף הארומאטי שמביא עמו רמיזות לקרמל, חמאתיות, עץ אלון ולווניל. אותם ארומות, מגיעות גם לפאלט בעת הטעימה ואליהן מצטרף עץ האלון המעושן ופרחוניות מסויימת שלוקחת לסיום. הגוף בינוני. הצבע כעין הענבר עשיר קרמלי בגוון ועמוק. קחו אותו כמו שהוא כשקר בחוץ, קחו אותו עם קוביות קרח או ערבבו אותו בקוקטייל הנאתכם מובטחת. הסיומת נפלאה חלקה ויבשה.

אלכוהול בנפח : 40%

מחירים:

הארדי VS 180 ש"ח.

הארדי V.S.O.P 230 ש"ח.

הארדי XO 380 ש"ח.

בישראל, משווק מותג משקה קוניאק הארדי, באמצעות הסקוטית, אשר נרכשה לפני כשנה ע"י קבוצת "טיב טעם" שמיזגה את מלוא פעילות החברה הסקוטית לתוך חברת הבת "ישרקו." – מהחברות המובילות בשוק בתחום האלכוהול והיין, העוסקת בייבוא, שיווק והפצה של מותגי אלכוהול ויין מהארץ והעולם.

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top