חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קיץ מרענן מבירה שנדי טעם חדש במהדורה מוגבלת: בירה שנדי בטעם אבטיח !

כמה זה הגיוני, וכמה זה צבעוני, שעוד טעם ממכר ולא משכר מצטרף למשפחה הכל כך מהנה של בירה שנדי, בירת לאגר בטעמי פירות שונים. ובירה שנדי, משיקה טעם חדש – אבטיח, המצטרף לסדרת הטעמים: לימון, אפרסק ותפוח. בירה שנדי נמכרת בבקבוקים של 330 מ"ל ומכילה 1.9% אלכוהול בלבד. הטעם החדש מותאם במיוחד לטעם ולקיץ הישראלי – קליל ומרענן.

בירה שנדי היא הבירה האולטימטיבית לשעות היום ומהווה פתרון מושלם לבילוי קליל וכייפי כבר משעות הצהריים יחד עם חברים ומשפחה בפיקניק או על שפת הים.

יעל ויראוך, מנהלת תחום בירות ישראליות בטמפו אמרה היום: "מבדיקה שערכנו גילינו,  כי טעם האבטיח הוא טעם אהוב ומבוקש בקרב הצרכן הישראלי, ועל כן החלטנו להוציאו במהדורה מיוחדת. בירה שנדי בטעם החדש תשווק גם היא בעיצוב המרענן והחדש של הסדרה המדגיש את איכויות הבירה ומחזק את הקרבה לעולם הבירה."

מחיר מומלץ לצרכן – 29.9 ₪ לשישייה

להשיג בברים, מסעדות, רשתות וחנויות נוחות.

על המותג שנדי

בשנת 1983 השיקה חברת  טמפו לראשונה בישראל, את בירה שנדי. בשנת 2010 החליטה טמפו להשיק מחדש את המשקה האהוב, שזכה למתיחת פנים ונוספו טעמים מפתיעים נוספים ביניהם אפרסק ותפוח.

בירה שנדי לא מפסיקה לקטוף פרסים – בשנת 2010 הוכרזה כמוצר השנה וגרסת התפוח זכתה בפרס סיאל היוקרתי לחדשנות מוצרים בצרפת, בשנת 2012 זכתה במוצר השנה ופרס סיאל הבינלאומי.

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top