חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ערק "Kawar 53 "Special Edition – אולטרה פרמיום !

כשלקחתי את הבקבוק בחנות היין והמשקאות, אמר לי המוכר: "זה ערק נהדר. קח אותו נקי כמו שהוא"…ובכלל, החיים שלך דבש.

כשהבאתי את הבקבוק הביתה לטעימה, אמר לי הבן שלי הגדול: "אבא תשאיר קצת"…

משהו במשקה הזה, עשה את "קפיצת הדרך" (משהו קוסמי המתאר מעבר מהיר ביותר ממקום למקום). ואם נניח ניקח שותה ערק מסורתי באחת מארצות הים התיכון ונקפוץ לאחור עשרות רבות בשנים ונראה אותו יושב על שרפרף קטן בבית קפה או בקרן רחוב או בחזית ביתו לוגם בהנאה ערק, ונקפוץ בחזרה למרפסת קומת הגג של הבן שלי בשכונת פלורנטין התל-אביבית מפונפנת, לא תתפלאו אם תיראו קבוצת גברים בשנות העשרים המאוחרות של חייהם, מתפנקים על הנדנדה ועל הספה הרעועה שומעים מוסיקה צוחקים וכמובן ואיך לא, הם נהנים מערק. משפחת קוואר החליטה לעשות אף היא "קפיצת הדרך" ולהביא את הקוואר 53 פרימיום מחנויות היין המובחרות, היישר אל הדיוטי פרי, למה? בכדי לפתוח צוהר למשקה לפרוץ עם הישראלים החוצה, או לחזור איתו הביתה דרך ה"שמירת חפצים" ואיך מכניסים את הערק לדיוטי פרי? ובכן הפרימיום מקבל חיזוק של אולטרה והמהדורה לדיוטי פרי הופכת להיות "ספיישל אדישיין" והערק הופך להיות סופר מושקע. לקחת את ההכי טוב ולעשותו עוד יותר טוב.

ערק "Kawar 53 "Special Edition: אולטרה פרמיום

המשקה מיוצר מחומרים טבעיים בלבד:

   אניס טבעי .

    100%  כוהל ענבים.

   מי  מעיין טהורים .

   זיקוק משולש.

   ללא מתנול.

תהליך הייצור מורכב משלושה תהליכי זיקוק ו- 6 תהליכי סינון בפחם פעיל.

מתאים לחובבי ערק, אניני הטעם אשר מבינים בערק איכותי, אולטרה פרמיום.

ניתן לקנות בחנות ג'יימס ריצ'רדסון בנתב"ג ב- 44 $ דולר לבקבוק. או במבצעי 1+1 ב- 31.90 $ דולר לבקבוק.

קחו לכם רגע של זמן, לטעום משקה מלכותי, שהמציאו אותו ממזמן, עם רמיזה מתקתקה משהו, אניסית מודגשת, עם אלכוהול גבוה, משהו שיחמם לכם את החזה ויגיע לשם בגלישה חלקלקה במורד גרונכם. אז מה יש לנו בתוך הנוזל המשכר המשובח והטעים בטירוף הזה –

ערק Kawar   53 Special Edition: אולטרה פרמיום – הבסיס הוא אניס טבעי מארץ מוצאו סוריה, התוספת הוא כוהל ענבים המיוצר ממספר זנים של ענבים לבנים מתוקים שמספרים שחלקם מגיעים מחברון וחלקם מגיעים מאי שם בגליל והמים הם מי מעיין טהורים מהחרמון,

הריכוז הגבוה של האלכוהול, עומד על לא פחות מ- 53% ותאמינו לי שלא תקבלו משקה ערק טוב ממנו.

הזיקוק הוא רב שלבי, העומד בתקן מחמיר של ISO 9001 והוא מורכב משלושה תהליכי זיקוק ו- 6 תהליכי סינון בפחם פעיל. היופי כאן, בא לידי ביטוי באיזון ובטעם, ובתחושה הנעימה, החמימה והמלטפת, שהמשקה הזה מביא עמו. הארומאטיות עשירה ונקייה. הגוף מורגש, שרירי ורחב, והטעם מלא, חלק, חזק ואניסי עם נגיעות תבלין ורמיזה מובחנת בטקסטורה העשירה למסטיק "שוש" שחור וליקוריץ.

שותי הערק המסורתיים, נוהגים "לדלל" במידה מסוימת את האלכוהול על ידי הוספת מים, מה שגורם למשקה שבכוס להפוך לתחליב לבן שאיבד מצלילותו.

ללגום ערק, זה להתחבר למסורת של חובבי משקאות אלכוהוליים על בסיס האניס. תמצאו אותם במדינות הים התיכון, באלג'יר, ביוון, בטורקיה, בסוריה, לבנון, בדרום צרפת ויוון, עולים יהודים מאותם המדינות, שקשרו את חייהם עם מדינת ישראל הביאו יחד איתם את האהבה למשקה ואת המסורת לשתייתו.

צעירים רבים, אימצו את המשקה כטרנד אופנתי וכחלק מצ'ייסרים, או כמשקה ארוך מדולל במים.

אחרי כ- 8- שנים של פיתוח לאורך הדרך והשקעה כספית עתירה, השיקה משפחת קוואר קו ייצור אוטנטי למשקה הפרימיום. מפעל המשפחה הממוקם בנצרת, ונחנך בשנת 2002, נחשב להכי מפותח ומתקדם באזור בייצור ערק ובעולם כולו. הבעלים הציבו לעצמם מטרה לייצר את משקה הערק הטוב בעולם, בהתבססות על ניסיון, מומחיות, ידע, מסורת משפחתית, ומרכיבים טבעיים טהורים. השילוב שבין מסורת משפחתית רבה בשנים, לבין חוד החנית של הטכנולוגיה המערבית, בליווי מהנדס מזון, ועמידה בתקני איכות מחמירים וקפדניים, הביאה ליצירת מוצר פרימיום טהור ונקי זה שבא לידי ביטוי גם בטעם.

תמונתו של סב המשפחה אסקאנדר קעוואר היא זו שמופיעה על תווית הבקבוק ומונצחת בלוגו החברה.

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top